Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 19499 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #120 Gepost op: 22-04-2021, 12:20:44 »
Alleen dat hij misschien zijn eigen record verbreekt, maar de rest is gewoon in de aflevering gebeurd. Dus ik vind het niet zo kort door de bocht, zoals jij zegt. Het is gewoon mijn analyse ;)
« Laatst bewerkt op: 22-04-2021, 12:23:59 door Lonneke*L »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #121 Gepost op: 22-04-2021, 13:05:53 »
Ik vond het vooral opvallend hoe goed Sven gelijk was op die hoorn.
Vooraf geoefend wellicht? Zodat hij sowieso aan de beurt zou komen, en makkelijk kon saboteren later waardoor de verdubbeling gelijk weg was.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #122 Gepost op: 22-04-2021, 14:01:35 »
Ik vond het vooral opvallend hoe goed Sven gelijk was op die hoorn.
Vooraf geoefend wellicht? Zodat hij sowieso aan de beurt zou komen, en makkelijk kon saboteren later waardoor de verdubbeling gelijk weg was.

 Ja, dat idee heb ik hier ook al gepost😀 Zou me niks verbazen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #123 Gepost op: 22-04-2021, 14:08:08 »
Ik vond het vooral opvallend hoe goed Sven gelijk was op die hoorn.
Vooraf geoefend wellicht? Zodat hij sowieso aan de beurt zou komen, en makkelijk kon saboteren later waardoor de verdubbeling gelijk weg was.

Waarom zou je het tonen als je het goed kan om het daarna te verpesten als het er echt toe doet? Hij lijkt ook echt met tegenzin bij de hoorn terecht te komen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #124 Gepost op: 22-04-2021, 14:17:17 »
Sven lijkt alles met tegenzin te doen. ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #125 Gepost op: 22-04-2021, 15:08:59 »
Sven lijkt alles met tegenzin te doen. ::rofl::

De mol zijn met grote tegenzin  ::rofl:: ::rofl::, bij Sven kan het ;D

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #126 Gepost op: 22-04-2021, 15:16:21 »
Sven lijkt alles met tegenzin te doen. ::rofl::
Beetje in schril contrast met iemand die bij de test in aflevering 1 zei: "Ik amuseer me rot rot rot. Het is fantastisch".

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #127 Gepost op: 22-04-2021, 16:13:54 »
Sven lijkt alles met tegenzin te doen. ::rofl::
Alles is zwaar overdreven.....

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #128 Gepost op: 22-04-2021, 16:23:58 »
Je hebt gelijk; bij het voetballen zien we hem niet zo moeilijk kijken. Maar daar zit dan ook die bubbel over z'n gezicht. :P

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #129 Gepost op: 22-04-2021, 17:05:12 »
Sven lijkt alles met tegenzin te doen. ::rofl::

Inderdaad, het is een soort moppersmurf. Dat werd wel duidelijk bij zijn reactie op de nieuwe jas van zijn vriendin.  ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #130 Gepost op: 22-04-2021, 18:11:17 »
Inderdaad, het is een soort moppersmurf. Dat werd wel duidelijk bij zijn reactie op de nieuwe jas van zijn vriendin.  ::rofl::

Wel echt een karaktertje wat de groep spice geeft. Ik dat opzichte goed gecasted.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #131 Gepost op: 22-04-2021, 19:30:54 »
Waarom zou je het tonen als je het goed kan om het daarna te verpesten als het er echt toe doet? Hij lijkt ook echt met tegenzin bij de hoorn terecht te komen.

Hij moest het wel goed doen om überhaupt gekozen te worden. Dat je het daarna verpest is zo Mols dat niemand je echt verdenkt 😜


Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #132 Gepost op: 22-04-2021, 19:43:21 »
Je hebt gelijk; bij het voetballen zien we hem niet zo moeilijk kijken. Maar daar zit dan ook die bubbel over z'n gezicht. :P

😂 😂

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #133 Gepost op: 22-04-2021, 21:12:55 »
Op dat punt is dat nog niet geweten, vrij kort door de bocht.

Als je weet dat je later een kwartier op die sup verkeerd gaat draaien, kan de te verdienen pot best omhoog, je weet toch dat dje waarschijnlijk niet gehaald gaat worden. En zeker als de puzzel afhebben , betekent dat alle 500 stukjes gelegd moeten zijn.
( want ik vermoed dat er geen 500 stukjes meer waren )

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #134 Gepost op: 26-04-2021, 19:16:08 »
Ik loop een aflevering achter (gisteren afl. 5 gezien) en toen bedacht ik dat het tijd is om te tunnelen op Sven. In afl. 4 vond ik hem Heel Erg Verdacht, samen met Annelotte. Ik denk ook oprecht dat hij (misschien Lennard ook) de enige is die zo lang zijn adem in kan houden.

Maar waarom moet ik hem nu dan van pagina 2 opvissen?  ;D Was hij dan zo onverdacht, deze aflevering? Misschien dat ik er later anders over denk (ik ga later deze week afl. 6 kijken), maar nu denk ik nog steeds: een goede moppermol.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #135 Gepost op: 26-04-2021, 19:39:30 »
Maar waarom moet ik hem nu dan van pagina 2 opvissen?  ;D Was hij dan zo onverdacht, deze aflevering? Misschien dat ik er later anders over denk (ik ga later deze week afl. 6 kijken), maar nu denk ik nog steeds: een goede moppermol.  ::ok::

Dat  zag ik ook, maar nu staat ie wel weer op 1 gelukkig. Beetje slordig de mol op pagina 2. Zodra je wat post, stond het ineens wel op pagina 1. ::trots::

Ik zit sinds vorige week ook op Sven. Ook deze week weer molacties. Alleen je hoort er niemand over. Hij geeft aan op de grond te willen blijven. Of hij wat met die vliegtuigjes deed weet ik niet. Maar hij gooide twee maal in het foute vak o.a. de zware storm. Bij de kleurencombinaties invullen was hij  steeds vroeg af waardoor de belagers vroeg van start konden.

Bij de dossiers inkijken keek hij niet in de dossiers en kon hij 7600 bieden voor de vrijstelling (hij zou dan nog precies 10.000 in de pot laten). Omdat Lennart meer bood gaat de negatieve aandacht naar Lennart en niet naar hem.  >:D

En nors was hij niet zo erg meer, veel grapjes en veel lachen. Sven is denk ik wat meer op zijn gemak. Hij reageerde amper op de 10.000 euro uit de pot en leek gespannen. Vond de boosheid van Annelotte meer op z’n plaats, ze deed me weer even denken aan de boze Jolien denken.  >:(
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 19:55:03 door Lonneke*L »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #136 Gepost op: 27-04-2021, 00:02:51 »
Sven ging bij het biken gewoon door met de vogeltjesdans, hij vertrouwd Philip niet. Nu met Mole 737 vertrouwd hij Philip niet met vliegtuigjes vouwen.
Nou lijkt het ook wel dat Philip en Sven samen Annelotte een beetje gek aan het maken zijn, in de hoop haar uit het spel te spelen. Maar ondertussen geeft hij steeds vaker een verdenking op richting Philip. Zoals het wiebelen op het sup-board.
Nu de bedragen zoveel hoger liggen dan aan het begin, kun je ook eens terugdenken aan de Piano opdracht waarin Philip zeker in het begin veel valse noten speelde. Ja hij speelde goed, verdiende geld, maar molde ook. Bij de oberbrigade "nul de botten" richting Philip. Philip versprak zich met 5000 euro. Dat heeft Sven ook gehoord. Philip bij de dominostenen aan het klooien, Sven smijt zijn stenen op de grond. Bij het bubbelvoetbal, "hij weet toch wel iets van voetbal?" Hij verraad Philip bij de bom. Bij de  figuranten wilde Philip zagen, maar Sven als regisseur laat dat zagen aan Jasmien over.

Sven zal toch een verdenking richting Philip hebben ? ::hypocriet::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #137 Gepost op: 27-04-2021, 18:52:58 »
Keek afl 6 nog eens en ik zie dat Sven helemaal niet schiet als de twee belagers op hem afkomen. Daar had ie wel ( kort)de tijd voor. Verder ziet hij ook een chaser ‘over het hoofd’ en als Jasmien zegt jullie moeten het wel doorgeven, zegt Sven tegen Annelotte o ja shit de chaser. Hij heeft hem dus wel gezien, maar het niet doorgegeven.

Heb nog even extra op Lennart gelet maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij de mol is. Het halve forum zit in de Lennarttunnel , ik geloof er niet in. De ontknoping komt naderbij gelukkig.  ::vergroot::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #138 Gepost op: 29-04-2021, 09:42:50 »

Heb nog even extra op Lennart gelet maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij de mol is. Het halve forum zit in de Lennarttunnel , ik geloof er niet in. De ontknoping komt naderbij gelukkig.  ::vergroot::

Dat vind ik ook heel vreemd en geloof er totaal niet in, maar in Sven ook al lang helemaal niet meer. En dat is nummer twee op dit forum.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #139 Gepost op: 30-04-2021, 00:18:19 »
Keek afl 6 nog eens en ik zie dat Sven helemaal niet schiet als de twee belagers op hem afkomen. Daar had ie wel ( kort)de tijd voor. Verder ziet hij ook een chaser ‘over het hoofd’ en als Jasmien zegt jullie moeten het wel doorgeven, zegt Sven tegen Annelotte o ja shit de chaser. Hij heeft hem dus wel gezien, maar het niet doorgegeven.


Ja, die indruk kreeg ik ook.

En werd Sven ook niet na Jasmien in de kamer geroepen bij de dossiers? Lijkt mij dat hij dan wel weet (als hij de mol is) dat zij dan heeft gekeken. 7600 bieden blijf ik ook erg veel vinden.  ::vergroot:: En ja: Lennard is hier natuurlijk ook megaverdacht en is voor mij ook een optie als mol, maar hij speelt zich enorm in de kijker. Zou een mol dat echt doen?
Voor mij is het dan logischer dat het dan toch Sven moet zijn.  ::jaja::

Edit: bij Sven viel mij ook op dat er een chaser heel snel vrijkwam, na een korte rij van graffiti: iets van vijf (?) rondjes, dacht ik. Dat is heel weinig. Eigenlijk schat ik Sven wel in dat hij echt wel meer achter elkaar kan onthouden. Dat dus, plus dat hij heel laat zegt dat er een chaser vrij is (volgens mij ook nadat iemand anders het opmerkt) vind ik ook erg verdacht.

Het meest verdacht vind ik toch zijn keuze voor slechts 1 pasvraag bij de bom-opdracht, in ruil voor veel geld uit de pot. Lijkt mij niet dat een kandidaat zomaar akkoord gaat als de ander maar liefst 5 pasvragen krijgt? Heel raar.

Verder: de mol die regisseert in een videoclip over de mol... Daar geloof ik eigenlijk ook wel in.

O ja, en nog iets: ik vond ook dat het gooien met vliegtuigjes bar slecht ging. Alle aandacht ging naar Philip die teveel naar links gooide  ::rofl::, maar volgens mij waren die vliegtuigjes voornamelijk gevouwen vanuit een ontwerp dat Sven heeft bedacht.  ::vergroot:: (of is dat te vergezocht van mij? ) Sven maakte zelf ook de opmerking/grap dat de vliegtuigjes waren gesaboteerd. Zou best een leuke mol-onthulling kunnen zijn in aflevering 9.  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 30-04-2021, 12:28:34 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)