Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 19553 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #160 Gepost op: 3-05-2021, 00:00:20 »
Daarom “durfde” hij niet af te dalen natuurlijk. Te druk met hoepels  ;D

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #161 Gepost op: 3-05-2021, 00:06:40 »
Ik zit vrij stevig in de Lennart tunnel, maar lees op het Belgische forum zonet een theorie die wel richting Sven wijst. Misschien is het hier ook al vermeld, in dat geval excuses. Philip en Sven hebben erg veel samen gedaan de afgelopen afleveringen. Op vragen als “wat deed de mol die opdracht?” geef je ook het goede antwoord als je Philip 100% verdenkt, maar Sven de mol is. Dat zou kunnen verklaren waarom de Philip-verdenkers meer vragen goed hadden dan Philip (die dan niet op Sven zat).
« Laatst bewerkt op: 3-05-2021, 00:17:06 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #162 Gepost op: 3-05-2021, 00:08:54 »
Klopt, maar het lijkt er op dat Philip wel dacht dat Sven de mol was?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #163 Gepost op: 3-05-2021, 00:11:00 »
Klopt, maar het lijkt er op dat Philip wel dacht dat Sven de mol was?

Zeker, de theorie trekt me ook niet uit de Lennart-tunnel en het is wel iets om over na te denken. We weten natuurlijk ook niet zeker wie Philip verdacht.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #164 Gepost op: 3-05-2021, 00:12:13 »
Daarom “durfde” hij niet af te dalen natuurlijk. Te druk met hoepels  ;D

Als dat zo is..... 
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #165 Gepost op: 3-05-2021, 00:18:15 »
Het is inmiddels bekend dat Sven niet in dat pak zat. Sven zijn armen zijn namelijk nogal behaard (te zien toen hij in die trouwjurk stond) en die van de aanvaller totaal niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #166 Gepost op: 3-05-2021, 00:30:00 »
Zou het Jens kunnen zijn geweest? En gaan we hem mogelijk in de finale ook nog terug zien?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #167 Gepost op: 3-05-2021, 00:31:28 »
Zou het Jens kunnen zijn geweest? En gaan we hem mogelijk in de finale ook nog terug zien?
Of wellicht de stand-in mol.
En ik hoop zeker dat we hem in de finale nog terugzien op een bepaalde manier.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #168 Gepost op: 3-05-2021, 11:20:22 »
Van die hoogtevrees van Sven toch weinig gemerkt tijdens de wijn opdracht. Daar ging het ook langs steile stukken afgrond. En klimmen naar de camera, en afdalen naar de slaapplek aan de rotswand deed hij ook. Als hij zijn angsten wilde inzetten, had hij dat toch beter in die opdrachten kunnen doen, en niet pas in afl. 7. Een keertje euh zeggen was daar genoeg.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #169 Gepost op: 3-05-2021, 12:17:48 »
Het maakt wel verschil of je naar beneden gaat storten of alleen boven moet hangen natuurlijk.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #170 Gepost op: 3-05-2021, 12:27:37 »
Ik heb zelf een bepaalde vorm bij hoogtevrees. In mijn geval heb ik geen probleem met bergwandelingen en ook niet met autorijden over wegen met haarspeldbochten in de Alpen. Maar zet mij op het balkon van een flatwoning op de tiende verdieping en het angstzweet breekt me uit. Sven hoeft dit dus niet gefaket te hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #171 Gepost op: 3-05-2021, 13:33:44 »
Ik zit vrij stevig in de Lennart tunnel, maar lees op het Belgische forum zonet een theorie die wel richting Sven wijst. Misschien is het hier ook al vermeld, in dat geval excuses. Philip en Sven hebben erg veel samen gedaan de afgelopen afleveringen. Op vragen als “wat deed de mol die opdracht?” geef je ook het goede antwoord als je Philip 100% verdenkt, maar Sven de mol is. Dat zou kunnen verklaren waarom de Philip-verdenkers meer vragen goed hadden dan Philip (die dan niet op Sven zat).
Maar dat maakt bitter weinig uit als iedereen op Philip zijn lijstje invult natuurlijk.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #172 Gepost op: 3-05-2021, 23:47:26 »
Ik kom deze tunnel nu echt niet meer uit. Ook met dat Hans & Grietje-sprookje er nog bij met die kinderen.  ::vergroot:: Die 1000 euro was echt niet moeilijk om daar te verdienen, lijkt mij: dikke sabotage van de mol (en we weten dat Philip dat niet kon zijn bij deze opdracht)

Ik dacht zelf ook dat Philip Sven verdacht, maar misschien was dan toch Lennart zijn hoofdverdachte?

Edit: ik liep een pagina achter met bijlezen, dus eigenlijk is het al gezegd. En inderdaad: dat 'slipjes'-verhaal was ook gek; uiteindelijk was het Lennart die op de juiste woorden kwam. Duidelijk, denk ik, dat Sven de mol is.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 3-05-2021, 23:51:11 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #173 Gepost op: 4-05-2021, 00:48:52 »
Ik heb zin om hier eens lekker in te gaan tunnelen

Gaat goed
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #174 Gepost op: 4-05-2021, 09:34:48 »
Ik zit vrij stevig in de Lennart tunnel, maar lees op het Belgische forum zonet een theorie die wel richting Sven wijst. Misschien is het hier ook al vermeld, in dat geval excuses. Philip en Sven hebben erg veel samen gedaan de afgelopen afleveringen. Op vragen als “wat deed de mol die opdracht?” geef je ook het goede antwoord als je Philip 100% verdenkt, maar Sven de mol is. Dat zou kunnen verklaren waarom de Philip-verdenkers meer vragen goed hadden dan Philip (die dan niet op Sven zat).
Zoals je aan het einde zegt, in dit scenario is Philip ook tot in aflevering 7 geraakt door iemand anders dan Sven (of zichzelf) te verdenken, maar wie dan? Die verdachte moet dan iemand zijn die meer gemeen had met Sven dan de verdachten van Jasmien, Samina, Katrien,... Misschien scoorde iedereen gewoon extreem slecht en correleert de mol helemaal niet zo sterk met Philip of Sven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #175 Gepost op: 4-05-2021, 13:54:39 »
Toch opvallend: Sven die zich in de eerste aflevering nog als Duitsleraar opwierp (toen het over bier ging), blijkt bij de sprookjes toch ook een goed woordje steenkolen-Duits te spreken ;D
...óf niet!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #176 Gepost op: 5-05-2021, 15:09:46 »
Denk ik dat Sven de mol is? Nog veel minder dan Lennart. Maar hij zou wel een leukere mol zijn. Dan gaat de laatste aflevering tof worden.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #177 Gepost op: 5-05-2021, 15:21:04 »
Als Sven de Mol is, wat is dan zijn tactiek geweest? Zeker in de eerste afleveringen kwam hij op mij vooral over als een norse, afstandelijke kandidaat die alles met tegenzin leek te doen. Alleen om die reden sloot ik hem in het begin eigenlijk al uit. Een Mol moet volledig opgaan in de groep en daar helpt het bij als je een zekere knuffelfactor hebt. Met andere woorden: ik kan me niet voorstellen dat de makers uit tienduizend aanmeldingen kiezen voor een Mol die de 'ik heb er geen zin in'-tactiek hanteert.

Maar ondertussen is Sven wel aflevering op aflevering de meest verdachte kandidaat geweest. Ja, hij haalt twee wijnglazen binnen à 400 euro, maar zorgt met zijn snelheid ondertussen dat Annelotte in alle haast haar glazen laat vallen. Ja, hij wint de opdracht tegen de Mol, maar versupt vervolgens alle tijdswinst die dat opleverde. Eigenlijk nergens kan ik hem op een écht onmolse actie betrappen, behalve bij het bingewatchen. Misschien had hij nog gehoopt dat hij Philip angst kon inboezemen in dat tentje zodat die het zou opgeven.
Kortom, moet ik niet gewoon switchen van Mol? :-\\




« Laatst bewerkt op: 5-05-2021, 16:07:30 door Päc »
...óf niet!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #178 Gepost op: 5-05-2021, 16:04:11 »
Als Sven de Mol is, wat is dan zijn tactiek geweest?
<KNIP>
Maar ondertussen is Sven wel aflevering op aflevering de meest verdachte kandidaat geweest.
<KNIP>
Kortom, moet ik niet gewoon switchen van Mol? :-\\

Pac, je beschrijft precies waarom ik Sven vanaf het begin ook niet als mol zag.

Ik zou dit nog meenemen in je overwegingen om te switchen. Sven durfde echt niet aan het hotel te hangen. Zijn gezicht spreekt boekdelen.

En als je toch switcht naar een andere kandidaat moet de naam met een A beginnen.  ;)

Of zat je daar al op?
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #179 Gepost op: 5-05-2021, 16:09:37 »
Ik zou dit nog meenemen in je overwegingen om te switchen. Sven durfde echt niet aan het hotel te hangen. Zijn gezicht spreekt boekdelen.
Ik denk dat Sven het gewoon echt niet durfde, Mol of niet. Dus daar haal ik in principe geen informatie uit die me verder helpt :(
...óf niet!