Auteur Topic: [kandidaat] Jasmien  (gelezen 9640 keer)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #100 Gepost op: 26-04-2021, 00:25:14 »
Ik ben geenszins rouwig om haar afscheid. (Respectvol genoeg?)

Het heeft geen zin om zo'n steek onder water naar mij te geven Michmol, want de communicatie tussen ons over het bericht dat ik respectloos vond en daarom verwijderd heb is zoals je weet via pb gegaan. Dat houden we ook zo.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #101 Gepost op: 26-04-2021, 00:29:13 »
Ik had mijn bericht niet respectloos bedoeld, en kon uit het nogal generiek gestelde pb niet opmaken waar precies de pijn zat. Nu ik dat wel weet zal ik mijn bericht herformuleren.

On topic: op mij persoonlijk kwam Jasmien dominant over op een vervelende manier, waarbij ze zeer fel van zich afbeet en hoog van de toren blies terwijl ze zelf bij iedere gelegenheid alleen voor haar eigenbelang ging. Dat vond ik niet erg sympathiek, en daarom pleng ik geen tranen om haar vertrek.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 00:35:47 door Michmol »
Woosie down?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #102 Gepost op: 26-04-2021, 00:35:56 »
Ik moet zeggen dat ik haar in het begin ook niet zo heel leuk vond, maar naarmate de reeks vorderde ben ik haar wel leuker gaan vinden. Ze had echt plezier in het spel en schrik om naar huis te moeten En ook mooi en lief hoe Annelotte over haar sprak. :)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #103 Gepost op: 26-04-2021, 00:40:05 »
Ik moet zeggen dat ik haar in het begin ook niet zo heel leuk vond, maar naarmate de reeks vorderde ben ik haar wel leuker gaan vinden. Ze had echt plezier in het spel en schrik om naar huis te moeten En ook mooi en lief hoe Annelotte over haar sprak. :)

Ja, dat laatste vond ik ook wel treffend. Misschien heeft Jasmien ook wel de 'vilain's edit' gekregen (zoals Victoria Koblenko). Anderzijds kun je niet monteren wat er niet gefilmd is. Ik zou Jasmien onmiddellijk als advocaat inhuren, want ze kan liegen of het gedrukt staat, maar privé loop ik liever een straatje om.
Woosie down?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #104 Gepost op: 26-04-2021, 00:43:58 »
Ik denk dat het te maken heeft met dat je persoonlijkheid anders is of kan overkomen binnen een spelwerkelijkheid. Dat ze hard gaat in een spel als dit, liegt, bedriegt, voor zichzelf speelt en discussies aangaat zegt wat mij betreft niet perse iets over haar persoonlijkheid buiten het spel.

En binnen het spel kan ik het wel waarderen als er zo iemand tussen zit, zeker naast een Philip. Zeker een hele vermakelijke rivaliteit tussen die twee.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #105 Gepost op: 26-04-2021, 00:44:39 »
Oh voor mij betekende het feit dat we haar bod niet zagen enkel de bevestiging van wat ik al vermoedde, dat zij in de dossiers had gekeken en het was dan ook niet echt een verrassing dat dit effectief ook bleek te kloppen ( wel tof dat ze het alsnog toonden )

Leuke kandidaat, lekker fel, maar al vrij rap totaal onverdacht voor mij. Te sterk in raden van woorden bij carpoolkaraoke en direct herkennen van isi. 

Haar vreugde sprongetjes daar waren wel enorm tof.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 00:46:42 door Tarbozan »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #106 Gepost op: 26-04-2021, 00:47:43 »
Tja, ze is af en toe kattig en fel geweest.
Maar hallo, kijk eens hoe Sven en Philip tegen elkaar doen die hele serie? Die vertrouwen elkaar ook voor geen haar en pakken elkaar ook overal op. (Wat dan overigens leidt tot heerlijke beelden van Philip die maar Svéééééén blijft roepen  ;D ).
Heb zelf eigenlijk geen enkel moment moeite gehad met Jasmien. En als mensen dat wel hebben gehad, dat mag. Maar om zo iemand online ervan langs te geven (en dan bedoel ik niet specifiek op dit forum), dat is jammer.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 00:49:28 door Reflektor »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #107 Gepost op: 26-04-2021, 00:48:14 »
Ik denk dat het te maken heeft met dat je persoonlijkheid anders is of kan overkomen binnen een spelwerkelijkheid.

Of een forumwerkelijkheid.
Woosie down?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #108 Gepost op: 26-04-2021, 09:06:35 »
Ergens wel blij dat zij moet vertrekken omdat ze een beetje op mijn reserve verdachtenlijst stond, en nu dus geschrapt kan worden. Wat ik ook erg vreemd vind aan haar look is dat ze er tegelijkertijd als een jong onschuldig meisje uitziet maar als een oud vrouwtje als je anders kijkt.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #109 Gepost op: 26-04-2021, 09:38:48 »
Graag een beetje vriendelijk blijven over de kandidaten. We zitten hier niet op Twitter. Ik doel nu op de vergelijking met een "oud vrouwtje" hierboven van Betonmol. Bedenk dat de kandidaten mogelijk ook meelezen en zoiets lijkt me nou niet zo leuk om te lezen over jezelf.

En flauwekul wat mij betreft want ik vind Jasmien een hele leuke knappe dame, hoe ik ook kijk. Heerlijk fanatiek maar wel altijd sportief en sympathiek.

Wel fijn dat ze niet de hele pot heeft kunnen bieden zoals ze van plan was. ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #110 Gepost op: 26-04-2021, 09:46:33 »
Jasmien is echt het type kandidaat welke ik graag zie. Fanatiek, sportief, strijdbaar maar altijd fair. Heb enorm van haar genoten, perfect gecast dus! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #111 Gepost op: 26-04-2021, 09:50:29 »
Jasmien is echt het type kandidaat welke ik graag zie. Fanatiek, sportief, strijdbaar maar altijd fair. Heb enorm van haar genoten, perfect gecast dus! ::ok::

Die mening deel ik! Een toffe kandidaat. Maar geen mol.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #112 Gepost op: 26-04-2021, 12:47:07 »
Eigenlijk had Jasmien de vrijstelling moeten hebben en Philip eruit.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #113 Gepost op: 26-04-2021, 13:14:20 »
Absoluut niet, want Jasmien zat niet op de juiste Mol en dus is het volkomen terecht dat zij eruit is. Bovendien heeft ze het aan zichzelf te danken dat ze niet in aanmerking kwam voor de vrijstelling. Eigen schuld plaagt het meest.
 8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #114 Gepost op: 26-04-2021, 13:59:52 »
Het is wel overduidelijk dat ze Sven of Philip verdacht (ik denk Philip). Dus een van de twee is in ieder geval niet de mol.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #115 Gepost op: 26-04-2021, 15:04:59 »
Dus een van de twee is in ieder geval niet de mol.

Een waarheid als een koe. :P

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #116 Gepost op: 26-04-2021, 15:46:59 »
Een waarheid als een koe. :P

 ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #117 Gepost op: 26-04-2021, 17:51:57 »
Het is wel overduidelijk dat ze Sven of Philip verdacht (ik denk Philip). Dus een van de twee is in ieder geval niet de mol.

Ik durf zelfs te stellen dat drie van de vier overgebleven kandidaten in ieder geval niet de mol zijn.  ;)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #118 Gepost op: 26-04-2021, 18:10:12 »
Maar het is wel een interessante vraag: was het Philip of Sven waarop Jasmien eruit is gevlogen? Ze zei al op één persoon ingezet te hebben en als je "wie verdenkt wie" leest komen steeds Philip en Sven terug.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #119 Gepost op: 26-04-2021, 20:51:25 »
Mijn favoriete kandidaat dit seizoen! ::bravo:: Wat speelde zij het heerlijk, enthousiast maar ook keihard, vind het jammer dat ze eruit is!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48