Hoop echt dat Lennart het is (en dat ik eindelijk eens een goede mol aanwijs in de Vlaamse Mol
). Als hij het is dan is hij een goede acteur denk ik, die redelijk overtuigend de schuld van zich afpraatte na 10.000 te hebben weggeboden, afgelopen aflevering. Hij zat ook comfortabel op de captains stoel in de vliegsimulator. Geslepen hoe hij het heel erg goed lijkt te doen (geoefend?) en 4/5 deel van de vlucht volgens het boekje deed, totdat we ineens in een veel te snelle en lage landing zitten. Het feit dat Jasmien als de schuldige wordt neergezet is weer zeer mols. Heel goed molschap, als hij het is.
net zoals ik het prima werk vond dat Lennart bij de wijnglasproef nét met iets te weinig wijn binnenkwam. En dan zat Philip ook nog te kl*ten met zijn wijn in het karretje, weer een goede bliksemafleider. Er zijn tal van molse acties al genoemd hier van Lennart en uiteraard komen die gedoseerd en zal geen enkele mol elke opdracht successvol saboteren. Maar goed, Lennart is het denk ik, met Philip en Sven als bliksemafleiders. (Al zou Sven het ook nog kunnen zijn m.i.). Lennart ligt goed in de groep, wordt redelijk onder de radar en uit de wind gehouden, lijkt betrouwbaar maar is 'de stille'. Past prima in het molprofiel daarmee.
En ben erg gecharmeerd van zijn subtiele onderhandelingsmethodes en hoe hij natuurlijk zou liegen dan over het niet inzien van de dossiers, bijvoorbeeld. Gelukkig hoe dan ook (en wie het ook is) geen mol die strak van de spanning staat, al was dat nooit echt het geval bij de voorgaande mollen van De Mol