Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37414 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #20 Gepost op: 22-03-2021, 20:08:24 »
Je kunt niet tot drie tellen? Of heb je seizoen 2019 niet gezien?   :D

Ahem, dan kan het dus gewoon in De Mol nu ook  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #21 Gepost op: 22-03-2021, 22:30:21 »
Zou er nog iets met een hint wezen als je mailt naar lottiepoes ofzo?  ;D

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #22 Gepost op: 23-03-2021, 00:32:17 »
Je kunt niet tot drie tellen? Of heb je seizoen 2019 niet gezien?   :D
Was daar niet iets met schepen?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #23 Gepost op: 23-03-2021, 09:17:07 »
Zou er nog iets met een hint wezen als je mailt naar lottiepoes ofzo?  ;D

Getest.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #24 Gepost op: 23-03-2021, 09:36:07 »


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
In die rol vind ik Dami beter passen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #25 Gepost op: 23-03-2021, 09:43:47 »
Als ze de mol is en ze wist wie aan de overkant de mol was, zal ze haar blijdschap niet hebben kunnen verbergen toen ze zag dat Noah, niet de mol, in de groep kwam, misschien mede de reden dat ze staat te lachen bij 'jullie laten 5000 euro liggen'.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #26 Gepost op: 23-03-2021, 10:24:29 »
Voorlopig mijn hoofdverdachte.
En tot heden de leukste kandidaat van allemaal! ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #27 Gepost op: 23-03-2021, 10:45:02 »
1.1. Derde linie beste positie:
- Molconcurrent afschieten
- Zorgen dat een kandidaat de auto bereikt door kogels te verspillen/slecht te schieten
1.2. Geeft goede antwoord van Jasmien, maar Jasmien kent dat van haar niet
1.3. Vindt last minute een naam. Wachten totdat het niet meer anders kan dan zelf de afvaller te redden.


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #28 Gepost op: 23-03-2021, 11:06:13 »
1.1. Derde linie beste positie:
- Molconcurrent afschieten
- Zorgen dat een kandidaat de auto bereikt door kogels te verspillen/slecht te schieten
1.2. Geeft goede antwoord van Jasmien, maar Jasmien kent dat van haar niet
1.3. Vindt last minute een naam. Wachten totdat het niet meer anders kan dan zelf de afvaller te redden.

Jasmien vindt haar goede antwoord! Het is omgekeerd.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #29 Gepost op: 23-03-2021, 14:30:04 »
Zou er nog iets met een hint wezen als je mailt naar lottiepoes ofzo?  ;D

Het e-mailadres bestaat in ieder geval nog. Of weer.   8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #30 Gepost op: 23-03-2021, 16:41:24 »
Haha Lottiepoes. I can relate. Mijn naam annebeestje stamt ook nog uit de hyvestijd.  ::rofl::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #31 Gepost op: 24-03-2021, 01:51:36 »
Ik duik alvast in de Lottiepoes tunnel. Kijk maar eens naar Annelotte nadat Noah zich heeft onthuld en GDC zegt dat ze geen €5000 hebben verdiend. Annelotte is de enige die hier een vrolijk gezicht bij trekt en we zien haar ook maar bij het eerste shot van deze scene. Daarna zie je alleen bedrukte gezichten van de andere kandidaten.
Tweede moment is het moment dat GDC zegt dat de bestemming is voorgeprogrammeerd in de GPS. Annelotte reageert hier heel duidelijk op. De rest is alleen maar bezig met het enige wat nu telt, is er een molboekje voor mij. Sommige kandidaten zie je bijna ter plekke sterven als er nog maar weinig boekjes over zijn, bijvoorbeeld Lennart. Dat ze ook nog eens in de positie zat waar ze een eventuele reservemol zou kunnen uitschakelen maakt haar nog net iets verdachter, temeer omdat ze pal naast Samina stond die de lakens uitdeelde aan het begin van de opdracht.
edit Ook is het opvallend dat zij in de toren met nog 9 seconden op de klok de naam van Lennart vindt, waardoor er hier toch nog een naam wordt gevonden en dan ook nog de naam van een kandidaat die dit het meeste verdiende. Lennart heeft hiervoor namelijk 2 namen (mee) helpen vinden. Zo maak je jezelf als mol wel sympathiek.
« Laatst bewerkt op: 24-03-2021, 02:05:50 door MartinJ »

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #32 Gepost op: 25-03-2021, 12:23:26 »
Als ze de mol is en ze wist wie aan de overkant de mol was, zal ze haar blijdschap niet hebben kunnen verbergen toen ze zag dat Noah, niet de mol, in de groep kwam, misschien mede de reden dat ze staat te lachen bij 'jullie laten 5000 euro liggen'.

Dit was ook mijn eerste gedachte, maar toen ging ik even verder denken en kwam ik tot de conclusie dat de mol hier waarschijnlijk vantevoren al over heeft nagedacht en een pokerface wil houden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #33 Gepost op: 25-03-2021, 12:44:17 »
Ja, lachen is hier eigenlijk onmols.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #34 Gepost op: 25-03-2021, 13:14:04 »
Ja, lachen is hier eigenlijk onmols.

We gaan weer geen vriendjes zijn dit seizoen, ik voel het al.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #35 Gepost op: 25-03-2021, 21:12:30 »
Ik verdenk Annelotte omdat zij bij de schutters zat maar vooral omdat ze net op tijd de naam van Lennert (mogelijke afvaller) op het schilderij vond. Daarmee kweek je natuurlijk vertrouwen, zij wordt ook nergens vernoemd.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #36 Gepost op: 26-03-2021, 12:15:40 »
Ik verdenk Annelotte omdat zij bij de schutters zat maar vooral omdat ze net op tijd de naam van Lennert (mogelijke afvaller) op het schilderij vond. Daarmee kweek je natuurlijk vertrouwen, zij wordt ook nergens vernoemd.

Inderdaad, dat net op tijd aspect, ook de enige naam die gevonden wordt voor slechts 300 euro. 300 euro in België in aflevering 1 is echt niet vreemd.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #37 Gepost op: 29-03-2021, 10:16:17 »
2.1.
- Is er als de kippen bij om op de sleutelpositie te komen
- Leert Kevin fout spelen, mogelijk ook de foute toets daardoor veelvoudig indrukken (de nadruk ligt wel heel erg op Philip)
- Kan niet anders dan een simpel stuk juist spelen met Pianoervaring
2.2.
- Laat snel haar glazen vallen, kan ook een ongelukje zijn als mol. De essentie is dat ze geld verspeelt. 2 glazen weg, dat kunnen er niet veel andere zeggen.
- Snel uit het spel = veel tijd om even bij te briefen. En die zal er anders niet veel zijn met het bubbelspel
2.3.
- De mol wil wel beginnen in de controlekamer, om voor het geval dat te kunnen sturen. Het is eerlijker als het team van de mol wint. (kans 3/5 ipv 1/2 om af te vallen).
- Toch vreemd dat de kamer waar niet het idee was op de doos zelf te kijken toch wint? Was het wel zo close? 
« Laatst bewerkt op: 29-03-2021, 12:27:51 door Belgian Mol »

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #38 Gepost op: 29-03-2021, 10:41:33 »
Wat hier volgens mij nog niet genoemd is, is dat Annelotte in afl. 1 als het thema 'dieren' is gevonden, er nog even in gooit dat Verona zwanger is. Ze doet dat terwijl Jasmien goed bezig is met de namen van de paarden. Kan zijn om haar daar vanaf te leiden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #39 Gepost op: 29-03-2021, 11:28:06 »
1.1.
- Is er als de kippen bij om op de sleutelpositie te komen
- Leert Kevin fout spelen, mogelijk ook de foute toets daardoor veelvoudig indrukken (de nadruk ligt wel heel erg op Philip)
- Kan niet anders dan een simpel stuk juist spelen met Pianoervaring
1.2.
- Laat snel haar glazen vallen, kan ook een ongelukje zijn als mol. De essentie is dat ze geld verspeelt. 2 glazen weg, dat kunnen er niet veel andere zeggen.
- Snel uit het spel = veel tijd om even bij te briefen. En die zal er anders niet veel zijn met het bubbelspel
1.3.
- De mol wil wel beginnen in de controlekamer, om voor het geval dat te kunnen sturen. Het is eerlijker als het team van de mol wint. (kans 3/5 ipv 1/2 om af te vallen).
- Toch vreemd dat de kamer waar niet het idee was op de doos zelf te kijken toch wint? Was het wel zo close?

Dit moet zijn: 2.1, 2.2 en 2.3
Inmiddels heb ik Lottiepoes naast Lennart ook op mijn radar.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!