Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37396 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #40 Gepost op: 29-03-2021, 11:35:56 »
Ik vind het overigens niet zo verdacht dat Lottiepoes zo snel afgaat met haar glazen wijn. Zo heeft ze geen invloed meer op de rest van de opdracht, het raden van de citroen, perzik en lychee..
Ze had beter die opdracht mee kunnen pakken, zorgen dat er minder glazen wijn werden verdiend, en dan alsnog onderuit gaan met je twee glazen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2021, 11:37:39 »
Klopt, maar we zien ook heel vaak dat de Mol niet het ideale scenario volgt. Expres of per ongeluk, want het kan ook onbewust geweest zijn. (En denk ook aan Eline die bij de rode lantaarn er snel uit lag.)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #42 Gepost op: 29-03-2021, 11:38:51 »
Dat is waar natuurlijk. Misschien was het wel de bedoeling van Annelotte om het wijnproeven te saboteren, maar gleed ze echt uit.

Ik vind het me wat allemaal  ::regenboog::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #43 Gepost op: 29-03-2021, 11:54:25 »
Dat is waar natuurlijk. Misschien was het wel de bedoeling van Annelotte om het wijnproeven te saboteren, maar gleed ze echt uit.

Ik vind het me wat allemaal  ::regenboog::

Annelotte kon die opdracht niet verpesten toch? Want zij begon met de glazen en niet zonder glazen. Zij kon dus alleen met haar twee glazen doorlopen en geen opdrachten doen

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #44 Gepost op: 29-03-2021, 12:00:43 »
Annelotte kon die opdracht niet verpesten toch? Want zij begon met de glazen en niet zonder glazen. Zij kon dus alleen met haar twee glazen doorlopen en geen opdrachten doen

Dat is waar ook!  ::ok:: Je hebt helemaal gelijk
Ik vind het maar een verwarrende opdracht dus, haha
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #45 Gepost op: 29-03-2021, 16:00:58 »
In de eerste aflevering was ze me behalve haar positie in de 3e linie niet zo opgevallen, nu iets meer op haar gelet en ik denk dat ik dat nog maar even moet blijven doen ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #46 Gepost op: 29-03-2021, 20:31:27 »
Het is heel raar dat iemand die piano kan spelen, het een ander verkeerd aanleert.
Kevin zal haar dan toch in de test ingevuld moeten hebben, maar hij ligt eruit.
Of hij vond toch dat ze heel erg haar best had gedaan en zag het als een vergissing, en is ze wel de mol.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #47 Gepost op: 29-03-2021, 21:42:04 »
Het is heel raar dat iemand die piano kan spelen, het een ander verkeerd aanleert.
Kevin zal haar dan toch in de test ingevuld moeten hebben, maar hij ligt eruit.
Of hij vond toch dat ze heel erg haar best had gedaan en zag het als een vergissing, en is ze wel de mol.

Kevin vertrouwde ook Phillip niet bij t proeven en kreeg zijn wijn in zijn nek, dus kan best dat ie op hem ging

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #48 Gepost op: 30-03-2021, 10:12:00 »
Dat is waar natuurlijk. Misschien was het wel de bedoeling van Annelotte om het wijnproeven te saboteren, maar gleed ze echt uit.

Ik vind het me wat allemaal  ::regenboog::
Als je met 2 glazen begint te lopen, had je geen mogelijkheid meer om de andere proeven te saboteren. Behalve dan de laatste, maar zelfs met het stevige doorlopen van Sven slaagde die nog. Dus beginnen met die 2 glazen en dan verder nergens invloed meer op hebben, vind ik wel een minpuntje.
Ook in de atoombunker vond ik haar niet direct verdacht. Ze verliet de kamer met codes net voordat Gilles de allesbeslissende tip gaf over de doos. Het kan wel nog zijn dat ze Katrien op dat moment al had voorbewerkt, door al op de doos te wijzen en de lijst met decoderingen. We zien in die kamer helemaal niets van hoe men op het idee komt de doos uit elkaar te halen.

Wel erg verdacht bij de muziek: ze laat Kevin op 'haar' piano spelen, geeft hem het moeilijker stuk, en leert hem een verkeerde toonhoogte aan.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #49 Gepost op: 30-03-2021, 10:28:05 »
Voor mij op dit moment de grootste kandidaat om de mol te zijn.
Bij opdracht 1 zelf alles perfect doen, maar wel Kevin zijn pianostukje verkeerd laten instuderen. Bij opdracht 2 lekker snel de glazen laten vallen... (misschien om ongestoord met de crew over de volgende opdrachten te spreken?
Ich bin ein Bärliner!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #50 Gepost op: 30-03-2021, 10:30:04 »
Annelotte begin uit zichzelf over de paarden te praten. Ze zal wel verdacht worden, maar geen mol.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #51 Gepost op: 30-03-2021, 10:31:20 »
Ik zie al dat jij je tunnel weer gevonden hebt, haha!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #52 Gepost op: 30-03-2021, 12:29:12 »
Als je met 2 glazen begint te lopen, had je geen mogelijkheid meer om de andere proeven te saboteren. Behalve dan de laatste, maar zelfs met het stevige doorlopen van Sven slaagde die nog. Dus beginnen met die 2 glazen en dan verder nergens invloed meer op hebben, vind ik wel een minpuntje.

Uiteindelijk speelt ze wel geld weg. En uitbundig tijd om bijgepraat te worden als mol, wat in een bubbelseizoen niet zo simpel is.

Citaat
Ook in de atoombunker vond ik haar niet direct verdacht. Ze verliet de kamer met codes net voordat Gilles de allesbeslissende tip gaf over de doos. Het kan wel nog zijn dat ze Katrien op dat moment al had voorbewerkt, door al op de doos te wijzen en de lijst met decoderingen. We zien in die kamer helemaal niets van hoe men op het idee komt de doos uit elkaar te halen.

Daar zit het probleem net, de montage is op dit stuk onzichtbaar. Ze stond in de positie goed op de doos te wijzen. Het verschil dat de twee groepen eruit komen zou ook nog eens groter kunnen zijn dan gedacht.

Citaat
Wel erg verdacht bij de muziek: ze laat Kevin op 'haar' piano spelen, geeft hem het moeilijker stuk, en leert hem een verkeerde toonhoogte aan.

Een verkeerde toonhoogte kan ook zomaar leiden tot het meervoudig indrukken van de foute toets. En ik herhaal, ze was heel snel om op deze positie te komen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #53 Gepost op: 30-03-2021, 12:35:50 »
Als Katrien onverwachts binnenkomt en meteen ziet dat ze in de verkeerde toonhoogte oefenen, kijkt Annelotte betrapt. Een natuurlijke reactie zou zijn: "dat méén je niet!"

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #54 Gepost op: 31-03-2021, 12:50:33 »
Als Katrien onverwachts binnenkomt en meteen ziet dat ze in de verkeerde toonhoogte oefenen, kijkt Annelotte betrapt. Een natuurlijke reactie zou zijn: "dat méén je niet!"

Je ziet ook de teleurstelling van 'moet dat nou Katrien' op haar gezicht.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #55 Gepost op: 31-03-2021, 12:53:06 »
Annelotte begin uit zichzelf over de paarden te praten. Ze zal wel verdacht worden, maar geen mol.
Ik vond het verbazingwekkend dat Jasmien de drie namen van de paarden kon opnoemen. Daarmee had Annelotte, als mol, pech. Eén naam fout en het had geen geld opgeleverd.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #56 Gepost op: 31-03-2021, 12:55:53 »
Ik vond het verbazingwekkend dat Jasmien de drie namen van de paarden kon opnoemen. Daarmee had Annelotte, als mol, pech. Eén naam fout en het had geen geld opgeleverd.

Drie namen onthouden is heel lastig. Ik had een al indrukwekkend gevonden. Vooral minpunten voor Jasmien hier weer, had perfect een naam fout kunnen zeggen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #57 Gepost op: 31-03-2021, 12:57:04 »
Het schijnt dat Gilles in aflevering 1 bij de executie heeft gezegd: 'Het lot heeft beslist.'
Annelotte heeft misschien de reservemol afgeschoten?

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #58 Gepost op: 1-04-2021, 17:05:31 »
Als ze de mol is en ze wist wie aan de overkant de mol was, zal ze haar blijdschap niet hebben kunnen verbergen toen ze zag dat Noah, niet de mol, in de groep kwam, misschien mede de reden dat ze staat te lachen bij 'jullie laten 5000 euro liggen'.

Dit viel mij net ook op. Tijdens de opdracht ziet Annelotte er misschien wel het meest gespannen uit van iedereen en het contrast met hoe ze er vanaf de bekendmaking van Noah bij staat is groot. Ze lijkt daar ineens behoorlijk ontspannen. Verdacht, of aan de andere kant juist niet. Want een Mol zorgt er natuurlijk wel voor dat ie altijd in zijn rol blijft.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #59 Gepost op: 2-04-2021, 10:36:05 »
Stel dat Annelotte bij het pianospelen Kevin bewust een verkeerde toonhoogte aanleerde. Dan zit ze met het probleem dat dit vroeg of laat uitkomt. Liever wat eerder dan later, want het zou nogal verdacht zijn als dat pas op het podium is, en Kevin na 3 noten al moet stoppen.

Dat Katrien ingreep zal niet de bedoeling zijn geweest. Ze zal zelf op een gegeven moment hebben willen corrigeren, of gerekend hebben op meester Falco. Dus het is een mooie molactie, maar je maakt je er zeker bij één iemand (Kevin) heel verdacht mee.