Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37425 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #100 Gepost op: 5-04-2021, 01:26:32 »
Als zij die hond had gekend.. en die hond haar .. was die hond kwispelend enthousiast naar haar toegerend bij t zien van haar

Dit is heel duidelijk niet haar hond of een hond die haar goed kent

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #101 Gepost op: 5-04-2021, 05:30:36 »
Ik heb t nog eens teruggekeken. 'Dit is Isidoor en hij blijft tot het eind van de reis bij jullie'.
Hoe waarschijnlijk is het dat een vroege afvaller hem adopteerde?
Niet dus, tot einde van de reis: net zoals de mol.
Hopelijk gaan ook andere kandidaten zich bemoeien met het oefenen met Isodoor want hij kan natuurlijk al op de rode knop drukken. Misschien met zijn neus, net zoals met de dominostenen.

Bij de opdracht ‘juiste namen bij de juiste hond’ viel me op dat ze heel chaotisch bezig waren maar ook zag ik een hond reageren met zijn oren -daar moet je natuurlijk op letten - en dat zag Annelotte maar ze ging naar die hond en riep een ándere naam waar die hond natuurlijk niet op reageerde.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2021, 06:10:20 door Run »

Offline Betonmol

  • Forumlid
l
« Reactie #102 Gepost op: 5-04-2021, 10:48:11 »
Denken jullie dat die extra info van de adoptie zou gegeven worden als zij de mol is?
Lijkt me eigenlijk een heel sterke contra indicator. Ik verwacht eigenlijk dat ze net voor de finale zal afvallen hierdoor. Nog genoeg tijd om te bonden met Isidoor, maar geen weggever dat ze net als hem tot het einde van de reeks gaat.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #103 Gepost op: 5-04-2021, 10:51:56 »
Lijkt mij inderdaad een indicatie dat Annelotte niet de Mol is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #104 Gepost op: 5-04-2021, 10:52:16 »
Denken jullie dat die extra info van de adoptie zou gegeven worden als zij de mol is?
Ik denk dat ze dat moeilijk konden verzwijgen, want inmiddels zal iedereen in haar omgeving haar met dat hondje zien. Dus dan maar meteen voor de draad ermee. Ook als ze de Mol is.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #105 Gepost op: 5-04-2021, 12:17:25 »
Hondje blauw/lichtgeel
Annelotte blauw/lichtgeel..
Toeval die gele sokken?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #106 Gepost op: 5-04-2021, 12:23:37 »
Die lichtgele sokken passen heel mooi bij haar lichtgele capuchon! (had de sokken nog niet gezien)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #107 Gepost op: 5-04-2021, 12:24:28 »
Ik denk dat ze dat moeilijk konden verzwijgen, want inmiddels zal iedereen in haar omgeving haar met dat hondje zien. Dus dan maar meteen voor de draad ermee. Ook als ze de Mol is.

Dat. Ik zie er geen contra indicatie in. Vind de gelijkenis qua matchende outfit wel een mooie subtiele hint.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #108 Gepost op: 5-04-2021, 12:32:56 »
Als zij die hond had gekend.. en die hond haar .. was die hond kwispelend enthousiast naar haar toegerend bij t zien van haar

Dit is heel duidelijk niet haar hond of een hond die haar goed kent

Ik kan me ook niet voorstellen dat de productie het risico gaat nemen om de mol en de hond vooraf samen te brengen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #109 Gepost op: 5-04-2021, 12:37:11 »
Ik kan me ook niet voorstellen dat de productie het risico gaat nemen om de mol en de hond vooraf samen te brengen.

Goh, kan wel namiddagen met het hondje zijn gaan trainen/spelen. Perfect mogelijk allemaal.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #110 Gepost op: 5-04-2021, 13:13:41 »
Hondje blauw/lichtgeel
Annelotte blauw/lichtgeel..
Toeval die gele sokken?
De gelijkenis is treffend, en verdacht is het zeker. Maar met kledinghints zijn we wel vaker op een dwaalspoor gezet (maar goed, dat was bij WIDM). Het is niet uit te sluiten dat Annelotte gevraagd is iets geels en blauws aan te trekken. Of dat gekeken is wat zij aan had, en de outfit van Isidoor daarop is aangepast.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #111 Gepost op: 5-04-2021, 14:09:23 »
Ze doet mij wat aan Kaat denken door de actie met de hondjes.

Kaat sprak bij de silent disco over reanimatie (2x). Dit werd niet  gevolgd en daardoor liepen ze geld mis.
Dat werd toen heel verdacht gevonden, maar Kaat was de mol niet.

Annelotte wou het aantal teven veranderen (wat goed was), maar werd niet gevolgd.
Als Philip en Sven haar gevolgd hadden, had ze 1000 euro in de pot gebracht terwijl zwijgen over de hondjes sowieso niets had opgeleverd.

Ik verdenk Annelotte dus minder door die actie.
klaar voor de strijd

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #112 Gepost op: 5-04-2021, 14:17:45 »

Annelotte wou het aantal teven veranderen (wat goed was), maar werd niet gevolgd.
Als Philip en Sven haar gevolgd hadden, had ze 1000 euro in de pot gebracht terwijl zwijgen over de hondjes sowieso niets had opgeleverd.

Ik verdenk Annelotte dus minder door die actie.

Exactly my thoughts.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #113 Gepost op: 5-04-2021, 16:29:19 »
Klopt, Annelotte werd op brute wijze overruled door would be-Mol Philip: "Stil! Ik ben aan het rekenen."
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #114 Gepost op: 5-04-2021, 18:30:01 »
Klopt, Annelotte werd op brute wijze overruled door would be-Mol Philip: "Stil! Ik ben aan het rekenen."
Ze had eerder van een mannetje een teefje gemaakt of omgekeerd, pas toen men lang en breed aan het rekenen was, krabbelde ze terug, zodat ze minder verdacht zou lijken. Want ze zaten op het goede aantal maar door Annelotte kwamen ze op zeven.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2021, 18:49:24 door Run »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #115 Gepost op: 6-04-2021, 11:26:39 »
Hoewel Annelotte niet mijn mol is vind ik dit wel serieus. Zij hebben 7 teefjes geteld en die telling klopte. Als ze dan zegt dat het er 6 waren zullen ze dit niet geloven en bij het foute antwoord van 7 blijven. Als ze had gezegd dat die hond met de roze outfit toch een mannetje was, dan hadden ze dat nog een keer kunnen checken. Dan waren ze misschien toch nog op het goede antwoord gekomen.
De vraag is ook, realiseerde zij zich later dat die hond met de roze outfit toch een teefje was of dacht ze echt dat ze niet goed hadden geteld? Of wist ze als mol dat het correcte antwoord 6 was?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #116 Gepost op: 6-04-2021, 11:37:03 »
Hoewel Annelotte niet mijn mol is vind ik dit wel serieus. Zij hebben 7 teefjes geteld en die telling klopte. Als ze dan zegt dat het er 6 waren zullen ze dit niet geloven en bij het foute antwoord van 7 blijven. Als ze had gezegd dat die hond met de roze outfit toch een mannetje was, dan hadden ze dat nog een keer kunnen checken. Dan waren ze misschien toch nog op het goede antwoord gekomen.
De vraag is ook, realiseerde zij zich later dat die hond met de roze outfit toch een teefje was of dacht ze echt dat ze niet goed hadden geteld? Of wist ze als mol dat het correcte antwoord 6 was?

Of nog beter, als ze nog eens alles zouden gaan checken was er echt niet veel tijd meer overgeschoten en kwamen ze misschien zelfs buiten tijd binnen. 0 euro.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #117 Gepost op: 6-04-2021, 11:51:49 »
Hoewel Annelotte niet mijn mol is vind ik dit wel serieus. Zij hebben 7 teefjes geteld en die telling klopte. Als ze dan zegt dat het er 6 waren zullen ze dit niet geloven en bij het foute antwoord van 7 blijven. Als ze had gezegd dat die hond met de roze outfit toch een mannetje was, dan hadden ze dat nog een keer kunnen checken. Dan waren ze misschien toch nog op het goede antwoord gekomen.
De vraag is ook, realiseerde zij zich later dat die hond met de roze outfit toch een teefje was of dacht ze echt dat ze niet goed hadden geteld? Of wist ze als mol dat het correcte antwoord 6 was?
Nee, zeven was fout, zes was goed. Ze zaten op 6 en toen maakte Annelot er met de laatste hond 7 van. Die laatste was waarschijnlijk niet juist. Tijdens het rekenen krabbelde Annelot terug maar ipv dat ze zei dat ze niet zeker was van de laatste hond, zei ze dat het 6 moest zijn, zonder te zeggen waarom. Logisch dat de anderen daar niet in meegaan.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2021, 11:53:48 door Run »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #118 Gepost op: 6-04-2021, 12:05:10 »
Nee, zeven was fout, zes was goed. Ze zaten op 6 en toen maakte Annelot er met de laatste hond 7 van. Die laatste was waarschijnlijk niet juist. Tijdens het rekenen krabbelde Annelot terug maar ipv dat ze zei dat ze niet zeker was van de laatste hond, zei ze dat het 6 moest zijn, zonder te zeggen waarom. Logisch dat de anderen daar niet in meegaan.
Je moet wel even goed lezen wat ik schreef. Ik zei dat ze goed hadden geteld, niet dat 7 het correcte antwoord was. Dat is ook de crux. Telling goed maar niet de juiste honden tellen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #119 Gepost op: 7-04-2021, 01:15:15 »
Ik denk dat de mol zeker wist dat er 6 teefjes waren en dus moest proberen om niet op 6 te komen of zolang mogelijk volhouden dat het er 7 waren.

Annelotte neemt het voortouw bij het sexen van de honden en ondanks duidelijk geslachtskenmerken bij de hond in de tutu wordt deze door haar als 1 vd 7 teefjes genoemd. Voor de vorm gooit ze er nog wat twijfel in over die hond, maar noch flipper , noch sven zeggen er iets van. Dus ze gaan rekenen met 7, halverwege de uitvoering hiervan gaat annelotte hen nogmaals storen door op 6 teefjes te komen.  Alles wat annelotte hier doet is verwarring Zaaien en de andere twee laten dat toe.

Het feit dat annelotte isidoor heeft geadopteerd zie ik eerder als contra indicatie dat ze de mol zou zijn. Wel een indicatie dat ze ver Kan komen in het spel .