Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37388 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #140 Gepost op: 11-04-2021, 17:53:58 »
Nee hoor, er lagen een heleboel nep-muntjes.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #141 Gepost op: 11-04-2021, 18:43:26 »
Nee hoor, er lagen een heleboel nep-muntjes.
Ja maar één met een vrouw met een knotje erop. Op alle andere stond een kale man.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #142 Gepost op: 11-04-2021, 22:36:04 »
De mol komt wel graag op de bomstoel om de twist te bereiken. En Sven geloof ik echt niet in.

Bij het bingewatchen presteert ze wel goed, het geld wat kon verdiend worden is verdiend daar.

Krijg nog altijd niet die 100% zekerheid.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #143 Gepost op: 11-04-2021, 23:06:16 »
Vind Annelot nog steeds heeel sturend en manipulatief. Of dat is om anderen uit de tent te lokken (krijg ergens zelfde vibes waardoor ik Jolien verdacht) of als mol.. weet ik niet.
Ik verdenk haar wel maar ze kan zomaar de kandidaat zijn die t heel slim speelt

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #144 Gepost op: 12-04-2021, 09:04:04 »
Annelotte zegt ook wel erg vaak dat zij betrouwbaar is en dat ze het zo vervelend vindt dat er zo weinig verdiend wordt...
« Laatst bewerkt op: 12-04-2021, 09:06:12 door Heinz »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #145 Gepost op: 12-04-2021, 09:23:02 »
Annelotte zegt ook wel erg vaak dat zij betrouwbaar is en dat ze het zo vervelend vindt dat er zo weinig verdiend wordt...

Dat doet ze al heel de serie. Lekker arrogant zijn als mol.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #146 Gepost op: 12-04-2021, 09:36:20 »
Dat Sven en Philip geen betrouwbaar imago hebben, was bekend. Maar ze zegt dat ook Katrien geen betrouwbaar imago heeft. Dat vond ik wel een verrassing.
Zou het niet zo zijn dat die verdachte acties van Annelotte voor een deel montagewerk zijn? Blijkbaar ligt ze in de groep nog steeds onverdacht. Ook dat vind ik verrassend. Maar het kan wel kloppen, want van Philip mocht ze meteen Isidoor gaan trainen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #147 Gepost op: 12-04-2021, 10:04:38 »
Dat Sven en Philip geen betrouwbaar imago hebben, was bekend. Maar ze zegt dat ook Katrien geen betrouwbaar imago heeft. Dat vond ik wel een verrassing.
Zou het niet zo zijn dat die verdachte acties van Annelotte voor een deel montagewerk zijn? Blijkbaar ligt ze in de groep nog steeds onverdacht. Ook dat vind ik verrassend. Maar het kan wel kloppen, want van Philip mocht ze meteen Isidoor gaan trainen.

Katrien ging toch voor de pasvragen bij de domino-opdracht? Dan sta je gelijk 3-0 achter mbt betrouwbaarheid

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #148 Gepost op: 12-04-2021, 10:10:11 »
Ik dacht dat dat wel op het conto van Jasmien zou worden geschreven. :) Katrien zegt in haar interview dat het even voor een vervelende sfeer zorgt, maar als snel vergeten is en niemand rancuneus is. Dus nee, ik geloof niet dat ze daar een onbetrouwbaar imago van heeft gekregen. Een keurig iemand verder. Ik snap hem niet helemaal.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #149 Gepost op: 12-04-2021, 10:20:39 »
Lennart reageerde ook al met "die Katrien joh!" of iets soortgelijks toen hij vernam dat zij voor de pasvragen had gekozen. Het zal bij sommigen wel als een verrassing zijn gekomen met een deuk in het imago van betrouwbare kandidaat als gevolg.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #150 Gepost op: 12-04-2021, 11:59:40 »
- Meteen schuld afschuiven op Lennart en Sven die het juist heel goed deden bij het voetbal, zelf was ze als verdediger een keer nergens te bekennen, liet bal door benen heen gaan voor het doel.
- Positioneert zich op comfortabele positie in het huis, de mol is liever lui dan moe (al genoeg psychische inspanning natuurlijk)
- Zit op bomstoel en verkrijgt 5 pasvragen. Met dank aan Sven die blijkbaar nog moe was van het voetballen, heimwee heeft en geen zin in discussies.
- Weet Katrien om de tuin te leiden, zodat die haar als mol afschrijft en er nu uit is.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2021, 12:09:17 door Run »

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #151 Gepost op: 12-04-2021, 13:00:57 »
En daar komt dit nog eens bij. Annelotte aan het eind van aflevering 4 voor de executie:

"Isidoor is altijd een licht afleidend element in veel proeven die we doen. Tegelijk mis ik daardoor andere elementen in de ruimte die ook belangrijk zijn voor de opdracht. Ik zit dan zo ijzig stil naar dat beeld te kijken, ondertussen Isidoor gerust te stellen. Daardoor heb ik voor een stuk gemist dat er op een ander scherm iets gebeurde."

Anders gezegd: Hè, die vervelende stoofbuis toch ook... anders had ik dat scherm al veel eerder opgemerkt.  ::rofl::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #152 Gepost op: 12-04-2021, 14:12:32 »
Ik vond het erg onnatuurlijk overkomen dat Annelotte zo lang wachtte voordat ze zei wat er stond: 5 en 1 pasvraag. Ze weet dat ze maar 5 minuten hebben en hiermee verspeelde ze al een minuut. Natuurlijker was geweest, met al die camera's om je heen, dat je zegt: 'ik zie hier een dilemma, schrik niet. 5 of 1 pasvraag.' Daar heb je geen minuut voor nodig.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #153 Gepost op: 12-04-2021, 16:33:41 »
Bij het bingewatchen presteert ze wel goed, het geld wat kon verdiend worden is verdiend daar.
??? Mede door haar is er toch 1000 Euro weggespeeld. Sowieso mag je het gemiste geld van Sponge Bob deels aan haar toeschrijven... De juiste afleveringstitel werd wel genoemd, maar ze zorgde er snel voor dat er verder werd gezocht.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #154 Gepost op: 12-04-2021, 16:55:20 »
??? Mede door haar is er toch 1000 Euro weggespeeld. Sowieso mag je het gemiste geld van Sponge Bob deels aan haar toeschrijven... De juiste afleveringstitel werd wel genoemd, maar ze zorgde er snel voor dat er verder werd gezocht.

Dat dacht ik ook ja. En omdat Philip en Sven met hun rotswandovernachting het bedrag wisten te verdubbelen is er dus per saldo 2000 niet verdiend.
« Laatst bewerkt op: 13-04-2021, 13:40:54 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #155 Gepost op: 12-04-2021, 18:02:25 »
En daar komt dit nog eens bij. Annelotte aan het eind van aflevering 4 voor de executie:

"Isidoor is altijd een licht afleidend element in veel proeven die we doen. Tegelijk mis ik daardoor andere elementen in de ruimte die ook belangrijk zijn voor de opdracht. Ik zit dan zo ijzig stil naar dat beeld te kijken, ondertussen Isidoor gerust te stellen. Daardoor heb ik voor een stuk gemist dat er op een ander scherm iets gebeurde."

Anders gezegd: Hè, die vervelende stoofbuis toch ook... anders had ik dat scherm al veel eerder opgemerkt.  ::rofl::

Ik vond dit vooral een rare biecht voor tijdens de test. Bij anderen ging t over verdenkingen, Annelot verdedigt zichzelf nog even??

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #156 Gepost op: 12-04-2021, 18:08:56 »
??? Mede door haar is er toch 1000 Euro weggespeeld. Sowieso mag je het gemiste geld van Sponge Bob deels aan haar toeschrijven... De juiste afleveringstitel werd wel genoemd, maar ze zorgde er snel voor dat er verder werd gezocht.

Maar volgens mij noemde ze zelf de S (die Katrien niet gezien had). Dus ze zette hen op het goede spoor. Ik vind het dan niet fair om alleen mee te rekenen dat ze de suggestie om alle afleveringen die met een S beginnen te gaan kijken.

(Hoeveel afleveringen hebben we het over? Meer dan de twee die Katrien toevallig opnoemt, denk ik. Op basis van IMDB tel ik er al 20-30 van alleen SpongeBob, maar dat is op basis van Engelstalige titels. Ik vind Annelottes beslissing die niet allemaal af te gaan helemaal niet vreemd.)

Daarnaast blijf ik erbij dat Annelotte Sven als eerste spot en zonder haar ze misschien wel nooit richting het andere scherm hadden gekeken.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #157 Gepost op: 12-04-2021, 18:50:07 »
Annelotte draagt ook sterk bij door al direct Game Of Thrones en Sex and the City te herkennen. (SpongeBob staat in de vraag, Het eiland herkennen ze allebei). Als ze die twee niet had herkend hadden ze nog veel meer series af moeten gaan om aan de oplossing te komen. Of mis ik iets?
« Laatst bewerkt op: 12-04-2021, 19:01:33 door widm1992 »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #158 Gepost op: 12-04-2021, 18:56:23 »
Ze deed die opdracht best goed ja. Ondanks dat kom ik nu toch ook bij Annelotte uit als Mol. Misschien dat Katrien net door die opdracht samen met Annelotte te spelen onterecht overtuigd is geraakt van haar onschuld?

Ha, nu lijkt het net of ik meteen tunnelpraatjes heb. Maar ja, niet álles kan helemaal netjes in de molpuzzel passen. De Mol doet ook weleens wat goed.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #159 Gepost op: 12-04-2021, 19:07:05 »
Maar als ze niet Game of Thrones had gezegd, wist haar dichte omgeving zowiezo dat ze aan het mollen was ::rofl::

Aangezien Jamie Lannister toch echt een van de hoofdrollen is. Je kan niet naar GoT gekeken hebben en die naam niet kennen.