Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37424 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #180 Gepost op: 16-04-2021, 10:18:52 »
Toch een klein risico, want ze zaten krap in de tijd. Er moest gesprint worden om de 100 euro die ze hadden binnen te halen. Bij hertellen en opnieuw rekenen hadden ze misschien ondanks een goed antwoord helemaal niks gehad. (Maar kon Annelotte weten dat ze nog maar zo weinig tijd hadden?)

Exact, dat had ik ook al als mogelijke verklaring aangehaald. Als ze al niet akkoord gingen hadden ze sowieso herteld. Misschien dat de productie Annelotte gesignaleerd had?

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #181 Gepost op: 17-04-2021, 12:07:07 »
Ik begin ook meer en meer in Annelotte de mol te zien, en kom dan ook gezellig plaatsnemen in deze tunnel ! ::zwaai::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #182 Gepost op: 18-04-2021, 13:32:52 »
Ik blijf weigeren om Annelotte als mol te zien. En dat heeft uitsluitend te maken met een al vaker door mij aangehaald argument: Vanaf seizoen 5 zou ze de 4e blonde vrouwelijke mol zijn. En dat vind ik bijna niet aan de kijker te ''verkopen''.

Voor de rest heeft ze zowel molse, als niet-molse acties.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #183 Gepost op: 18-04-2021, 13:43:25 »
Wat maakt geslacht en haarkleur nou uit? Het zijn toch allemaal verschillende persoonlijkheden die het spel/de Mol zijn anders spelen?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #184 Gepost op: 18-04-2021, 13:58:45 »
Ik vind het ook een minpuntje (zeker omdat de meeste Mollen sinds seizoen 4 twintigers waren) maar daarom 'weigeren' iemand als Mol te zien doe ik niet. Bedenk dat in bijna alle groepen van De Mol de afgelopen jaren 3 of soms wel 4 blonde vrouwen zaten. Als je een vrouw als Mol kiest (50/50 kans) is het dus ook niet gek dat dat vaak een blonde vrouw is ;)

En twintigers zie je in De Mol trouwens ook veel vaker (ook 4 op 10 meestal) :)
...óf niet!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #185 Gepost op: 18-04-2021, 16:16:48 »
Ik blijf weigeren om Annelotte als mol te zien. En dat heeft uitsluitend te maken met een al vaker door mij aangehaald argument: Vanaf seizoen 5 zou ze de 4e blonde vrouwelijke mol zijn. En dat vind ik bijna niet aan de kijker te ''verkopen''.

Voor de rest heeft ze zowel molse, als niet-molse acties.
Hoewel Annelotte ook niet mijn mol is, vind ik het absoluut niet aan de kijkers te "verkopen" als ze een kandidaat als mol zouden uitsluiten op grond van voorafgaande mollen.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #186 Gepost op: 18-04-2021, 19:17:58 »
Mee eens: net zo goed als dat het vijf mannen zijn die de opdrachten voor De Mol bedenken om de simpele reden dat zij daar nu eenmaal de besten in zijn, denk ik ook dat gewoon de meest geschikte kandidaat als Mol wordt gekozen, ongeacht geslacht en/of haarkleur. Dus als zich toevallig op rij vijf geschikte blondines daarvoor zouden aandienen dan denk ik dat Woestijnvis die gewoon zou kiezen. Los daarvan denk ik dat Annelotte toch niet de Mol is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #187 Gepost op: 18-04-2021, 23:21:16 »
Ik krijg in alles van haar heel erg <de mol die er in Afrika was> vibes.
Weet niet of dat tegen haar spreekt (dat doen ze niet nog eens) of juist voor haar qua 'oppikken van mol-energie'?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #188 Gepost op: 18-04-2021, 23:26:46 »
Ik blijf juist bij Annelotte als mol.

Ze stond wss niet stabiel, Lennart als reflex 'breekt' zijn val door zijn handen te gebruiken.

Annelotte sloeg meteen in paniek. En ja ook ik vond het nogal creepy eruit zien om zo te testen hoelang je je adem in kunt houden. Ze hadden toch ook zoals met appel happen onder water is iedereen een teiltje kunnen geven ipv zo? Maar enfin zo hou je het in het midden of jij als mol dus je adem kunt inhouden voor 2min38 sec.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #189 Gepost op: 19-04-2021, 00:14:06 »
Wijst mr Ischi hier niet stiekem de Mol aan in de generale repetitie?? (Annelotte)  :o
Hij doet iig iets anders in de "echte" opnames

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #190 Gepost op: 19-04-2021, 00:16:00 »
Dat is toch Samina naar wie hij wijst?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #191 Gepost op: 19-04-2021, 11:21:17 »
Dat is toch Samina naar wie hij wijst?

Achter de rug door naar Annelotte.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #192 Gepost op: 19-04-2021, 11:26:28 »
Annelotte gaf Lennart de schuld maar als je goed kijkt zie je dat Annelotte Lennart minder goed vasthoudt/loslaat waardoor Lennart in een reflex zijn handen gebruikt om op te steunen.
Mooie molactie!

De drie mannen hebben misschien met elkaar hun verdenkingen besproken, Philip is nogal loslippig. Ik denk dat ze alledrie op Annelotte zitten. Dan gaat het erom: wie het langst? Lennart definitief vanaf het gevouwen hondje, Sven sinds de glazen wijn. Philip? Vanaf het pianospelen?
« Laatst bewerkt op: 19-04-2021, 11:32:51 door Run »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #193 Gepost op: 19-04-2021, 11:43:12 »
De drie mannen hebben misschien met elkaar hun verdenkingen besproken, Philip is nogal loslippig. Ik denk dat ze alledrie op Annelotte zitten. Dan gaat het erom: wie het langst? Lennart definitief vanaf het gevouwen hondje, Sven sinds de glazen wijn. Philip? Vanaf het pianospelen?

Maar sinds wanneer zitten zij dan op Annelotte? Ik vind Annelotte heel verdacht hoor, maar ik heb het gevoel dat er niemand op haar zit...

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #194 Gepost op: 19-04-2021, 11:52:55 »
Maar sinds wanneer zitten zij dan op Annelotte? Ik vind Annelotte heel verdacht hoor, maar ik heb het gevoel dat er niemand op haar zit...
Zoals ik zei: Lennart definitief vanaf het gevouwen hondje, Sven sinds de glazen wijn. Philip? Vanaf het pianospelen?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #195 Gepost op: 19-04-2021, 12:10:40 »
Zoals ik zei: Lennart definitief vanaf het gevouwen hondje, Sven sinds de glazen wijn. Philip? Vanaf het pianospelen?

Maar is daar bewijs van? ik heb namelijk niet het idee dat zij op Annelotte zitten... :O

Zeker ook het vertrouwen dat ze kreeg met de bom bijv.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #196 Gepost op: 19-04-2021, 12:19:25 »
Ik verdenk Annelotte op dit moment niet meer echt, en dat heeft met haar weigering te maken met het adem halen.

De mol had 2min 40 wat erg lang is, dus als zij de mol is dan kan ze dit.
Waarom niet proberen en na enige tijd opgeven (zoals Lennart en Jasmien deden) ipv.niks doen.
Zo verspeel je ook nog eens wat tijd dat aan het puzzelen kan gespendeerd worden.

Daarbij komt dat ik mij uit het blote hoofd geen seizoen kan herinneren waarin de mol iets geweigerd omdat ze niet durfde. (vind ik ook persoonlijk wat laffer)
klaar voor de strijd

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #197 Gepost op: 19-04-2021, 12:53:10 »
De mol had 2min 40 wat erg lang is, dus als zij de mol is dan kan ze dit.
Waarom niet proberen en na enige tijd opgeven (zoals Lennart en Jasmien deden) ipv.niks doen.
Zo verspeel je ook nog eens wat tijd dat aan het puzzelen kan gespendeerd worden.

Om meer tijd bij de puzzel te hebben waar het zoekmaken van één puzzelstukje voldoet om de puzzel never nooit niet meer eerder dan die van de mol klaar kan zijn? Ze vindt puzzelstukjes op het supboard...Jasmien merkt op dat er een gedeelte dat af was weer door elkaar ligt...Annelotte is een poosje alleen aan het puzzelen terwijl iedereen wordt afgeleid door het gestuntel van de anderen...de mol wil controle waar het er werkelijk toe doet, wat als de anderen gewoon heel snel en goed kunnen puzzelen? Het adem inhouden is de anderen niet gelukt, het half uur doorspoelen voor de mol is al geslaagd en ze geeft vooraf al aan dat ze niet durft. Ik denk eerder dat als ze kandidaat was, ze het toch op z'n minst wel geprobeerd zou hebben of als eerste was gegaan om het achter de rug te hebben.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #198 Gepost op: 19-04-2021, 13:03:08 »
Als kandidaat is deze opdracht een uitgelezen moment om jezelf verdacht te maken, zonder dat dit geld kost. Als Annelotte namelijk weet dat zij niet erg lang haar adem in kan houden, dan gaat ze nooit de tijd van de mol verslaan. Je kan er sowieso gif op innemen dat de mol een uitstekende tijd heeft neergezet.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #199 Gepost op: 19-04-2021, 13:42:29 »
Om meer tijd bij de puzzel te hebben waar het zoekmaken van één puzzelstukje voldoet om de puzzel never nooit niet meer eerder dan die van de mol klaar kan zijn? Ze vindt puzzelstukjes op het supboard...Jasmien merkt op dat er een gedeelte dat af was weer door elkaar ligt...Annelotte is een poosje alleen aan het puzzelen terwijl iedereen wordt afgeleid door het gestuntel van de anderen...de mol wil controle waar het er werkelijk toe doet, wat als de anderen gewoon heel snel en goed kunnen puzzelen? Het adem inhouden is de anderen niet gelukt, het half uur doorspoelen voor de mol is al geslaagd en ze geeft vooraf al aan dat ze niet durft. Ik denk eerder dat als ze kandidaat was, ze het toch op z'n minst wel geprobeerd zou hebben of als eerste was gegaan om het achter de rug te hebben.

Alleen snap ik dan niet van Annelotte dat ze roept dat er stukjes op het board liggen, als mol zou ik ze het water in laten vallen maar zeker niets zeggen. Die actie maakt juist dat ik haar niet meer verdenk, naast dat ze verder eigenlijk alles goed deed dit keer.