Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37408 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #240 Gepost op: 25-04-2021, 23:15:19 »
Na vanavond kan er een hele grote streep door Annelotte: die boosheid jegens Lennart was echt niet gespeeld (kijk maar eens naar haar been, ze stond echt heel onrustig) en de tranen om Jasmien waren ook oprecht.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #241 Gepost op: 25-04-2021, 23:20:47 »
Na vanavond kan er een hele grote streep door Annelotte: die boosheid jegens Lennart was echt niet gespeeld (kijk maar eens naar haar been, ze stond echt heel onrustig) en de tranen om Jasmien waren ook oprecht.

Plus Jasmien vulde de test in op Annelotte als Mol en verliet daarna het spel. Annelotte is niet de Mol.
Het zweefvliegtuigparkoers had ze ook zonder schaamte kunnen doen laten mislukken, maar heeft ze ook tot een goed einde gebracht.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #242 Gepost op: 25-04-2021, 23:23:26 »
Klopt. En ze haalde ook nog eens 1000 euro op met de opdracht waarbij de verschillen moesten worden benoemd. Nee, door Annelotte kan een dikke vette streep. Ik hoop wel voor haar dat ze de finale haalt, want ik vind het een leuk mens.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #243 Gepost op: 25-04-2021, 23:23:43 »
Ja, Annelotte was heel onverdacht deze aflevering (op "de koordjes" na). Maar wel net de aflevering waarin een gigantisch bedrag uit de pot ging, al was het niet zeker dat dat zou gebeuren. We hebben in WIDM vaker gezien dat de Mol juist zijn best doet net voorafgaand aan zo'n opdracht.

Toch denk ik op het moment niet meer dat Annelotte het is.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #244 Gepost op: 25-04-2021, 23:26:26 »
Zowel, dan moet ze serieus een carrièreswitch overwegen, want dan schuilt er een topactrice in haar.

Waar is Belgian Mol eigenlijk? Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie nu het er naaruit ziet dat zijn favoriete opnieuw niet de Mol is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #245 Gepost op: 25-04-2021, 23:26:35 »
Plus Jasmien vulde de test in op Annelotte als Mol en verliet daarna het spel. Annelotte is niet de Mol.
Het zweefvliegtuigparkoers had ze ook zonder schaamte kunnen doen laten mislukken, maar heeft ze ook tot een goed einde gebracht.
Ik denk dat Jasmien Lennart als mol koos in de test.
Annelotte heel opvallend die koortjes ontwijken en veel het woord nemen over details die er niet toe doen.
Ik was al zeker van haar als mol en dat werd deze aflevering bevestigd.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 23:29:37 door Run »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #246 Gepost op: 25-04-2021, 23:29:48 »
Ik denk dat Jasmien Lennart als mol koos in de test.
Annelotte heel opvallend die koortjes ontwijken en veel het woord nemen over details die er niet toe doen.
Ik was al zeker van haar als mol en dat werd deze aflevering bevestigd.

Wél Annelotte.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #247 Gepost op: 25-04-2021, 23:32:09 »
Plus Jasmien vulde de test in op Annelotte als Mol en verliet daarna het spel. Annelotte is niet de Mol.
Het zweefvliegtuigparkoers had ze ook zonder schaamte kunnen doen laten mislukken, maar heeft ze ook tot een goed einde gebracht.

Hoe zeker is dat? Ze doen toch niet aan afvallersdagboeken of mis ik iets? Verder wel eens dat Annelotte deze aflevering alles goed deed op het koordjes niet horen na. Maar in een aflevering waarvan je als mol sowieso weet dat iemand gaat kijken en als iedereen kan bieden er sowieso geld uit de pot gaat..

Dit is hetzelfde dilemma als bij voor vertrek naar Zuid-Afrika. Of bij, de bunker. Druk je als mol op de rode knop? Er is altijd iemand die in de dossiers gaat zitten kijken. Na Philip nu dus ook Jasmien. Welnu dan kun je oprecht uit je slof schieten en je als mol de verongelijkte spelen.

Het is dat of iets is wat het lijkt. Maar zolang Annelotte nog geen rood scherm heeft gezien of tot winnaar/verliezend finalist is uitgeroepen blijf ik voor nu bij gebrek aan beter volharden. Iemand moet het doen als Begian Mole het laat afweten  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #248 Gepost op: 25-04-2021, 23:33:57 »
Wél Annelotte.
En wat zei ze over Lennart?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #249 Gepost op: 25-04-2021, 23:35:00 »
En wat zei ze over Lennart?

En sinds wanneer zijn voice overs bij het test invullen waarheid getrouw? Als er iets is waar in je naar hartelust kunt monteren is het daar.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #250 Gepost op: 25-04-2021, 23:35:44 »
Annelotte en Jasmien waren toch vrienden voor het leven geworden? Niet dat je elkaar dan niet kan verdenken, maar toch heb ik daar weinig van gemerkt als dat wel het geval was.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #251 Gepost op: 25-04-2021, 23:37:37 »
Ik was al zeker van haar als mol en dat werd deze aflevering bevestigd.

Dan was je zeker in slaap gevallen toen ze persoonlijk verantwoordelijk was voor 1.000 euro in de pot bij de verschillen-opdracht en haar uiterste best deed met het zweefvliegtuigje?

Nee, Annelotte is het niet. Ik hoop voor jou dat ze de finale haalt, al was het maar om wat tegenwicht te bieden aan al die mannen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #252 Gepost op: 25-04-2021, 23:38:19 »
Ik vond Philip heel verdacht deze aflevering. Bij Lennart en Sven spatte het kandidaatsschap er weer van af.

Annelotte bleef wel in haar rol als mol. Koortjes missen (bij het schilderij dat het meeste kans het de verdubbeling te doen mislukking) veel praten en afleiden. Opdracht twee slecht gooien op een lucky shot na. Ja de instructies kwamen er, maar te laat. En niet inkijken en niet als hoogste bieden, maar toch een mooi bedrag.

Wat doet Lennart? Weer amper invloed uitoefenen en zag laten overrulen en die frustratie die er eindelijk uitkomt. En zich volledig out als kandidaat.

Waarom Sven het niet is zal ik morgen wel verder mijn ruime overzicht in Wie is de mol niet updaten.

Annelotte blijft mijn A mol, maar Philip durf ik nog altijd niet definitief weg te strepen.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #253 Gepost op: 25-04-2021, 23:39:34 »
Annelotte en Jasmien waren toch vrienden voor het leven geworden? Niet dat je elkaar dan niet kan verdenken, maar toch heb ik daar weinig van gemerkt als dat wel het geval was.

Eerlijk gezegd vond ik die uitspraak van Annelot ook vrij kandidaats.. gewoon echt te oprecht. Net als idd haar boosheid op Lennart (die wel een punt had met dat zij 5000 wegspeelde voor wat pasvragen!). Natuurlijk kun je dat als mol spelen maar.. dit was dan wel echt bizar goed gespeeld.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #254 Gepost op: 25-04-2021, 23:41:01 »
Wat doet Lennart? Weer amper invloed uitoefenen en zag laten overrulen en die frustratie die er eindelijk uitkomt. En zich volledig out als kandidaat.

Wauw, deze lijst ik alvast in voor bij de finale!   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #255 Gepost op: 25-04-2021, 23:43:12 »
Dan was je zeker in slaap gevallen toen ze persoonlijk verantwoordelijk was voor 1.000 euro in de pot bij de verschillen-opdracht en haar uiterste best deed met het zweefvliegtuigje?

Nee, Annelotte is het niet. Ik hoop voor jou dat ze de finale haalt, al was het maar om wat tegenwicht te bieden aan al die mannen.
Als anderen de pot leegtrekken hoeft de mol dat niet meer te doen, daarbij wordt ze verdacht door alle mannen dus is het noodzaak een betere kant van haarzelf te laten zien. Boos worden is niet zo moeilijk om te acteren.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 23:45:19 door Run »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #256 Gepost op: 25-04-2021, 23:44:43 »
Ik vond dat met dat thermische vliegtuigje toch wel verdacht. Ze kon het best goed. Geoefend? Met alleen instructies van Philip is de kans levensgroot dat er niet geland gaat worden. Philip kan ook niet ingrijpen als er alarmen afgaan. Met instructies van de verkeerstoren had het misschien 500 euro gekost, maar dan hadden ze aan het eind wel een paar duizend euro overgehouden. Nu hadden ze niets.

Dus Annelotte hierom schrijven, doe ik niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #257 Gepost op: 25-04-2021, 23:46:57 »
Eerlijk gezegd vond ik die uitspraak van Annelot ook vrij kandidaats.. gewoon echt te oprecht. Net als idd haar boosheid op Lennart (die wel een punt had met dat zij 5000 wegspeelde voor wat pasvragen!). Natuurlijk kun je dat als mol spelen maar.. dit was dan wel echt bizar goed gespeeld.

Precies dat! ik geloof best dat sommige kandidaten een beetje kunnen acteren, maar Annelotte's emoties waren vanavond gewoon echt. Ze was witheet wegens die 10.000 euro uit de pot. En ze kneep hem duidelijk, want ze was allerminst zeker of ze wel door zou gaan. De ontlading kwam na het rode scherm voor Jasmien. Zij mocht door, maar haar vriendin eruit. Nee, dit is de Mol niet. Wel een aardige vrouw en beslist een leuke kandidate. Ik hoop maar dat ze volgende week de eliminatie overleeft.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #258 Gepost op: 25-04-2021, 23:50:50 »
Precies dat! ik geloof best dat sommige kandidaten een beetje kunnen acteren, maar Annelotte's emoties waren vanavond gewoon echt. Ze was witheet wegens die 10.000 euro uit de pot. En ze kneep hem duidelijk, want ze was allerminst zeker of ze wel door zou gaan. De ontlading kwam na het rode scherm voor Jasmien. Zij mocht door, maar haar vriendin eruit. Nee, dit is de Mol niet. Wel een aardige vrouw en beslist een leuke kandidate. Ik hoop maar dat ze volgende week de eliminatie overleeft.
Zo bijzonder vind ik Annelottes acteertalent niet. Ze kan wel goed een pokerface opzetten.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 23:52:32 door Run »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #259 Gepost op: 25-04-2021, 23:51:27 »
Ik vond dat met dat thermische vliegtuigje toch wel verdacht. Ze kon het best goed. Geoefend? Met alleen instructies van Philip is de kans levensgroot dat er niet geland gaat worden. Philip kan ook niet ingrijpen als er alarmen afgaan. Met instructies van de verkeerstoren had het misschien 500 euro gekost, maar dan hadden ze aan het eind wel een paar duizend euro overgehouden. Nu hadden ze niets.
Wat voor reden zou ze hebben als Mol om hiermee te oefenen? Minder verdacht worden, inclusief het extra geld dat het oplevert? Zonder die aanwijzingen of pas laat in het spel gebracht was er een pak geld verloren gegaan.

De opdrachten worden altijd uitvoerig getest, dus de productie wist dat het haalbaar was om dat parcours binnen de tijd te halen. Ik denk dat zodra je de techniek eenmaal onder de knie hebt dat de finishlijn wel te bereiken is.
...óf niet!