Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37402 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #280 Gepost op: 26-04-2021, 10:11:41 »
Acteren niet haar sterkste kant, maar het boos zijn over de 10.000 euro uit de pot zou geacteerd zijn? Je spreekt jezelf enorm tegen.
Ik zag bijv. dat ze een beetje in paniek raakte toen anderen zich heel snel opwierpen om op de grond te blijven. Ze kon zich niet al eerste aanbieden, dat is te opvallend, maar wilde ook niet in de lucht terechtkomen. Het kwam gelukkig goed.  :D
Het lukt haar niet om voortdurend een rol te spelen.
Wat voor haar pleit eigenlijk!

Wat ik ook nog opvallend vond is dat ze in de auto 'graffiti en kunst' noemde als ze aan Berlijn dacht en laten dat nu net de onderwerpen zijn van de spellen.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 10:16:59 door Run »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #281 Gepost op: 26-04-2021, 10:55:31 »

Wat ik ook nog opvallend vond is dat ze in de auto 'graffiti en kunst' noemde als ze aan Berlijn dacht en laten dat nu net de onderwerpen zijn van de spellen.

Teken dat ze dus de mol niet is

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #282 Gepost op: 26-04-2021, 11:43:13 »
Dat klopt niet:


Aflevering 1


Aflevering 3
ha ja idd.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #283 Gepost op: 26-04-2021, 14:21:26 »
Ik snap niet waarom ze zo verontwaardigd was. Toen zij de keuze had tussen € 5000 of pasvragen aarzelde ze niet en kon er zelfs een glimlach vanaf terwijl ze Sven aan het overtuigen was. Lennarts redenering, mol of niet, daar viel vandaag geen speld tussen te krijgen.

Ik vond de verontwaardiging wel echt oprecht overkomen. Doet me denken aan Jolien vorig jaar in de hangar (die ik toen overigens nog vol verdacht). Sowieso doet ze me daar vaker aan denken, en vorig jaar zat ik daarmee dus fout... maar misschien is juist de twist dat t dit keer wel die fanatieke kandidate is..

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #284 Gepost op: 26-04-2021, 15:41:46 »
Ik denk dat Jasmien Lennart als mol koos in de test.
Annelotte heel opvallend die koortjes ontwijken en veel het woord nemen over details die er niet toe doen.
Ik was al zeker van haar als mol en dat werd deze aflevering bevestigd.
Kandidaten wordt gevraagd om verdachte zaken van alle andere kandidaten te benoemen. Dat ze bij Jasmien nou precies die actie eruit pikken die ze bij de montage extra verdacht hebben gemaakt, zegt mij dat Jasmien juist niet tunnelde op haar vriendin Annelotte.
Annelotte barst in tranen uit en die zijn niet gespeeld. Ik vond het opvallend hoe Lennart hierna in beeld werd gebracht in een houding van iemand die zijn zonden overdenkt.

Was het trouwens niet tegen de regels dat Jasmien Annelotte nog knuffelde na het rode scherm. Afscheid nemen doen ze toch hiervoor en ze worden toch meteen weggehaald om mogelijke aanwijzingen te voorkomen.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 15:46:35 door MartinJ »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #285 Gepost op: 26-04-2021, 16:54:28 »
Dat laatste klopt inderdaad, opvallend primeurtje.
Zegt wel hoeveel lading erop zat dan.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #286 Gepost op: 26-04-2021, 17:13:02 »
En wie vinden jullie dan wel goed toneelspelen?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #287 Gepost op: 26-04-2021, 18:27:07 »
De Mol.   8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #288 Gepost op: 26-04-2021, 18:47:52 »
We hebben in het verleden al genoeg mollen gehad die emotioneel zijn bij het vertrek van kandidaten . De mol speelt wel een rol en zal zeker wat emoties acteren, maar het blijven gelukkig gewoon mensen.

Ik moet de eliminatie nog keer terug kijken maar acht de kans dat ze hun eigen bubbel regeks hebben overtreden minimaal. Veiligheid was echt top prio .

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #289 Gepost op: 26-04-2021, 18:50:47 »
Dit ging niet over bubbel regels, maar over het moment dat ze elkaar knuffelen bij de executie. Normaal nemen ze al afscheid voordat de schermen worden getoond, zodat ze meteen weg kunnen en geen informatie meer kunnen geven aan een kandidaat.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #290 Gepost op: 26-04-2021, 19:02:01 »
Oké dan is bubbel regels verkeerd en revisie laat inderdaad zien dat het iets spontaans is. Maar of het een primeur is, geen idee.

En in hoeverre we hier een indicatie krijgen of annelotte dit als mol doet uit schuldgevoel of dat het echt een kandidaat is due haar vriendin gaat missen, geen idee !

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #291 Gepost op: 26-04-2021, 21:01:15 »
En in hoeverre we hier een indicatie krijgen of annelotte dit als mol doet uit schuldgevoel of dat het echt een kandidaat is due haar vriendin gaat missen, geen idee !
Komen we vast nog achter. Als ik mol zou zijn dan zou ik dit willen voorkomen door niet al te grote vriendschap te sluiten met medekandidaten die ik allemaal moet verraden.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #292 Gepost op: 26-04-2021, 22:08:19 »
Ik denk dat je aks mol juist midden in de groep moet staan en dus ook echte vriendschappen kunt maken, maar je moet wel altijd in je achterhoofd je rol hebben en dat kan het soms lastig maken.

We hebben al in veel series biechten van een mol gezien waarin due het bij sommige eliminaties enorm zwaar had omda5 hij of zij de afvaller heel graag had.

Ik kan me dan ook levendig indenken dat bijna elke mol na de bekendmaking zegt blij te zijn dat het geweten is, ook al is het avontuur dan gedaan.

Zelf ben ik niet geheel overtuigd van de tranen van annelotte moet ik zeggen , hiermee bedoel ik dat ik niet weet hoe ik ze moet duiden.

Staat voor mij in de top 2 van verdachten

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #293 Gepost op: 27-04-2021, 11:14:11 »
Ik denk dat je aks mol juist midden in de groep moet staan en dus ook echte vriendschappen kunt maken, maar je moet wel altijd in je achterhoofd je rol hebben en dat kan het soms lastig maken.

We hebben al in veel series biechten van een mol gezien waarin due het bij sommige eliminaties enorm zwaar had omda5 hij of zij de afvaller heel graag had.

Ze had er denk ik graag een vrouw bij gehad, in de laatste afleveringen. De spanning die je als mol hebt, kan misschien ook tot tranen leiden. Als ik zo terugkijk, lijkt het alsof ze in spellen met de mannen meer risico heeft genomen, alsof ze die graag een pootje wilde lichten. Zoals bij het tellen van de teefjes, de discussie over de pasvragen met Sven, het vouwen van het hondje overduidelijk verkeerd doen etc. En die hebben haar door. Grappig, bij de Nederlandse WIDM waren het juist de mannen die allemaal afvielen en daar bleven alleen vrouwen over. Studie voor psychologen.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2021, 11:18:43 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #294 Gepost op: 27-04-2021, 13:09:37 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #295 Gepost op: 27-04-2021, 18:07:37 »
You might very well think that, I couldn't possibly comment.

 :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #296 Gepost op: 28-04-2021, 02:58:59 »
Vandaag pas de voorstelling gezien met de vraag of ze de mol zijn.  Waar ze antwoordt dat ze allergisch zou zijn aan liegen.. nu ik heb in mijn loopbaan geen ander beroep geweten die tegen mij zo veel hebben proberen te liegen als recruiters... ::pinokkio::   ::rofl:: ::rofl::


Sommige dingen in haar lichaamstaal spreken elkaar iets te vaak tegen, dus ik schrap haar nog niet als verdachte  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 28-04-2021, 03:25:57 door reaver »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #297 Gepost op: 28-04-2021, 11:03:12 »
Sommige dingen in haar lichaamstaal spreken elkaar iets te vaak tegen, dus ik schrap haar nog niet als verdachte  ::ohno::.
Zoals?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #298 Gepost op: 28-04-2021, 11:11:41 »




Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #299 Gepost op: 28-04-2021, 11:13:53 »
 ::rofl::
...óf niet!