Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37401 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #300 Gepost op: 28-04-2021, 11:15:37 »
Mannekes, mannekes!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #301 Gepost op: 28-04-2021, 11:26:34 »
Over overacting gesproken...

Annelotte mol, Philip winnaar, Lennart verliezer.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #302 Gepost op: 28-04-2021, 11:35:16 »
Annelotte winnaar, Philip verliezer, Lennart Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #303 Gepost op: 28-04-2021, 11:45:43 »




Ik zie niet wat hier tegenstrijdig aan is eerlijk gezegd. Ja, ze reageert uitbundig en het kan geacteerd overkomen als je in een bepaalde tunnel zit.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #304 Gepost op: 28-04-2021, 11:50:14 »
Lol kijk naar het eerste plaatje, jasmien trekt een keer met de wenkbrauwen en annelotte gaat los.

Of plaatje 2 Philip krabt een keer achter zijn oor en dan de reactie van annelotte.
Of het over acteren is geen idee, maar het is gezien de reactie van de anderen wel enigszins overdreven reageren

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #305 Gepost op: 28-04-2021, 12:27:46 »
Lennart mol, Sven winnaar, Philip verliezer.
Annelotte sneuvelt net voor de finale.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #306 Gepost op: 28-04-2021, 12:32:30 »
Annelotte winnaar, Sven verliezer, Lennart Mol.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #307 Gepost op: 28-04-2021, 12:42:07 »
11 mensen in de pool die op Annelotte stemmen als mol, zou je niet zeggen als je dit forum leest.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #308 Gepost op: 28-04-2021, 12:49:04 »
Er zijn in de Pool bij vraag 8 helaas 12 stemmen verloren gegaan, dus op dit moment is dit geen goede weergave van hoe er werkelijk gestemd is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #309 Gepost op: 28-04-2021, 15:30:38 »
Lol kijk naar het eerste plaatje, jasmien trekt een keer met de wenkbrauwen en annelotte gaat los.

Of plaatje 2 Philip krabt een keer achter zijn oor en dan de reactie van annelotte.
Of het over acteren is geen idee, maar het is gezien de reactie van de anderen wel enigszins overdreven reageren
Volgens mij is haar reactie redelijk consistent en dus niet tegenstrijdig waarop ik reageerde. De ene kandidaat reageert heftiger dan de andere. Heftig / (over)reageren maakt iemand nog geen mol imo.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #310 Gepost op: 28-04-2021, 17:01:40 »
Er zijn in de Pool bij vraag 8 helaas 12 stemmen verloren gegaan, dus op dit moment is dit geen goede weergave van hoe er werkelijk gestemd is.

Annelotte was tot vorige week de mol, maar dit is de derde aflevering op rij waar ze heel erg kandidaats is. Ik moet toegeven: Annelotte kan helaas de mol niet meer zijn voor mij :(

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #311 Gepost op: 28-04-2021, 20:23:00 »
Annelotte was tot vorige week de mol, maar dit is de derde aflevering op rij waar ze heel erg kandidaats is. Ik moet toegeven: Annelotte kan helaas de mol niet meer zijn voor mij :(

Idd, en wordt in die zin ook niet meer “beschermd” door de montage zoals je van een finalist zou verwachten. Denk dat ze gaat afvallen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #312 Gepost op: 29-04-2021, 00:07:28 »
Ik zie niet wat hier tegenstrijdig aan is eerlijk gezegd. Ja, ze reageert uitbundig en het kan geacteerd overkomen als je in een bepaalde tunnel zit.
 

Heb het vooral op handelingen met handen, schouders en voeten. Maar bij de plaatjes zie ik toch een klein verschil tussen de eerste 2 waar de wenkbrauwen amper bewegen en bij 3 dit wel van toepassing is. Bij de eerste zit er ook een knikje bij. De 4 de staat los van de andere 3 deze heeft amper iets met ( al dan niet gespeelde)
verbazing te maken...

De neutrale baseline die heb ik gezien bij de voorstelling (fragmenten tijdens de selecties toen ze vertelde wat er op de supermarktband lag) .. Toen haar later gevraagd werd of ze de mol is, dus wanneer ze echt geselecteerd was, week ze ervan af.. Toen Sven het bij dat bommendiner nog eens vroeg week ze er nog eens vanaf op een andere manier.. Ontkenning gebeurd zelden in verschillende fases wanneer deze spontaan gebeuren.  Als men moet doen alsof is het moeilijk om diezelfde reactie telkens hetzelfde te spelen. Tenzij men hier echt op getraind is, maar dat zou ik dan weer zeer sterk vinden vinden als men de mol niet is dat men zich net op dat detail gaat toeleggen...
« Laatst bewerkt op: 29-04-2021, 23:02:55 door reaver »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #313 Gepost op: 29-04-2021, 09:38:30 »
Haar teleurstelling eerst ook wanneer ze niet de snelste is op het parcour, maar dan de geruststelling dat ze buiten tijd zijn.

Ik begin wel de indruk te krijgen dat deze tunnel vrij leeg is. Kunnen we met de overblijvers een overzicht maken? Want Annelotte is de mol gewoon en het zou jammer zijn als de rest fout zit.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2021, 09:43:35 door Belgian Mol »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #314 Gepost op: 29-04-2021, 10:00:50 »
Hoe vaak is het voorgekomen dat bij de laatste vier drie mannen en één vrouw zaten en dat de vrouw de Mol bleek te zijn? Ik denk dat de laatste keer dat we drie mannen en één vrouw hadden het Mexico-seizoen was en dat eindigde met een mannen-finale. Alleen al statistisch gezien is de kans dus al klein dat Annelotte de Mol is. Ik hoop voor de spanning dat zij toch de finale haalt en dus nog een van de mannen weg weet te spelen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #315 Gepost op: 29-04-2021, 11:04:08 »
Zweren op de Leerdammer kaas vind ik best mols. D.w.z., als je erop gokt dat Philip dat aan zijn laars gaat lappen. Anderen zullen zich meer gehouden voelen aan zo'n pact, en dus gaan zoveel mogelijk mensen een bod uitbrengen. En is de kans groter dat het winnende bod (op Philip uiteraard, op wie anders?) hoger uitvalt. Zelf maak je je natuurlijk mooi onverdacht met iedereen laten zweren. Een kandidaat zit daar toch niet op te wachten...
Als Philip niet had gekeken maar iemand anders wel, had Annelotte nog altijd zelf het hoogste bod kunnen uitbrengen. Als niemand had gekeken, ja, dan was dit een zwaar mislukte molactie. Maar Annelotte heeft genoeg op haar kerfstok, dus dat risico kon ze best nemen. Bij Lennart vind ik het risico dat niemand zou kijken veel groter, zeker als het waar is dat hij als eerste ging. Hij heeft er afleveringen lang in geïnvesteerd.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #316 Gepost op: 29-04-2021, 12:16:56 »
Hoe vaak is het voorgekomen dat bij de laatste vier drie mannen en één vrouw zaten en dat de vrouw de Mol bleek te zijn? Ik denk dat de laatste keer dat we drie mannen en één vrouw hadden het Mexico-seizoen was en dat eindigde met een mannen-finale. Alleen al statistisch gezien is de kans dus al klein dat Annelotte de Mol is. Ik hoop voor de spanning dat zij toch de finale haalt en dus nog een van de mannen weg weet te spelen.
Statistisch gezien is de kans ongeveer één op vier ::jaja::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zweren op de Leerdammer kaas vind ik best mols. D.w.z., als je erop gokt dat Philip dat aan zijn laars gaat lappen. Anderen zullen zich meer gehouden voelen aan zo'n pact, en dus gaan zoveel mogelijk mensen een bod uitbrengen. En is de kans groter dat het winnende bod (op Philip uiteraard, op wie anders?) hoger uitvalt. Zelf maak je je natuurlijk mooi onverdacht met iedereen laten zweren. Een kandidaat zit daar toch niet op te wachten...
Ik sluit Annelotte ook zeker niet uit om deze eed. Niet voor niets zei Jasmien in haar afvallersinterview: danze zweerden op niets opschrijven. Niet kijken in de dossiers, dat was een spelregel die er later pas bijkwam en dat gaf in elk geval haar toen een excuus om toch te gaan kijken en het geld te verspillen.
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #317 Gepost op: 29-04-2021, 12:19:43 »
Ja klopt. Overleeft ze de aanstaande, laatste eliminatie dán is er misschien juist wel weer een grotere kans dat ze het toch is. Het wordt zondag echt extreem spannend!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #318 Gepost op: 29-04-2021, 12:58:08 »
Ja klopt. Overleeft ze de aanstaande, laatste eliminatie dán is er misschien juist wel weer een grotere kans dat ze het toch is. Het wordt zondag echt extreem spannend!
Dan wordt de kans 1 op 3 ;D
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #319 Gepost op: 29-04-2021, 13:14:45 »
Ha ha, je hebt uiteraard wetenschappelijk gezien volkomen gelijk. Maar ja in de Molologie gelden soms regels die wetenschappelijk volstrekt onverklaarbaar zijn. 
 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!