Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37596 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #320 Gepost op: 29-04-2021, 14:57:55 »
Zweren op de Leerdammer kaas vind ik best mols. (...) Zelf maak je je natuurlijk mooi onverdacht met iedereen laten zweren. Een kandidaat zit daar toch niet op te wachten...
Dat lijkt me ook niet.
Ik vraag me af of Philip, die nogal loslippig is, verteld heeft dat ie in de dossiers heeft gekeken, want Lennart twijfelde geen seconde.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2021, 14:59:41 door Run »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #321 Gepost op: 29-04-2021, 15:17:51 »
Ik denk dat als je al 2 weken met iemand 24/7 optrekt dat je qua lichaamstaal best wel wat kunt aflezen . En dat het voor de kandidaten vrij duidelijk was tot Philip loog ( of misschien  waren ze er zoiezo al vanuit gegaan dat Philip zou kijken).

Ik denk dat als we in de ontknoping terugkomen op deze opdracht , w3 horen dat ook Sven en annelotte hadden gevraagd om het filmpje van Philip te mogen zien.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #322 Gepost op: 29-04-2021, 15:58:14 »
Ik denk dat als je al 2 weken met iemand 24/7 optrekt dat je qua lichaamstaal best wel wat kunt aflezen . En dat het voor de kandidaten vrij duidelijk was tot Philip loog ( of misschien  waren ze er zoiezo al vanuit gegaan dat Philip zou kijken).

Ik denk dat als we in de ontknoping terugkomen op deze opdracht , w3 horen dat ook Sven en annelotte hadden gevraagd om het filmpje van Philip te mogen zien.

Dat continue slecht liegen gebruikt Philip dan optimaal.

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #323 Gepost op: 29-04-2021, 16:27:40 »
Zweren op de Leerdammer kaas vind ik best mols. D.w.z., als je erop gokt dat Philip dat aan zijn laars gaat lappen. Anderen zullen zich meer gehouden voelen aan zo'n pact, en dus gaan zoveel mogelijk mensen een bod uitbrengen.
...

Goed opgemerkt Molest, zo had ik 't nog niet eens bekeken: met meer mensen die een bod uitbrengen vergroot je ook de kans dat er een hoog bedrag komt.

Haar opmerking "Guys, die 4.000 is heel makkelijk verdiend" in de auto naar Berlijn zou wel eens heel goed alvast voorsorteren op dat pact kunnen zijn.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #324 Gepost op: 29-04-2021, 20:53:42 »
Goed opgemerkt Molest, zo had ik 't nog niet eens bekeken: met meer mensen die een bod uitbrengen vergroot je ook de kans dat er een hoog bedrag komt.

Haar opmerking "Guys, die 4.000 is heel makkelijk verdiend" in de auto naar Berlijn zou wel eens heel goed alvast voorsorteren op dat pact kunnen zijn.

Wat mij daar bovenop ook nog opviel (kan ook door de montage komen), dat ze regelmatig aan Sven vroeg hoeveel er nou in de pot zat. Voor het geval mensen wellicht niet zouden weten hoeveel ze konden bieden later?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #325 Gepost op: 29-04-2021, 22:55:35 »
Wat mij daar bovenop ook nog opviel (kan ook door de montage komen), dat ze regelmatig aan Sven vroeg hoeveel er nou in de pot zat. Voor het geval mensen wellicht niet zouden weten hoeveel ze konden bieden later?

Ha ha, dat zou wel heel doortrapt zijn!  :D

Als ze het is, dan is ze een ontzettend goede Mol en moet ze serieus voor een carrière als actrice gaan.
Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat ze kandidaat is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #326 Gepost op: 30-04-2021, 12:05:58 »
De links-rechts verspreking bij de bril hoeft geen verspreking te zijn, want de bril staat bij de rechter man links op zijn hoofd. Dus een vergissing van een kandidaat is wel voor te stellen. Daarna nog eens over dat vijsje beginnen is wel wat veel voor de mol. Maar er was ook weinig anders op die tekening om te duiden.
De eerste keer dat het over die bril gaat, vind ik Annelotte eigenlijk het verdachtst. Ze zegt: 'Er staat een wit bolleke vlak waar het beentje is aangehecht aan de bril vooraan'. Er staan wel 4 witte vlekjes op die bril. Waarom dan speciaal dit witte bolleke noemen? Jasmien vindt het missende witte bolleke niet, en dat kan wel kloppen, want ook op hun bril staat een wit vlekje op die plek.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2021, 12:08:15 door Molest »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #327 Gepost op: 30-04-2021, 14:59:13 »

Als ze het is, dan is ze een ontzettend goede Mol en moet ze serieus voor een carrière als actrice gaan.

Ze is toch vrij duidelijk aan het acteren met haar overdreven reacties. En ze is niet voor niets een recruiter he, die kunnen er wel wat van.

Ik zit helemaal vast nu hier. Er bestaat geen wereld waarin Annelotte niet de mol is.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #328 Gepost op: 30-04-2021, 15:21:02 »
Ook weer mooi gevonden van dat bolletje op de bril. Het bewijs stapelt zich wel op in deze opdracht. Toch al drie versprekingen die van te voren bedacht lijken.

En tja inderdaad, recruiter, hoeveel bewijs heb je nog nodig  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #329 Gepost op: 30-04-2021, 15:52:42 »
Kijk naar haar reactie/ houding op de vraag ben jij de mol.

https://www.wieisdemol.be/video/104/kandidaten-ben-jij-de-mol


Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #330 Gepost op: 30-04-2021, 16:01:19 »
Kijk naar haar reactie/ houding op de vraag ben jij de mol.

https://www.wieisdemol.be/video/104/kandidaten-ben-jij-de-mol
Ook die reactie kan gelogen zijn... Maar ik twijfel ook aan Annelotte, want ik ben het met Tunnelgraver eens dat ze dan wel heel geweldig zou acteren. Weet er toevallig iemand of ze ook toneel als hobby heeft? :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #331 Gepost op: 30-04-2021, 19:09:46 »
Er bestaat geen wereld waarin Annelotte niet de mol is.

Dat dacht je ook van een wereld waarin Charlotte niet de Mol is.   ;)

Ze zou beslist een goede Mol hebben kunnen zijn als ze het niet is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #332 Gepost op: 30-04-2021, 19:39:21 »
Ook die reactie kan gelogen zijn... Maar ik twijfel ook aan Annelotte, want ik ben het met Tunnelgraver eens dat ze dan wel heel geweldig zou acteren. Weet er toevallig iemand of ze ook toneel als hobby heeft? :)

Ik doelde juist dat die reactie mogelijks gelogen is, als ze de mol niet is heeft ze bij dit fragment zeker gelogen, of ze gelooft zelf niet wat ze zegt...

Er zijn weinig acteurs die geloofwaardig iets kunnen brengen dat waarheid is en dan meerdere indicaties qua lichaamstaal  onder controle hebben om het te doen uitschijnen als een leugen. Dan moet je heel goed zijn...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #333 Gepost op: 30-04-2021, 21:03:57 »
Bij haar mollicitatie ( zie filmpje) zegt Annelotte dat ze niet kan liegen. Ik geloof dat ze hier gewoon de waarheid vertelt. Waarom zou ze dan als mol gekozen zijn? 
Buiten het feit dat ze meestal als een kandidaat overkomt, vooral de boosheid naar Lennart toe lijkt mij oprecht. Sorry, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze dan Annelotte als mol hebben gekozen ::).
« Laatst bewerkt op: 30-04-2021, 21:09:08 door Lonneke*L »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #334 Gepost op: 30-04-2021, 21:58:13 »
Bij haar mollicitatie ( zie filmpje) zegt Annelotte dat ze niet kan liegen. Ik geloof dat ze hier gewoon de waarheid vertelt. Waarom zou ze dan als mol gekozen zijn? 
Buiten het feit dat ze meestal als een kandidaat overkomt, vooral de boosheid naar Lennart toe lijkt mij oprecht. Sorry, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze dan Annelotte als mol hebben gekozen ::).


Als recruiter niet kunnen liegen.... Dan zou ze de eerste zijn ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #335 Gepost op: 1-05-2021, 15:41:41 »
Wat mij daar bovenop ook nog opviel (kan ook door de montage komen), dat ze regelmatig aan Sven vroeg hoeveel er nou in de pot zat. Voor het geval mensen wellicht niet zouden weten hoeveel ze konden bieden later?
Sterk!  ::jaja::

'Ik kan niet liegen.' Als je goed kan liegen, is dit gemakkelijk gezegd.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2021, 15:46:58 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #336 Gepost op: 1-05-2021, 23:21:28 »
Dat dacht je ook van een wereld waarin Charlotte niet de Mol is.   ;)

Ze zou beslist een goede Mol hebben kunnen zijn als ze het niet is.

De mol in Nederland (de naam ga ik niet noemen) was historisch slecht. Laten we op België focussen waar ik er wel nog geloof in heb.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #337 Gepost op: 2-05-2021, 09:07:33 »

Als recruiter niet kunnen liegen.... Dan zou ze de eerste zijn ::rofl::

Een recruiter is iemand die personeel zoekt op de juiste posities, het is niet iemand die bij een call center werkt en mensen moet bellen ((beduvelen) om ze over te halen één of ander produkt te kopen.

Verder zal Annelotte een uitstekend actrice moeten zijn. De manier waarop zij bang wordt om onder water te gaan in die emmer moet namelijk geacteerd zijn als zij de mol is. Want de mol is immers vooraf al ruim twee minuten onder water geweest. En is dus niet bang hiervoor.

Dus of ze is de mol en wil hier iedereen heel gehaaid op het verkeerde been zetten.
Of ze was echt bang en kan dan de mol niet zijn. Ik denk het laatste. Maar in dit topic zal ik daarmee in de minderheid zijn, denk ik😉.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2021, 09:09:19 door Lonneke*L »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #338 Gepost op: 2-05-2021, 09:56:34 »
Als ze de Mol is, kan ze beslist aanspraak maken op een Oscar!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #339 Gepost op: 2-05-2021, 09:57:55 »
Een recruiter is iemand die personeel zoekt op de juiste posities, het is niet iemand die bij een call center werkt en mensen moet bellen ((beduvelen) om ze over te halen één of ander produkt te kopen.

Verder zal Annelotte een uitstekend actrice moeten zijn. De manier waarop zij bang wordt om onder water te gaan in die emmer moet namelijk geacteerd zijn als zij de mol is. Want de mol is immers vooraf al ruim twee minuten onder water geweest. En is dus niet bang hiervoor.

Dus of ze is de mol en wil hier iedereen heel gehaaid op het verkeerde been zetten.
Of ze was echt bang en kan dan de mol niet zijn. Ik denk het laatste. Maar in dit topic zal ik daarmee in de minderheid zijn, denk ik😉.

Probeer zelf eens een bang iemand te spelen, of een boos iemand. Moeilijk? Bij acteren gaat het om subtielere dingen.
Ik heb nagedacht over waarom Elisabeth zo'n goede actrice was en ik denk dat het komt omdat ze steeds datzelfde vrolijke gezicht had, daar lees je niets aan af. Maar juist als iemand veel boos of bang gedrag laat zien, kan dat toneelspel zijn.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2021, 10:10:15 door Run »