Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37387 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #340 Gepost op: 2-05-2021, 12:02:04 »
Ik kan hier niet uit opmaken of je Annelotte als mol hebt of juist niet? ???

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #341 Gepost op: 2-05-2021, 12:20:11 »
Run zit net als mij in de goede tunnel.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #342 Gepost op: 2-05-2021, 12:28:25 »
Run zit net als mij in de goede tunnel.

Inderdaad een tunnel waar geen licht meer in kan vallen...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #343 Gepost op: 2-05-2021, 13:07:14 »
Inderdaad een tunnel waar geen licht meer in kan vallen...

Zeker wel, ik blijf alle tunnels aandachtig lezen, want het is een lastig jaar. Maar nog niets in die van Sven of Lennart heeft me overtuigd. En ja Philip... je weet nooit zeker.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #344 Gepost op: 2-05-2021, 13:11:26 »
Run zit net als mij in de goede tunnel.

'Als ik', bedoel je. 'Als mij' is Kluk-Kluk-taal. Of zit je in de Pipo-tunnel?   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #345 Gepost op: 2-05-2021, 16:15:10 »
Een recruiter is iemand die personeel zoekt op de juiste posities, het is niet iemand die bij een call center werkt en mensen moet bellen ((beduvelen) om ze over te halen één of ander produkt te kopen.


Ik weet best wel wat een recruiter is.. ;D  en ze moeten vaak meerdere partijen overtuigen ( zeker indien ze een onafhankelijk agentschap vertegenwoordigen)  dus in dat opzicht ...  ;)




Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #346 Gepost op: 2-05-2021, 16:32:29 »
Laten we niet generaleren dat mensen met een bepaald beroep al of niet kunnen liegen.
Ik bedoel bij politici heeft de ene ook een beter actief geheugen dan de andere...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #347 Gepost op: 2-05-2021, 16:56:35 »
Laten we niet generaleren dat mensen met een bepaald beroep al of niet kunnen liegen.
Ik bedoel bij politici heeft de ene ook een beter actief geheugen dan de andere...


Ik denk vooral de de ene er beter mee wegkomt dan de andere..  zo ook bij bepaalde spelletjes... ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 2-05-2021, 20:16:04 door reaver »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #348 Gepost op: 2-05-2021, 22:30:30 »
Moet het nog duidelijker? Gaan jullie echt bij Lennart blijven? De oorzaak van bakken geld weer? Of op Sven waar Philip er oerduidelijk op is uitgegaan? En die weer zo kandidaats overkomt in zijn reacties?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #349 Gepost op: 2-05-2021, 22:31:17 »
1 ding is duidelijk nu: het is niet Annelotte

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #350 Gepost op: 2-05-2021, 22:33:24 »
1 ding is duidelijk nu: het is niet Annelotte

???  ::oink:: ::oink:: ::oink::


Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #351 Gepost op: 2-05-2021, 22:37:47 »
Moet het nog duidelijker? Gaan jullie echt bij Lennart blijven? De oorzaak van bakken geld weer? Of op Sven waar Philip er oerduidelijk op is uitgegaan? En die weer zo kandidaats overkomt in zijn reacties?

Annelotte en Lennart doen de hele eerste opdracht goed en het verstoppertje perfect (ze liepen zelfs op sokken om minder lawaai te maken).

Maar bij de tweede opdracht is er wel een groot verschil:
Annelotte raadt 2 woorden goed bij Lennarts opdracht.(gevaarlijk want het derde had ook zo kunnen vallen)

Annelotte krijgt geen kans om bij Lennart iets te raden, dit lag duidelijk aan Lennart.

Annelotte communiceerde heel duidelijk bij de opdracht van Philip, zelfs toen ze rond string bleven hangen bleef ze kalm communiceren(en haar reactie toen Lennart zei hou je vast, was zeer kandidaats)

Tel daarbij het aantal teven verbeteren naar het goede (had zomaar 1000 euro kunnen opleveren, wat onnodig was) en het weigeren van de waterproef (zeker als je dit 2min 40 kan, is gewoon niet gaan redelijk laf). Hierdoor verdenk ik Annelotte echt niet.
Annelotte krijgt geen kans
klaar voor de strijd

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #352 Gepost op: 2-05-2021, 23:10:59 »
Ik was al een paar weken voorzichtig aan het kamperen in deze tunnel. Nu kom ik de grindtegels rond mijn stacaravan leggen.

Vol op Annelotte nu.  ::)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #353 Gepost op: 2-05-2021, 23:15:02 »
Ik was al een paar weken voorzichtig aan het kamperen in deze tunnel. Nu kom ik de grindtegels rond mijn stacaravan leggen.

Vol op Annelotte nu.  ::)

Welkom. Nog net op tijd de goede keuze gemaakt.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #354 Gepost op: 2-05-2021, 23:57:54 »
1 ding is duidelijk nu: het is niet Annelotte

Dat was mij al weken duidelijk, maar gezien de poll en de reacties hier, begint het kwartje eindelijk bij meer mensen te vallen.
Wel een aardig mens. Ik gun haar de winst van harte!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #355 Gepost op: 2-05-2021, 23:59:53 »
Annelotte moet het nu wel zijn:

- Vroeg met Sven in de hotelkamer de hangende Philip aan het gebouw nog eens naar dat laken te vragen. Met de grote kans op "euhh.. " als antwoord. Hij zei al eeuh, dus het was nog niet eens nodig.

- Probeerde met Lennart nog in de kast op het laatst moment: "zullen we het slotjes testen" -> met de kans ontdekt te worden. Lennart voorkwam 't.

- Spreekt nu een verdenking naar Sven uit als "grote weggever". Dan moeten we Sven natuurlijk nu verdenken ipv Annelotte zelf.

- De wedstrijd met hoelahoeps in de koffer doen was uitgerekend tegen de Daft Punk uitgedoste tegenstander. Zou mooi zijn bij de onthulling dat dat de reservemol is.

- Isidoor moet natuurlijk de grote finaleklapper gaan worden.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #356 Gepost op: 3-05-2021, 07:53:54 »
Dat was mij al weken duidelijk, maar gezien de poll en de reacties hier, begint het kwartje eindelijk bij meer mensen te vallen.
Wel een aardig mens. Ik gun haar de winst van harte!

Absoluut! Al gun ik het Sven ook wel, zorgde ook voor veel kleur in deze reeks.
Annelotte had ik eigenlijk al uitgesloten na haar zeer naturelle verbaasde reactie in afl 1 op “er is nog een mol”.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #357 Gepost op: 3-05-2021, 09:42:21 »
Annelotte zonder eh en zonder een hapering het hele verhaaltje oplepelend. Voorgelezen? Zo klonk het wél.
Het vouwen van hoelahoepels ging haar bijzonder handig af. Geoefend? Tegenstander de reservemol?
Soms doet iemand het té goed om kandidaat te kunnen zijn.
Zaak is dan om het bij de anderen te laten mislukken. Vraag stellen over het laken inderdaad, dan gaat iemand eh zeggen. Sowieso was het vrijwel onhaalbaar, concentreren op geen 'eh' zeggen én concentreren op hoe je iets moet omschrijven zonder bepaalde woorden - een situatie waarin je juist 'eh' gaat zeggen.
Ze leek ook haar vreugde niet te kunnen verbergen toen bleek dat Sven helemaal niet gedurfd had.

Er moest weer wat geld in de pot komen want je kan een winnaar niet met een relatief zeer schamel bedrag naar huis laten gaan. En daar heeft Annelotte hoogstpersoonlijk voor gezorgd, als zij er niet was geweest, was de pot op 7000 euro blijven staan.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2021, 13:29:49 door Run »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #358 Gepost op: 3-05-2021, 12:03:24 »
Maar de mol hoeft niet te compenseren wat kandidaten uit de pot hebben gespeeld... Dan ga je straks in het FTM klassement nog bovenaan eindigen.

Ik ga uit mijn dak als Annelotte de mol is! Het is dat ze dan wel erg goed toneel speelt en af en toe verdacht wordt gemaakt in de montage (o.a. Moeten wij heiliger zijn dan de paus? 3x gezien), anders was ik er ook voor gegaan. Ze is de meest manipulatieve van de drie, en heeft een boel leuke acties op haar naam staan. Dat zal wel duidelijk worden als Heinz misschien nog een finalisten overzichtje maakt (... ik verheug me er al op :) ). Top-finaliste!

En om de hoop levend te houden dat Annelotte iets heeft uitgevreten met de alpenhoorn van Sven:
;D
« Laatst bewerkt op: 3-05-2021, 12:15:37 door Molest »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #359 Gepost op: 3-05-2021, 13:36:28 »
De waarschijnlijke winnares. En dat zou verdiend zijn ook, wil echt voor de pot gaan.