Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37393 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #400 Gepost op: 6-05-2021, 18:51:37 »
Maar vond je het niet vreemd dat ze geen seconde hoeft na te denken?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #401 Gepost op: 6-05-2021, 19:08:43 »
Nou, vreemd is niet het woord. Ik vond haar opmerkelijk sterk in deze opdracht. Zoals gezegd heb ik echt veel respect voor het feit dat zij de afdaling gewoon deed. Eerlijk gezegd kwam zij het meest vastberaden over! Sterker dan beide mannen die de opdracht wel deden. Vandaar dat ik zei dat ik haar de winst van de pot heel erg hard gun. Ze is 25 geloof ik. Nou dan is een pot van circa 25.000 euro een heel mooi bedrag voor als ze eens aan een eigen huis of appartement wil gaan denken. Ik hoop dat ze zondag de winnaar wordt. Ook de andere twee finalisten vind ik prima mensen hoor. Alle deelnemers hebben ons een top-seizoen bezorgd!
 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #402 Gepost op: 6-05-2021, 19:14:44 »
Hoe weet je dat het 25.000 euro wordt? 

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #403 Gepost op: 6-05-2021, 19:19:43 »
Dat weet ik niet. Vandaar dat het woord 'circa' ervoor stond.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #404 Gepost op: 6-05-2021, 20:00:53 »
Geen 'eh' zeggen terwijl je moet bedenken hoe je iets omschrijft, is haast onmogelijk. Wel eens geprobeerd? Het is m.i. een onwaarschijnlijk goede prestatie van Annelotte. Met nadruk op 'onwaarschijnlijk'. ::)

Dat is moeilijk inderdaad, maar echt niet onmogelijk. En in mijn ogen dus zeker niet onwaarschijnlijk.  Als het zo moeilijk  te vermijden is,  had ze dus makkelijk euh kunnen zeggen , opdracht mislukt en niemand kijkt je erop aan. Waarom zou ze het  dan perfect willen doen.?Dat vind ik nou onwaarschijnlijk.  Zondag wordt alles duidelijk.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #405 Gepost op: 7-05-2021, 00:39:41 »
Zeker niet onmogelijk. Als je maar de tijd neemt, zoals Annelotte doet, en nadenkt vóórdat je iets zegt  ::jaja::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #406 Gepost op: 7-05-2021, 09:19:39 »
Maar dan zeg je vast een keer: 'ik moet het anders zeggen' maar ze leest het achter elkaar op. Het tekstje hadden ze molliger in elkaar kunnen zetten, dan was ik er ook niet achter gekomen.

Maar natuurlijk mogen jullie je eigen interpretatie hebben, alleen heb ik wel gelijk.  :-*

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #407 Gepost op: 7-05-2021, 10:20:19 »
Maar natuurlijk mogen jullie je eigen interpretatie hebben, alleen heb ik wel gelijk.  :-*


Daar hebben we het zondag nog wel over.  ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #408 Gepost op: 7-05-2021, 22:08:18 »
Hadden we deze al? En zo prominent ook (44:50 afl.5). Ik had bij dit moment eerder helemaal niet opgemerkt dat Annelotte hier even de puzzel voor zich alleen had.

En dan dat Jasmien die later opmerkt dat de kerktoren die ze gelegd had plots weg was. (46:35 afl.5)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #409 Gepost op: 7-05-2021, 22:59:47 »
Als Jasmien dat dan zo verdacht vond van Annelotte, waarom is ze dan niet meer in het spel?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #410 Gepost op: 7-05-2021, 23:08:36 »
Jasmien noemde daarbij Annelotte niet, ze zei daar dus alleen dat ze een kerktoren inelkaar had gestoken die later weg was.

Het is dus goed mogelijk dat Annelotte daar in dat onbewaakte moment die kerktoren heeft gemold.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2021, 23:10:29 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #411 Gepost op: 7-05-2021, 23:42:43 »
Nee toch,  Annelotte was toen de onderwaterproef aan het doen. Samina, Sven en Philip waren alleen in die gelegenheid.
Maar Sven die ging in een bruidsjurk op rolschaatsen een Berliner bol eten. Das geen mol, die wordt bekeken door de mol. Een uniek gegeven dat je maar 1x in je leven meemaakt.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #412 Gepost op: 9-05-2021, 16:01:32 »
Bij voorbaat proficiat aan de Annelottetunnelaars. Tegen het forum in toch de meest realistische tunnel verdedigd. Nog een keer op een rijtje wat wij wel en de rest blijkbaar niet heeft gezien.

1.1
- Zit in beste linie en lijkt ook goed kogels te sparen
1.2
- Heeft de vraag over Jasmien niet goed
- Vertelt haar paardenamen, maar vooral straf dat Jasmien die onthoudt
1.3
- Vindt last minute een naam, weinig geld en wat goodwill kweken
- De afvaller is hier ook nog eens mogelijk gered, wat nodig was voor 2.3

2.1
- Leert Kevin foutspelen wat er ook in resulteert dat hij faalt
- Door Kevin fout te laten spelen mogelijk veel de foute toets ingedrukt. Dit is veel gebeurt en Philip is uit het spel. Hier zit een heel sterke molactie van Annelotte.
2.2
- Glazen snel weg dus 1000 euro weg en wat briefingtijd in dit moeilijke bubbelseizoen.
- Vergeet hier niet Lennart die alle druiven vindt en stampt en Sven die 1000 euro binnenhaalt en ook het tempo goedlegt waardoor iedereen op tijd binnenkomt.
2.3
- Veel weg gemonteerd in haar groep, want ze hadden mogelijk een ruimere voorsprong dan gedacht. Mol Annelotte zal hier wel voor iets tussen hebben gezeten.
3.1
- Annelotte doet het echt slecht bij het geslacht aanduiden. Oké, ze redt bijna de rekensom, maar het geld is weg dus haar dit te hard aanschrijven doen we ook niet.
- Komt ook op een positie waarbij je invloed hebt op alle drie opdrachten.
3.2
- Wil Lennart overtuigen voor de pasvragen te gaan, maar een hopeloze zak bij kandidaat en hoofdmolverdachte op dit forum? Lennart.
- Vouwt fout ondanks goede instructies van Lennart. Het vouwen zelf was ook weer de sleutelpositie.
4.1
- Laat echt veel goals binnen.
- Hier valt Sven dan nog maar eens door de mand als kandidaat door zijn drie goals.
4.2
- Wacht lang met het zien van de beelden, maar vestigt dan toch maar de aandacht erop om de opdracht wat leuker te maken.
- Katrien noemt de goede afleveringstitel en ze gaat er niet op in.
4.3
- Gaat op de goede stoel zitten en speelt de 5000 euro weg.
- Voor de opdracht leuk te houden was het belangrijk dat de mol lang meeging. Ahum Lennart die niet opgeleid lijkt en niet eens in de buurt van een bomstoel zit.

5.1
- Doet de afsprong fout.
- Dat zagen hopeloos te mollen met Jasmien zonder extreem hard op te vallen.

5.2
- Heel veel bij de puzzel.
- Weigert ook te tonen hoe goed ze onder water kan en heeft ook een goede conditie.

6.1
- Annelotte hier op absolute sleutelpositie door beslissende schilderij wat de verdubbeling verhinderde net fout te doen. Het ideale schilderij met het open raam.

6.2
- Haalt lastminute nog de landingsinstructies binnen, waardoor ze uiteindelijk niet de verkeerstoren hebben gebeld en neergestort zijn.
- Sven is hier degene die Philip bijstuurt, niet Annelotte.

7.1
- Doet de sprookjes fout en Lennart verbetert het. Met broodkruimels was het lastig geworden Philip en Sven kennende.
- Zet de stoel eerst fout, zodat er echt wel een belletje kan gaan rinkelen bij Sven en Philip.
- Wil ook nog lawaai maken met het slot.

7.3
- Na zoveel geld uit de pot is 1/4 van het te verdienen geld wel oké.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #413 Gepost op: 9-05-2021, 17:00:08 »
toch nog wat gepuzzeld met de spreuken..
het viel me op dat in aflevering 4 een stukje van de uitspraak er niet bij stond.
Ik heb het opgezocht en daar ontbreekt '22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten'

uit de eerste 11 letters van de drie zinsdelen van aflevering 4 kan ik halen:

Anne DB (de Brandt)
email Lottiepoes
hoeven pennen


ik kan van de restletters alleen dit maken, maar het feit dat Lottiepoes en email er uit kan komen is toch wel opmerkelijk. Het zegt niet dat ze de mol is maar het zou zo maar kunnen.

Zelf kon ik niet kiezen tussen Lennart en Annelotte maar nu weet ik wel wat ik ga invullen in de pool.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #414 Gepost op: 9-05-2021, 17:40:38 »
Anne DB (de Brandt)
email Lottiepoes
hoeven pennen


Hm, ik denk dat ik toch bij Lennart blijf. ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #415 Gepost op: 9-05-2021, 17:45:02 »
toch nog wat gepuzzeld met de spreuken..
het viel me op dat in aflevering 4 een stukje van de uitspraak er niet bij stond.
Ik heb het opgezocht en daar ontbreekt '22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten'

uit de eerste 11 letters van de drie zinsdelen van aflevering 4 kan ik halen:

Anne DB (de Brandt)
email Lottiepoes
hoeven pennen


ik kan van de restletters alleen dit maken, maar het feit dat Lottiepoes en email er uit kan komen is toch wel opmerkelijk. Het zegt niet dat ze de mol is maar het zou zo maar kunnen.

Zelf kon ik niet kiezen tussen Lennart en Annelotte maar nu weet ik wel wat ik ga invullen in de pool.

Sterk gevonden! Nooit te laat de goede tunnel in te duiken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #416 Gepost op: 9-05-2021, 19:05:00 »
HOEVEN
PENNEN

En nu?

 ::ohno::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #417 Gepost op: 9-05-2021, 19:30:48 »
tja... misschien is het belgisch?

Anne dB hoeven pennen?
email Lottiepoes!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #418 Gepost op: 9-05-2021, 19:47:44 »
O wacht, ik snap ineens hoe het moet:

toch Nog wAT gEpuzzeLd met de spReukeN.
hEt vieL Me op Dat In aflevering 4 een Stukje van de uitspraak er niet bij stOnd.

N A T E L R N
E L M D I S O


LENNART IS DE MOL

Dank je wel voor dit bewijs!    ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #419 Gepost op: 9-05-2021, 21:41:52 »
De winnares, een geluk dat ze op het allerlaatst nog veranderd is (ze wou eerst op Sven invullen).

Zelf heb ik haar nooit verdacht (licht geschrapt na het teefjes te verbeteren en definitief na het weigeren van de waterproef) maar ze heeft dat mooi gedaan
klaar voor de strijd