Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37392 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #420 Gepost op: 9-05-2021, 22:24:30 »
Terechte winnares  ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #421 Gepost op: 9-05-2021, 23:04:16 »
De hond in de pot vinden krijgt wel een hele nieuwe betekenis zo.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #422 Gepost op: 9-05-2021, 23:06:57 »
Fantastische winnaar! Leuk mens, het is haar van harte gegund.   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #423 Gepost op: 9-05-2021, 23:08:44 »
Wat een geweldige winnares, wel enorm kantje boord door op het laatst nog te switchen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #424 Gepost op: 9-05-2021, 23:10:28 »
Wauw, tien minuten voor de test van Mol veranderen en dan winnen! Heel knap, gefeliciteerd Annelotte! ::bravo::

Wat me bij die test wel opviel: de vragen waren gemakkelijk. Je kon zo zien welke antwoorden bij welke persoon hoorden. Geen vragen als de kleur schoenen bij die en die opdracht of iets dergelijks. Ik ben benieuwd met hoeveel verschil Annelotte van Sven won maar dat zullen we volgende week ongetwijfeld te weten komen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #425 Gepost op: 9-05-2021, 23:12:06 »
Ik vermoed dat het verschil wel eens marginaal zou kunnen zijn. Annelotte heeft meer opdrachten met Lennart gedaan en dat is misschien net doorslaggevend geweest voor haar kennis over de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #426 Gepost op: 9-05-2021, 23:13:09 »
Ik vermoed dat het verschil wel eens marginaal zou kunnen zijn. Annelotte heeft meer opdrachten met Lennart gedaan en dat is misschien net doorslaggevend geweest voor haar kennis over de Mol.

Het was dezelfde situatie als in seizoen 4. Beide finalisten hadden evenveel juist en moesten daarna een mini-test doen waarbij tijd ook van tel was. (stond ergens in een krant)
klaar voor de strijd

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #427 Gepost op: 9-05-2021, 23:13:21 »
ze hadden 10 extra vragen moeten invullen toch? Zoiets las ik..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #428 Gepost op: 9-05-2021, 23:13:38 »
Echt? O wat verschrikkelijk. ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #429 Gepost op: 9-05-2021, 23:17:50 »
Het was dezelfde situatie als in seizoen 4. Beide finalisten hadden evenveel juist en moesten daarna een mini-test doen waarbij tijd ook van tel was. (stond ergens in een krant)

Hoe kunnen kranten dat nu al gepubliceerd hebben? De finale is toch pas vanavond uitgezonden?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #430 Gepost op: 9-05-2021, 23:21:38 »
Hoe kunnen kranten dat nu al gepubliceerd hebben? De finale is toch pas vanavond uitgezonden?

Interviews met kandidaten en makers. In seizoen 4 was dit ook op voorhand bekend.
klaar voor de strijd

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #431 Gepost op: 9-05-2021, 23:23:29 »
Ze hadden toch gewoon 30 vragen net als altijd?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #432 Gepost op: 9-05-2021, 23:23:29 »
Wauw, tien minuten voor de test van Mol veranderen en dan winnen! Heel knap, gefeliciteerd Annelotte! ::bravo::

Wat me bij die test wel opviel: de vragen waren gemakkelijk. Je kon zo zien welke antwoorden bij welke persoon hoorden. Geen vragen als de kleur schoenen bij die en die opdracht of iets dergelijks. Ik ben benieuwd met hoeveel verschil Annelotte van Sven won maar dat zullen we volgende week ongetwijfeld te weten komen.
Inderdaad heel knap.  ::bravo:: Want dat is nogal wat zo'n switch en zeker 10 minuten voor je de test maakt. Je hebt spijt als je het niet doet en het is fout, maar ook als je het wel doet en je hebt het dan alsnog fout. Maar goed, het maakt niet uit wanneer het kwartje valt, als het maar valt. Ben heel benieuwd naar het verschil.  ::jaja::

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #433 Gepost op: 9-05-2021, 23:25:31 »
Alle lof voor Annelotte. Topkandidaat en ze lijkt me ook ongelofelijk leuk als persoon.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #434 Gepost op: 9-05-2021, 23:33:40 »
Wat fantastisch voor Annelotte!! 10 minuten voor tijd geswitched, en dan nog winnen ook!! ::oink::
Ik vond haar ook een heerlijke kandidate, super pittige tante. Ik had even met haar te doen tussen de drie heren die overbleven, maar Annelotte liet zich de Leerdammer kaas niet van het brood eten! ::bravo::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #435 Gepost op: 9-05-2021, 23:43:05 »
Alle lof voor Annelotte. Topkandidaat en ze lijkt me ook ongelofelijk leuk als persoon.
Helemaal mee eens. Alleen die opmerking over prostaatkanker kon ik minder waarderen. Maar we weten niet welke opmerkingen van de heren hieraan vooraf zijn gegaan...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #436 Gepost op: 9-05-2021, 23:48:46 »
Mijn schot voor de boeg als mol. Maar toch meer dan terecht de winnares. De pot mee naar huis nemen en thuis de hond nog in de pot kunnen vinden ook  :P

Ik heb genoten van Annelotte haar deelname. Als enige consequent gestreden voor de pot om die zo vol mogelijk te krijgen. Dapper om tien voor twaalf nog van keuze te wisselen. En dan winnen na gelijke stand in de tien extra vragen. Chapeau Lottiepoes ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #437 Gepost op: 9-05-2021, 23:50:50 »
Geweldig gedaan van Annelotte!  ::bravo::

Voor mij is ze nog steeds superverdacht.  ::rofl::

Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #438 Gepost op: 10-05-2021, 00:07:58 »
Dat beeld dat ze emotioneel een stuk doorrent na dat vliegtuigje door die baan te hebben geleid, prachtig.
Nadien kon ik haar afschrijven in ieder geval, maar dit was wel een van de mooiste kandidaten-actie ooit denk ik. En dan is het ook net wat leuker dat ze uiteindelijk ook wint.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #439 Gepost op: 10-05-2021, 00:20:54 »
Ze krijgt van mij toch 1 minpuntje omdat het nu leek alsof ze in de finaledagen plots eens Lennarts rekening is gaan maken en beseft heeft dat er veel mis ging in zijn aanwezigheid. Wat heeft ze dan tijdens de rest van de reis voor speurwerk verricht?  ???

Daartegenover veel pluspunten voor inzet, waardoor je het haar sowieso gunt. Zo heeft ze ook mijn, nochtans na een paar afleveringen al diepgewortelde, achterdocht weggespeeld. Ik vergeet doorgaans snel, maar haar koelbloedige optreden aan het raam van het hotel zal me nog wel even bijblijven. En dat ze alsnog heeft weten te winnen, terwijl Sven duidelijk niet meer aan haar twijfelde en zij tot de allerlaatste minuten nog op zoek was naar haar mol, da's hoe dan ook sterk.