Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37399 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #440 Gepost op: 10-05-2021, 00:28:42 »
Niet te vergeten dat ze ook veel tijd met die hond is bezig geweest. Lennart maakte hier volgens mij nog een opmerking over.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #441 Gepost op: 10-05-2021, 00:36:56 »
Haar hele houding en boosheid (bij veiling) en 'omg ik kan het niet geloven ik zat 10 minuten voor de test nog op de ander' was wel zo ontzettend Jolien dat ik voortaan maar ga speuren naar de winnaar  ;D

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #442 Gepost op: 10-05-2021, 00:38:26 »
Wauw, tien minuten voor de test van Mol veranderen en dan winnen! Heel knap, gefeliciteerd Annelotte! ::bravo::

Wat me bij die test wel opviel: de vragen waren gemakkelijk. Je kon zo zien welke antwoorden bij welke persoon hoorden. Geen vragen als de kleur schoenen bij die en die opdracht of iets dergelijks. Ik ben benieuwd met hoeveel verschil Annelotte van Sven won maar dat zullen we volgende week ongetwijfeld te weten komen.

Ik vond vooral opvallend dat ik vragen zag waarvan ik dacht 'uh ja dit is voor Sven duidelijk want hij zat zelf in het andere groepje dus er is maar 1 antwoord??' (ook 1 voor Lennart overigens)

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #443 Gepost op: 10-05-2021, 01:06:54 »
Niet te vergeten dat ze ook veel tijd met die hond is bezig geweest. Lennart maakte hier volgens mij nog een opmerking over.
Nu je het zegt, ik herinner me ook Philip die iets zei als: "Annelotte is door die hond volledig uit het spel verdwenen."

Maar het is toch wat kenmerkend voor deze lichting vind ik. Zie ook hoe niemand blijkbaar oog had voor al wat Philip goéd deed, zelfs de boekhouder van de groep niet. Of Jasmien die er echt van overtuigd was dat ze veel geld opbracht. Zo een vreemde editie, en we gaan volgende week vermoedelijk ook nog opkijken.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #444 Gepost op: 10-05-2021, 01:20:22 »
Zie ook hoe niemand blijkbaar oog had voor al wat Philip goéd deed, zelfs de boekhouder van de groep niet.
Zou het niet kunnen zijn dat ze daarom toch dachten dat Philip de mol moest zijn? Als hij alleen maar aan het mollen was geweest hadden ze misschien wel door dat het eigenlijk een beetje teveel was voor een (serieuze) mol. En bijvoorbeeld dat foute schilderij met die ramen was blijkbaar echt als verschil bedoeld. Op zich vond ik dit ook niet zo gek want je bent toch eerder gefocust op het beeld dan op het materiaal waarop de afbeelding staat.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #445 Gepost op: 10-05-2021, 01:23:08 »
Dat raam was sowieso een troll-actie van de redactie.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #446 Gepost op: 10-05-2021, 08:39:02 »
Fantastische kandidate en een verdiende winnares (het meeste geld toch dankzij haar) en elke aflevering leuker om naar te kijken!

Al denk ik wel, had de vragenlijst naar veel meer details gevraagd, dat Sven misschien een voordeel zou gehad hebben. Hij keek na de exit van Philip toch meteen richting Lennart. Dat gaf hem meer tijd om zijn molboekje te bestuderen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #447 Gepost op: 10-05-2021, 09:34:41 »
Ze hadden toch gewoon 30 vragen net als altijd?

Dat klopt, maar dat is de normale test. De productie voorziet altijd een back-uptestje (10 vragen) die op tijd gaan, moest er een gelijk stand zijn.

Zo hadden ze in seizoen 4 de beide finalisten een 30/30 en daarna 10/10 maar alleen maakte iemand die 10 vragen sneller als de ander (was te zien in de laatste aflevering en  niet in de finale)
klaar voor de strijd

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #448 Gepost op: 10-05-2021, 11:09:23 »
Proficiat Annelotte, oververdiend!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #449 Gepost op: 10-05-2021, 19:16:55 »
Het is haar goed gegund ::bravo::. Dubbele winnares, de pot en Isidoor ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #450 Gepost op: 10-05-2021, 22:38:02 »
Wauw, fantastisch gedaan Annelotte!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #451 Gepost op: 6-09-2021, 10:00:14 »
Annelotte haar zus (Marlies) die op bezoek kwam tijdens de mol is dit weekend helaas verongelukt tijdens een paardentocht.
klaar voor de strijd

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #452 Gepost op: 6-09-2021, 14:22:32 »
Triest nieuws. Ik zie beiden nog samenzweren over de toekomst van Isidoor.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #453 Gepost op: 6-09-2021, 17:19:02 »
Wat een verdrietig bericht :\'(
...óf niet!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #454 Gepost op: 6-09-2021, 17:59:29 »
Hier een artikel voor de geïnteresseerden: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210905_97322126

Vreselijk nieuws. Veel sterkte aan Annelotte en de rest van de omgeving.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #455 Gepost op: 6-09-2021, 21:32:22 »
Vreselijk :(

Sterkte aan de nabestaanden.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #456 Gepost op: 7-09-2021, 09:24:51 »
Wat verdrietig zeg... :(

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #457 Gepost op: 7-09-2021, 10:24:28 »
Heel verdrietig nieuws. Sterkte voor alle nabestaanden.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #458 Gepost op: 8-09-2021, 21:14:10 »
Wat een ontzettend droevig bericht! Ik kom zelf geregeld op een stal met paarden en weet dat ze soms van kleine dingen kunnen schrikken. Vreselijk dat ze is omgekomen door toedoen van haar eigen paard. Sterkte voor Annelotte en de overige familie.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!