Auteur Topic: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)  (gelezen 11198 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #20 Gepost op: 12-04-2021, 17:21:54 »
Opvallend dat saminas houding niet verandert, geen zucht, slikken of lichamelijke ontspanning.. hmmm dat geeft te denken..

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #21 Gepost op: 12-04-2021, 17:34:53 »
Ik dacht net dat ze er even later met tranen in de ogen van de opluchting bij zat. Zal het nog maar eens herbekijken.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #22 Gepost op: 12-04-2021, 23:53:00 »
in vgl. met de oudmollen zie ik overeenkomsten met Sven. Dank voor het mooie rijtje @Heinz  ::ok::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #23 Gepost op: 13-04-2021, 12:14:43 »
Samina doet het nog het meest volgens het boekje. Sommige oud-mollen zie je ook even slikken. Dat zijn de échte acteurs.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #24 Gepost op: 14-04-2021, 10:38:24 »
Ik dacht net dat ze er even later met tranen in de ogen van de opluchting bij zat. Zal het nog maar eens herbekijken.

Ga ik doen, bij de eerste executie vond ik haar reactie in ieder geval wel kandidaats, toen (ook) tranen van oplichting opluchting

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #25 Gepost op: 14-04-2021, 10:49:33 »
In het achter de schermen filmpje zie je Samina al huilen voordat er überhaupt iemand (Katrien) een rood scherm heeft gezien. De kandidaten mogen afscheid van elkaar nemen voor de eliminatie begint. Dat sluit haar niet uit als mol, maar als zij de mol is, is ze een emotionele.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #26 Gepost op: 15-04-2021, 04:04:38 »
Kan je dit faken?



Zo niet, zien we dan een andere verklaring hiervoor dan dat Annelotte hier echt voor het eerst ontdekt hoe de opdracht in elkaar zit (en wellicht al heeft geproefd dat haar eten niet pikant is)?

Mijn geloof in haar als mol krijgt eindelijk eens een stevige klap.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #27 Gepost op: 15-04-2021, 07:50:00 »
Ik denk inderdaad van niet Van Zwam.
Dat geldt in het verlengde trouwens voor al haar authentieke verbaasde reacties doorheen de afleveringen, of het nu om 5000 euro gaat of de aankondiging dat de kandidaten met dominosteentjes gaan spelen.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #28 Gepost op: 15-04-2021, 11:13:49 »
Ik vond het juist wel een contrast met datgene wat bij haar tot nu toe voor verrassing of verbazing moest doorgaan, namelijk: ogen maar ook mond opensperren, met eventueel nog haar gestrekte hand ervoor. Bij de domino-opdracht dacht ik zelfs dat haar reactie ironisch was, eerlijk gezegd.

Dit oogde dan toch plots een stuk authentieker. Ik wil hooguit nog aannemen dat het een toevalstreffer is die de makers dan goed in de verf hebben gezet, dus het sluit haar op zich niet uit als mol. Maar als ze dit tien keer na elkaar voor de spiegel kan eet ik mijn virtuele vergrootglas op.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #29 Gepost op: 15-04-2021, 13:55:06 »
grappig hoor, die grote ogen komen mij helemaal niet over als een reflex maar juist zeer gemaakt...  ;D

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #30 Gepost op: 18-04-2021, 23:11:53 »
Jullie hebben de Mol verslagen...


...maar de Mol heeft de puzzel al gelegd.


De reacties op de groene schermen in aflevering 5:

Jasmien



Lennart

« Laatst bewerkt op: 18-04-2021, 23:23:58 door Heinz »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #31 Gepost op: 20-04-2021, 13:37:30 »

Even hierna (in afl. 2) kreeg Kevin een rood scherm. Wat vinden jullie van Svens reactie in dat shot? Vergelijk ook met hoe hij reageert (niet) als Dami even daarvoor rood krijgt.

https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/de-mol-s9-aflevering-2#afleveringen
na 1:07.00

als iemand daar een gifje van kan maken, graag.

Eerst vond ik het opvallend, maar na een paar keer kijken vind ik de iets uitgestelde reactie van Sven eigenlijk heel naturel ogen. Vraag me ook af waarom hij zou acteren... hij kijkt juist weg van de groep. Het lijkt (wat ik eerst wel dacht) ook geen kopieergedrag.

Ik zoek de mol eigenlijk niet meteen in het groepje met de dubbele executie, dus misschien wil ik het niet zien.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #32 Gepost op: 22-04-2021, 14:07:16 »
in vgl. met de oudmollen zie ik overeenkomsten met Sven. Dank voor het mooie rijtje @Heinz  ::ok::

Ik vrees het ook.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #33 Gepost op: 22-04-2021, 16:24:49 »
Even hierna (in afl. 2) kreeg Kevin een rood scherm. Wat vinden jullie van Svens reactie in dat shot? Vergelijk ook met hoe hij reageert (niet) als Dami even daarvoor rood krijgt.

als iemand daar een gifje van kan maken, graag
Heel opvallende reactie van Sven, inderdaad! Ik durf wel te concluderen dat Kevin ook zijn hoofdverdachte was.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #34 Gepost op: 22-04-2021, 16:30:49 »
Even hierna (in afl. 2) kreeg Kevin een rood scherm. Wat vinden jullie van Svens reactie in dat shot? Vergelijk ook met hoe hij reageert (niet) als Dami even daarvoor rood krijgt.

https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/de-mol-s9-aflevering-2#afleveringen
na 1:07.00

als iemand daar een gifje van kan maken, graag.


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #35 Gepost op: 22-04-2021, 16:33:09 »
Knappe reactie inderdaad als dit gespeeld zou zijn. Voor weinig publiek.

EDIT: Het lijkt haast wel alsof Philip vooral baalt dat reisgenoot Kevin naar huis moet, dan een halve seconde naar links naar Sven kijkt en denkt: oh wacht ik moet ook geschokt zijn dat hij de Mol niet is ;D
« Laatst bewerkt op: 22-04-2021, 16:36:53 door Päc »
...óf niet!

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #36 Gepost op: 22-04-2021, 16:41:33 »
Heel opvallende reactie van Sven, inderdaad! Ik durf wel te concluderen dat Kevin ook zijn hoofdverdachte was.

Ik bekeek deze aflevering gisteravond nog en dacht precies hetzelfde: dat zou een heel natuurlijke reactie kunnen zijn van iemand die flink wat Kevin-antwoorden koos en, stomverbaasd dat er 2 anderen het slechter deden dan hijzelf, beseft dat hij door het oog van de naald is gekropen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #37 Gepost op: 22-04-2021, 17:07:35 »
Het lijkt haast wel alsof Philip vooral baalt dat reisgenoot Kevin naar huis moet, dan een halve seconde naar links naar Sven kijkt en denkt: oh wacht ik moet ook geschokt zijn dat hij de Mol niet is ;D

Ja, vergelijkbaar met dit:

Dit moment vind ik ook wel interessant:



Ze zien hier dat ze de volgorde rood, wit, rosé goed hebben. Jasmien lijkt in mijn optiek oprecht blij terwijl Philip lijkt te reageren op Jasmien en dan snel in de vreugde deelt.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #38 Gepost op: 22-04-2021, 17:17:57 »
Ik vind de reactie van Jasmien daar ook wel apart. Ze kijkt alleen naar haar eigen glazen, en begint dan al te juichen. Terwijl de glazen van de anderen ook goed moesten staan, maar die had ze nog helemaal niet bekeken. Alsof ze daar niet eens in geïnteresseerd was.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #39 Gepost op: 22-04-2021, 18:22:18 »
Bedankt voor het gifje ::ok::


Het lijkt haast wel alsof Philip vooral baalt dat reisgenoot Kevin naar huis moet, dan een halve seconde naar links naar Sven kijkt en denkt: oh wacht ik moet ook geschokt zijn dat hij de Mol niet is ;D
Zo grappig ::rofl::

Ik vind de reactie van Jasmien daar ook wel apart. Ze kijkt alleen naar haar eigen glazen, en begint dan al te juichen. Terwijl de glazen van de anderen ook goed moesten staan, maar die had ze nog helemaal niet bekeken. Alsof ze daar niet eens in geïnteresseerd was.
Ja, goed gezien ...de mol die een kandidaats puntje scoort, denk ik. Moest Jasmien natuurlijk goed in de verf zetten van de productie (of van zichzelf). Voor de mol is de rest bijzaak en dat zie je dan ook.

Jasmien-verdenker Philip weet wel beter, maar speelt het spelletje mee als het kwartje valt. Iets te laat, maar goed. Kevin later die aflevering exit.