Om een iets beter overzicht te heben denk ik dat je dit naast een andere tabel moet leggen wie er in welk team of individueel welk bedrag heeft geflushed. Er kon reeds meer dan 70k verdiend worden.. iemand dat het hoogste bedrag heeft binnengehaald en alsook bij de top 3 geld heeft weggegooid is ook verdacht te noemen.
Dat ben ik met je eens, hoor! Deze tabel gaat bewust over wat er
wel is verdiend. Met niet-verdienen kom je weer tot heel andere resultaten soms.
@foxhunter: het is altijd lastig om 'het ophogen van het te winnen bedrag' (in dit geval te verliezen) en 'zorgen dat het ook effectief (niet) verdiend' wordt af te wegen in zo'n tabel. Voor de laatste aflevering heb ik het ook twee of drie keer moeten doen en wat je ook kiest, het is nooit een perfecte weergave van de werkelijkheid. Maar hopelijk wel inzichtelijk
Ik heb voor de laatste keer voor de finale het
Follow the Money-overzicht geüpdatet
Uitleg bij aflevering 7:
- Philip en Sven krijgen elk 500 euro voor het geraden sprookje. Voor het uitzetten van de route heb ik Annelotte en Lennart 750 euro gegeven en Philip en Sven 250 euro. Vooral omdat er bijna niks misgaat bij het eerste duo en we weinig van het tweede zien ben ik ervan uitgegaan dat zij het grootste aandeel hadden.
- Annelotte en Lennart krijgen samen 2000 euro toebedeeld, verdeeld over de opdrachten die ze hebben doen slagen. De laatste 1000 is voor Sven en Philip omdat ze niet opmerkzaam genoeg zijn geweest.
- De helft van de verdiende 1500 euro is voor niet-euh-zegger Annelotte en verder is voor Lennart en Sven 250 euro per goed geraden woord.
Conclusie:
Lennart staat in mijn telling fier onderaan met maar €56 in 7 afleveringen tijd. Vooruit, die ene veiling geeft natuurlijk wel een vertekend beeld dus als we die even niet meerekenen, doet
Sven het met een paar honderd euro minder dan Lennart het als slechtste van de groep.
Annelotte is in alle tellingen veruit de grootste verdiener van de groep.