Auteur Topic: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi  (gelezen 7742 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #20 Gepost op: 19-04-2021, 01:08:20 »
Ein kleines bier, bitte.



Snugger is 'ie genoeg, onze Sven.
Waaaaaat  ::vergroot:: ::vergroot::
Dit zou toch veeeel te duidelijk zijn. Maar aan de andere kant, het is ook wel weer heeel toevallig. Wat moeten we hiermee..

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #21 Gepost op: 19-04-2021, 01:09:32 »
Maar als je in Duitsland bent dan moet je er bij zeggen of je een grote of een kleine pint wil. Dus dat is niet zo speciaal

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #22 Gepost op: 19-04-2021, 01:17:54 »
Maar als je in Duitsland bent dan moet je er bij zeggen of je een grote of een kleine pint wil. Dus dat is niet zo speciaal
Oja, dat is wel een belangrijk detail inderdaad.
Maar alsnog vind ik het raar. Waarom bestelt Sven ineens een biertje? Waarom kan dat überhaupt tijdens een opdracht? Hoe weet Sven dat hij tijdens een opdracht gewoon een biertje kan bestellen? Opvallend is het wel.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #23 Gepost op: 19-04-2021, 07:24:39 »
Zou er in het geluid een hint zitten?

Bijvoorbeeld dat de mol zelf een stukje meezingt? (of draai ik nu door? ::hypocriet::)
Wit is ook een kleur!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #24 Gepost op: 19-04-2021, 08:13:44 »
Naar het schijnt kan Takeo Ischi ook achteruit jodelen.  ::rofl:: ::hypocriet::

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #25 Gepost op: 19-04-2021, 10:00:44 »
Oja, dat is wel een belangrijk detail inderdaad.
Maar alsnog vind ik het raar. Waarom bestelt Sven ineens een biertje? Waarom kan dat überhaupt tijdens een opdracht? Hoe weet Sven dat hij tijdens een opdracht gewoon een biertje kan bestellen? Opvallend is het wel.
Het is zo bizar en gaat zo vlot dat het wel in scène gezet moet zijn. Flauw grapje op touw gezet door Sven of misschien ingefluisterd door de crew. Of hij nu uiteindelijk mol is of kandidaat, ik vond het wel een fijntje.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #26 Gepost op: 19-04-2021, 10:08:17 »
Het is zo bizar en gaat zo vlot dat het wel in scène gezet moet zijn. Flauw grapje op touw gezet door Sven of misschien ingefluisterd door de crew.

Ja , het leek wel of dat biertje al klaar stond . ::oink::

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #27 Gepost op: 19-04-2021, 11:07:53 »
Volgens mij is dit toch een kandidaten actie:

Stel dat Sven als mol dat klein biertje pakt. Dan doet hij dat om de verwijzing naar de tekst in het liedje als hint mooi rond te maken. Dan geeft hij Samina een live hint naar zijn molschap, maar de andere kandidaten niet. Dat zou in de opzet van het spel niet eerlijk zijn. Ik weet het, weinig in dit spel is eerlijk, maar als het om live hints gaat ben er nog altijd van overtuigd dat iedere kandidaat een kans moet krijgen die te ontdekken.

Stel dat Sven als kandidaat dat biertje pakt. Dan kan het tactiek zijn om zich één op één verdacht te maken bij Samina. (Vloog Samnina eruit op Sven?)
Of het is gewoon een leuk momentje, mogelijk ingegeven door de makers.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #28 Gepost op: 19-04-2021, 12:01:34 »
Oja, dat is wel een belangrijk detail inderdaad.
Maar alsnog vind ik het raar. Waarom bestelt Sven ineens een biertje? Waarom kan dat überhaupt tijdens een opdracht? Hoe weet Sven dat hij tijdens een opdracht gewoon een biertje kan bestellen? Opvallend is het wel.
Misschien is het hem gevraagd dit te doen, het maakt hem verdachter.
Ik denk dat de valse noten een nepmolactie van hem was. Hij doet namelijk alles zo goed in deze opdracht, het zou hem totaal onverdacht maken als hij niets verkeerds doet.

Erg gelachen bij deze opdracht, verschrikkelijk hilarisch.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 19-04-2021, 12:04:25 door Run »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #29 Gepost op: 19-04-2021, 12:40:17 »
Ah ja, dat was een beetje tunnelvisie :-[ Annelotte lijkt hem inderdaad ook niet heel stabiel vast te houden. Iemand die hier een gifje van weet te maken? ::vergroot::
Ik denk dat die fout hier volledig bij Lennart ligt. Kijk maar eens naar de positie bij het oefenen van de afsprong en de foute afsprong in de clip.
De manier waarop Lennart zijn armen heeft vóór die afsprong kan Annelotte hem onmogelijk achterover krijgen volgens mij. Ook steekt Lennart zijn benen recht omhoog waardoor Annelotte zijn volle gewicht moet omhoog tillen. Gaat echt niet zo!
« Laatst bewerkt op: 19-04-2021, 12:43:18 door MartinJ »

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #30 Gepost op: 19-04-2021, 12:45:44 »
Zou er in het geluid een hint zitten?

Bijvoorbeeld dat de mol zelf een stukje meezingt? (of draai ik nu door? ::hypocriet::)
Ik dacht misschien aan mee playbacken, inderdaad :)
Die bier-hint naar Sven vind ik ook sterk.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #31 Gepost op: 19-04-2021, 13:26:22 »
De fout van de afsprong zit inderdaad in de houding van Lennart,maar of hij daarmee de mol is.
Blijft een vreemd lastig manoeuvre wat ze uit moeten voeren, en zeker onder druk met slechts beperkte oefentijd.
Ik geef lennart hier iets meer molpunten dan annelotte en annelotte krijgt er iets meer dan de rest voor dit deel. Echter Sven krijgt het volle punt voor de alpenhoorn, maar verliest een half punt voor de correctie van de bierpullen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #32 Gepost op: 19-04-2021, 13:36:09 »
Ik plaats het hier ook nog even, naam ‘Sven’ en ‘der maulwurf’ op het ‘take bordje’. Zie foto.
Der maulwurf betekent mol dus ik vind het wel een grappige hint, zeker omdat de take niet op 0.00 staat maar op 17.07, ook net wanneer Sven in beeld is.
Daarbij neemt de mailwurf een klein biertje ;-)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #33 Gepost op: 19-04-2021, 13:47:07 »
Ik denk dat de cijfers op het klapbord de actuele tijd aangeven . Maar het is wel een tijdsaanduiding en de mol heeft al vaker hints met tijd gehad.

Overigens zijn het “ toevallig” allemaal cijfers die je om kan draaien ( trucje met je rekenmachine oliebol vormen )

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #34 Gepost op: 19-04-2021, 14:39:12 »


Bij deze aflevering heeft Lennart als enige gezegd oefenen, oefenen, oefenen. Dit was als ik mij niet vergis bij de opdracht van de videoclip opnemen bij het dansen met philip.

Oehh mooie!

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #35 Gepost op: 19-04-2021, 14:43:58 »
Een van de leukste opdrachten dit seizoen. Enorm gelachen!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #36 Gepost op: 19-04-2021, 14:56:54 »
Waaaaaat  ::vergroot:: ::vergroot::
Dit zou toch veeeel te duidelijk zijn. Maar aan de andere kant, het is ook wel weer heeel toevallig. Wat moeten we hiermee..

Zo duidelijk was het niet. Ik lees  het nu pas hier.  Wel iets te toevallig en voor mij is dit nog een aanwijzing naar Sven.
Niemand zou een klein bier bestellen op dat moment,  Zelfs de horeca-uitbuiter niet. Dit is gewoon door de productie
bedacht. Leuk voor de terugblik.  En als je wat bestelt  vergeet je mede-kandidaten dan niet ;).


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #37 Gepost op: 19-04-2021, 16:18:20 »
Ik denk dat de cijfers op het klapbord de actuele tijd aangeven . Maar het is wel een tijdsaanduiding en de mol heeft al vaker hints met tijd gehad.

Overigens zijn het “ toevallig” allemaal cijfers die je om kan draaien ( trucje met je rekenmachine oliebol vormen )
De laatste 4 cijfers verspringen tijdens de opname. De eerste 4 zijn vast en hier zit een woordje in wat Lennart het belangrijkste vond bij zijn avontuur in dit programma.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #38 Gepost op: 19-04-2021, 16:48:49 »
De laatste 4 cijfers verspringen tijdens de opname. De eerste 4 zijn vast en hier zit een woordje in wat Lennart het belangrijkste vond bij zijn avontuur in dit programma.

Ja en Lennart heeft het bord vast..dat kan ook nog.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - De videoclip van Takeo Ischi
« Reactie #39 Gepost op: 19-04-2021, 17:14:07 »
Heb echt strijk gelegen om deze opdracht  ::rofl:: Mooi in beeld gebracht en fantastisch bedacht!!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48