Auteur Topic: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol  (gelezen 4539 keer)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #40 Gepost op: 19-04-2021, 19:40:49 »
Weten we wel zeker dat de proeven van de mol voorafgaand aan de start van de serie gemaakt zijn? Het zou ook nog tussendoor geweest kunnen zijn.
Annelotte liet haar wijnglazen snel vallen. Dus won daarmee misschien tijd om dit voor te bereiden?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #41 Gepost op: 19-04-2021, 20:12:34 »
Weten we wel zeker dat de proeven van de mol voorafgaand aan de start van de serie gemaakt zijn? Het zou ook nog tussendoor geweest kunnen zijn.
Annelotte liet haar wijnglazen snel vallen. Dus won daarmee misschien tijd om dit voor te bereiden?
Lijkt me net. Zo'n puzzel duurt 2 uur lang. Dan ga je je het als makers echt niet zo moeilijk maken om dat tussendoor te doen. Gewoon lekker voor het seizoen denk ik.
Daarnaast, er was ook nog een stand-in mol. Denk dat die vooraf ook al die proeven gedaan had, voor het geval dat die wel mee mocht.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #42 Gepost op: 19-04-2021, 22:15:29 »
Weten we wel zeker dat de proeven van de mol voorafgaand aan de start van de serie gemaakt zijn? Het zou ook nog tussendoor geweest kunnen zijn.
Annelotte liet haar wijnglazen snel vallen. Dus won daarmee misschien tijd om dit voor te bereiden?
Werd er zelfs niet expliciet gezegd dat de mol dat een tijdje voor de reis gedaan had, als in '3 weken voor de reis' ofzoiets. We zagen bij een overzicht van de puzzel ook dat de mol dat voorafgaand aan de reis gedaan heeft op dezelfde locatie als waar de kandidatengesprekken plaatsvonden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #43 Gepost op: 19-04-2021, 23:00:40 »
Philip zal dankzij zijn diëet bakken vol met ruimte over hebben in zijn buik om vol met lucht te persen.

En Philip die zogenaamd zijn brilletje kwijt was, daar had hij dubbel spel mee. Vertragen met het klein sup-board, Samina moet hem helpen en bij de live race tegen de mol.
In die live race zien we Philip stuntelen zonder bril bij het eerste board. Wat als deze race helemaal geen race was? Philip ging dit nooit winnen.
Een type Philip kun je 100 keer afschrijven als mol, maar ook bij poging 101 weet hij je weer te pakken. Ik vind het wel erg veel worden.

Die schuine streep midden in de foto lijkt het voorhoofd van Philip en profiel met daaronder een oog. In motion beweegt dat hoofd ook.
« Laatst bewerkt op: 19-04-2021, 23:03:12 door foxhunter »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #44 Gepost op: 20-04-2021, 09:38:46 »
Het zou me niet verbazen moest de hypnotiseur in de reveal aflevering terugkomen bij het adem inhouden van de mol als 'motivator'.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #45 Gepost op: 20-04-2021, 12:12:20 »
Haha ja Foxhunter is terug. ::bravo::

Nu kunnen we Philip officieel afstrepen ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #46 Gepost op: 20-04-2021, 12:17:37 »
Haha ja Foxhunter is terug. ::bravo::

Nu kunnen we Philip officieel afstrepen ::rofl::
"Ik vind Philip, Lennart, Jasmien, Annelotte en Sven precies even verdacht."
En nu?   ::rofl::

Wie was de snelste bij de race tegen de mol? Ik dacht Jasmien, die al vallend nog net de bel wist te raken, dat zij net iets sneller was dan Lennart.

Offline Polenis

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #47 Gepost op: 20-04-2021, 12:48:59 »
Lennart zegt tijdens de uithoudingsproef (adem inhouden), "maar wie kan dat zo lang uithouden?"
Ik denk dat ik het antwoord weet.
Het is iets dat ik op facebook gezien heb, dus ik zeg het erbij, ik heb het niet zelf gevonden, en misschien is het hier al gepasseerd.
Ik zet het in de spoiler, want ik denk dat het juist is, en hoogst waarschijnlijk de mol aanduidt, en ik wil niet de spanning direct weghebben voor iedereen.
Lennart zelf. Volgens dat ik gelezen heb is zijn broer triatleet, en is hij triathlon coach. Hij lijkt er ook een beetje op.
https://be.linkedin.com/in/joran-driesen-558719159

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #48 Gepost op: 20-04-2021, 13:00:38 »
Lennart zegt tijdens de uithoudingsproef (adem inhouden), "maar wie kan dat zo lang uithouden?"
Ik denk dat ik het antwoord weet.
Het is iets dat ik op facebook gezien heb, dus ik zeg het erbij, ik heb het niet zelf gevonden, en misschien is het hier al gepasseerd.
Ik zet het in de spoiler, want ik denk dat het juist is, en hoogst waarschijnlijk de mol aanduidt, en ik wil niet de spanning direct weghebben voor iedereen.
Lennart zelf. Volgens dat ik gelezen heb is zijn broer triatleet, en is hij triathlon coach. Hij lijkt er ook een beetje op.
https://be.linkedin.com/in/joran-driesen-558719159

Familieleden worden nooit betrokken bij de voorbereiding van de mol. Dus dat kan geen hint zijn.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #49 Gepost op: 20-04-2021, 16:09:15 »
Als Lennart op het kleinere supboard stapt zegt Sven: Je staat verkeerd om. Hij wist dus donders goed wat de voor en achterkant van dat supboard was. Dat Sven na de behendigheidsproef dat opeens niet meer weet toont maar weer aan dat hij aan het nepmollen is.

En omdat Jasmien weer een beetje verdacht wordt:
Jasmien die Axolotl Lennart bekijkt in zijn aquarium. Het zou een grap van de mol kunnen zijn.
En even later nadat hij al half verzoop dankzij Annelotte, aait ze haar "huisdier" nog even over zijn kop. "Doe maar rustig".

Wat ook opvalt is dat Lennart te laat stop zegt als Annelotte water opgiet. Jasmien geeft dat duidelijk aan. En dat spannende windgeruis geluid vlak voor Jasmien de waterproef doet.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2021, 15:01:06 door foxhunter »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #50 Gepost op: 22-04-2021, 10:39:48 »
Dank voor het screenshot

Die schuine streep midden in de foto lijkt het voorhoofd van Philip en profiel met daaronder een oog. In motion beweegt dat hoofd ook.

Ik zie in dat screenshot juist Lennart en face met linksonder een rechter arm.
Die op het eerste gezicht niet gespierde rechter arm doet me denken dat het misschien Jasmien zonder bril kan zijn. Totaal koffiedik (glasfiltervideonabewerkingscreenshot)kijken  ::trots::


Nog een ander grappig detail. Andre Hazes schijnt geoefend te hebben volgens zijn zoon met onderwater blijven (werd in de docu 'kleine jongen' gisteren uitgezonden op NPO) en kon dat volgens hem 3,5minuut. Wat maar wil zeggen dat je Philip niet hoeft uit te sluiten mits hij heeft geoefend  :)
« Laatst bewerkt op: 22-04-2021, 11:45:53 door Mollem »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #51 Gepost op: 22-04-2021, 15:59:34 »
Jasmien zie je een paar keer leunen op haar ene arm en puzzelen met haar andere arm. Dat leunen doet die schaduw ook. Jasmien heeft ook de juiste "hoogte" om te leunen op de tafel. (vanaf 43:48)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #52 Gepost op: 23-04-2021, 09:52:22 »
rond 43:48 zien we vooral Samina voorovergebogen puzzelen, en de Mol zie ik ook alleen buigen, niet leunen. Een groot persoon, of een lage tafel, alles is nog mogelijk denk ik.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #53 Gepost op: 25-04-2021, 18:09:56 »
Een groot persoon

Annelotte is groot

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Strijd tegen de Mol
« Reactie #54 Gepost op: 3-05-2021, 20:04:23 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!