Auteur Topic: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel  (gelezen 5674 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #20 Gepost op: 3-05-2021, 09:11:29 »
Ja, of Lennart kreeg terecht of onterecht het gevoel dat Sven hem uittestte en zei daarom toch maar slipje om niet in Svens val te lopen.

Zo kwam het niet over hoor en Lennart had ook het nachtkastje goed. Sven probeerde hier gewoon te mollen volgens mij. Hoe weet je nou dat Lennart dat gevoel kreeg? Sorry, ik vind het ver gezocht..En hij saboteerde niks bij de sprookjes en het verstoppen om de 10.000 euro te verzachten zeker? En meteen euh zeggen was dan zijn opvallende molactie van aflevering 7? Ik zie daar geen logica in. ???

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2021, 10:07:01 »
Het LIJKT dat Lennart het nachtkastje goed heeft, maar hier is gemonteerd. Sven heeft eerder het woord goed geraden (denk ik), Lennart verbetert hem met het juiste woord als Sven weer salontafel zegt.

Lennart probeert als hij mag raden in het begin werkelijk niks te noemen, vertraagt door over de string te beginnen en stelt Annelotte wat vragen  hopend dat ze euh gaat zeggen. Dat mislukt helaas.

En dat Lennart start met euh als hij in het tuig hangt, was echt per ongeluk. Hij had hier vast wat meer goed willen doen, maar versprak zich onbedoeld. Dit was de eerste keer dat hij oprecht deed! :-)
« Laatst bewerkt op: 3-05-2021, 10:08:39 door ThaStayFan »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #22 Gepost op: 3-05-2021, 10:17:24 »
Ja, volgens mij moest hij er zelf ook wel om lachen.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #23 Gepost op: 3-05-2021, 10:18:26 »
Meest hilarische vond ik wel Sven in een trouwjurk op rolschaatsen een Berlijnse Bol eten. Berlijnse bol was het eerste waar Sven aan dacht toen ze naar Berlijn vertrokken, hmm...

Ja 🤩  en inderdaad heel opvallend die Berliner bol!!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #24 Gepost op: 3-05-2021, 12:09:01 »
En dat Lennart start met euh als hij in het tuig hangt, was echt per ongeluk. Hij had hier vast wat meer goed willen doen, maar versprak zich onbedoeld. Dit was de eerste keer dat hij oprecht deed! :-)
Ik denk het eigenlijk niet. Door meteen euh te zeggen hoeft hij niet te spelen dat hij de drie goede antwoorden niet kan raden en dat valt veel meer op dan dat je "per ongeluk" meteen euh zegt. Dit is de makkelijkste en meest subtiele manier om te mollen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #25 Gepost op: 3-05-2021, 13:30:08 »
Zo kwam het niet over hoor en Lennart had ook het nachtkastje goed. Sven probeerde hier gewoon te mollen volgens mij. Hoe weet je nou dat Lennart dat gevoel kreeg? Sorry, ik vind het ver gezocht..

Ik weet niks, ik overliep alleen nog wat opties. ;)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #26 Gepost op: 3-05-2021, 14:06:02 »
Hoe wist Lennart eigenlijk dat Annelotte ook na het juist doen van de opdracht nog zou vallen met zijn 'hou je vast'?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #27 Gepost op: 3-05-2021, 14:43:54 »
Hoe wist Lennart eigenlijk dat Annelotte ook na het juist doen van de opdracht nog zou vallen met zijn 'hou je vast'?

dat is waar, aangezien Annelotte het zelf niet wist was dat niet duidelijk gemaakt aan haar.
ofwel heeft Lennart zich hier verraden ofwel heeft Lennart dit na zijn beurt gevraagd aan GDC.
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #28 Gepost op: 3-05-2021, 14:49:04 »
Denk dat het ze allemaal verteld is voor de afdaling door die gasten op t gebouw. Dat niet alles bij je binnenkomt op zo’n moment kan ik me goed voorstellen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #29 Gepost op: 3-05-2021, 15:41:52 »
Die geheime aanvaller waartegen Annelotte het op moest nemen had wel een pak met nummer 6 aan, maar ik betwijfel dat het Noah was. Noah is volgens mij vrij klein en minder lang dan Annelotte. Deze geheime aanvaller leek zelfs langer dan Annelotte en ik zag hier ook eerder een vrouw in dan een man.
Mij lijkt het meest logische dat dit de reservemol was. Als de reservemol een vrouw was, dan zou dit ook verklaren waarom Lennart een mannelijke aanvaller doorliet.

En nog even los van dat slipje. Annelotte heeft het over een tafeltje dat je kunt vinden naast je bed, waar je vaak je GSM op legt en waar een lampje op staat. Sven: een salontafel. Later heeft hij het over commode. Hoe kom je erop en waarom verbetert Lennart dit niet meteen door nachtkastje?

Nadat Lennart "slipje" zegt, komt Sven nog met boxershort. De manier waarop Lennart dan zegt: "Dan hebben we het geraden" is wel heeeel erg slecht geacteerd. Maar dat hij slecht acteert komt niet als verrassing.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2021, 16:02:43 door MartinJ »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #30 Gepost op: 3-05-2021, 16:26:43 »
Wat ik me afvraag: is Annelotte bij deze opdracht toch licht gewond geraakt? Ze heeft bij de nabespreking in het restaurant een soort blauw verband om haar rechter arm. Je ziet dat vooral goed op het moment dat ze Isidoor even overdraagt aan Lennart omdat ze naar het toilet moet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #31 Gepost op: 3-05-2021, 19:14:11 »
Fantastische opdracht dit. Dacht ik dat het moeilijk hilarischer kon dan Annelies vliegen meppend met pannenkoeken, komen ze met Sven in een trouwjurk op rolschaatsen aan.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #32 Gepost op: 3-05-2021, 19:46:29 »
Ja, ze hadden daar wel precies de juiste voor uitgekozen: hij vond dat waarschijnlijk het meest vervelend. Maar ik moet zeggen dat hij zich kranig hield en er zo te zien toch ook wel de humor van kon inzien.

De creativiteit van de mensen bij Woestijnvis lijkt werkelijk onuitputtelijk!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #33 Gepost op: 3-05-2021, 19:52:44 »
Fantastische opdracht dit. Dacht ik dat het moeilijk hilarischer kon dan Annelies vliegen meppend met pannenkoeken, komen ze met Sven in een trouwjurk op rolschaatsen aan.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Precies ook mijn flashback toen ik dit zag haha. Maar ook Lennart als een spook die rozenblaadjes moest deponeren in de pedaalemmer was  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #34 Gepost op: 3-05-2021, 20:05:10 »
Wat ik me afvraag: is Annelotte bij deze opdracht toch licht gewond geraakt? Ze heeft bij de nabespreking in het restaurant een soort blauw verband om haar rechter arm. Je ziet dat vooral goed op het moment dat ze Isidoor even overdraagt aan Lennart omdat ze naar het toilet moet.

Dat heeft ze al om voordat ze aan de verstopopdracht beginnen, wanneer ze voor het eerst in haar kast kruipt. Daarvoor heb ik het niet gezien, misschien was de mand met steentjes wel te zwaar geweest.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #35 Gepost op: 3-05-2021, 20:09:15 »
Geweldige opdracht.  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Mols Sven die niet op slipje kwam en Lennart die meteen euh zij.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #36 Gepost op: 3-05-2021, 20:45:19 »
Dat heeft ze al om voordat ze aan de verstopopdracht beginnen, wanneer ze voor het eerst in haar kast kruipt. Daarvoor heb ik het niet gezien, misschien was de mand met steentjes wel te zwaar geweest.

Aha, dan heb jij nog beter opgelet dan ik!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #37 Gepost op: 3-05-2021, 21:37:47 »
Vooral het shot vanuit de hotelkamer wanneer Lennart voorbij vliegt en er alleen een harde gil te horen is. Schitterend! ::bravo::

https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/de-mol-s9-aflevering-7#autoplay

Vanaf 53:00 om het nog eens terug te kijken, lach me iedere keer kapot! ;D
« Laatst bewerkt op: 3-05-2021, 22:47:12 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #38 Gepost op: 3-05-2021, 22:04:58 »
stel je voor, je hebt een kamer gehuurd ergens op het 17de.

Zie je opeens 3 personen voorbij je raam vallen :)
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] Opdracht 3 - Pasvragen in het hotel
« Reactie #39 Gepost op: 3-05-2021, 22:07:32 »
Vooral het shot vanuit de hotelkamer wanneer Lennart voorbij vliegt en er een harde gil te horen is. Schitterend! ::bravo::

Absoluut. Het is dat soort kleine extra dingetjes waardoor het programma zich onderscheidt van welk ander tv-amusement dan ook.