Ik rank ook niet, dat is sowieso niet te doen omdat ik de eerdere seizoenen niet gezien heb.
(terugkijken ga ik zeker een keer doen)
Daarnaast zijn ze allemaal zo anders en hebben ze ook te maken met verschillende mol-omstandigheden.
Ik ben vanaf de serie Vietnam begonnen met kijken naar De Mol, dus 3 mollen (of 4 als je Martijn meetelt
) meegemaakt.
Iedere mol heeft lastige situaties meegemaakt en daarom sowieso hulde voor dit (vind ik dan):
Elisabet was onvoorbereid, je moet het maar aandurven ter plekke. Op bepaalde momenten flink toegeslagen
Alina: de jongste, had te maken met een zeer fanatieke groep en prachtige acteer-skills.
Lennart: was niet zeker van zijn plek (al was het voor hem wel makkelijker om de reservemol -de langste van de uitdagers- af te schieten) en ging heel makkelijk op in de groep. Ontzettend lang onverdacht gebleven.
Maar... Elisabet ook redelijk verdacht bij haar medekandidaten en gauw in het vizier bij de winnaar, Alina soms wat voorzichtig gemold naar mijn idee (en als kijker had ik haar vrij snel door, in tegenstelling tot de andere twee) en Lennart had een aantal hulpmollen om zich heen (mogelijk had hij in de groep van vorig jaar of die van de Vietnam-groep minder makkelijk kunnen mollen)
Als ik let op 'onverdacht-zijn' en 'brutaliteit', zet ik Lennart op 1.
Als ik naar 'mol-persoonlijkheid' kijk, zet ik Alina op 1
Als ik kijk naar de 'mol-omstandigheden', dan zet ik Elisabet op 1.
Hoe dan ook: toffe mollen, alledrie!