Verdacht in opdracht 1: De eerste vier in het spel, omdat ze het meeste invloed hebben op het verloop van het spel. Toon, die meegaat in Gretels suggestie de twee in hun kisten te laten liggen. Sven, die net als Toon op de beste positie zit om roosjes al dan niet subtiel kwijt te spelen. Nele, die voor de vrijstelling gaat en daarmee het spel op scherp zet. Eventueel een van de andere drie geketenden, als er een optie was om níét het cruciale kaartje te pakken (maar zoals ik het begreep kon de laatste dat kostenloos doen).
Verdacht in opdracht 2: Nele, omdat bij haar alles fout lijkt te gaan (op de laatste verdubbelaar na). Philippe, omdat hij ook niet alles perfect doet. Toon en Sven, die het laten gebeuren dat al hun balonnen knappen.
Bert, die wel héél opzichtig zat te liegen dat 'ie zat te liegen. Uma, die juist veel te veel wist over Moulin Rouge. Manu eventueel, al zou ik als mol wel me wel iets meer geïnformeerd hebben over yoga voor zo'n opdracht.
Verdacht in opdracht 3: Bert, die door zijn getreuzel bij de klok veel tijd verliest en het hele spel op scherp zet. En eigenlijk iedereen, want niemand komt met een goed antwoord bij het hokje aan
Wie is me dus het meest opgevallen als verdacht deze aflevering?
Toon: IIIII
Bert: III
Sven: III
Nele: III
Phillippe: III
Emanuelle: II
Uma: II
Yens: I
Anke: I
Jens: I
Zo zie je maar dat tunnelvisie je toch altijd weer bij je eerste verdachte uitbrengt
Binnenkort nog maar een keer kijken, met een open vizier. In de liegopdracht zit natuurlijk nog veel meer nuance, dus ook daar kan een mol zich verschuilen.