Ik ga ff bij elke kandidaat langs en of ik denk dat ze geschikt zouden zijn ja of nee.
Uma:
Ik denk dat zij een erg goede mol had kunnen zijn, was het niet dat ze al erg fanatiek geweest is en het te veel zou op vallen zou ze nu gaan mollen.
Emanuelle:
Ikzelf zou haar geen leuke mol vinden, maar haar persoonlijkheid en eerdere acties (de leeuw, niet durven duiken) passen wel goed bij een strategie van een mol. Al vind ik dit zelf geen leuke strategie.
Sven:
Hij zou zijn soms wat nonchalante houding en pokerface (of rbf, lol) goed kunnen meenemen in de rol van de mol.
Bert:
Ik heb van hem eigenlijk niet zo goed onthouden hoe hij nu is in het spel.
Hij doet wel zn best maar is volgens mij niet súper fanatiek.
Hij was bijvoorbeeld wel heel erg Nele aan het controleren bij de duikopdracht wat voor mij toen echt heel oprecht over kwam.
Krijg van hem niet echt hoogte. Denk dat hij het wel goed zou kunnen maar heb ergens ook het idee dat hij die mol-uitstraling al over zich heen heeft wat het misschien te obvious zou maken?
Anke:
Ik weet niet of ik de rol bij haar vind passen en of ze het zou kunnen. Beetje lastig inschatten. Misschien maakt het dat juist een goede mol?
Yens:
Heb eigenlijk nog helemaal niet zoveel op hem gelet.
Ik denk dat hij er zeker heel veel plezier in zou hebben maar ik denk ook dat hij een heel uitbundige mol zou zijn en ik denk dat dat heel erg zou opvallen in vergelijking met hoe hij zich de vorige afleveringen heeft gedragen.
Hier schiet ik ook niks mee op
Mijn voorkeur zou dan uit gaan naar Sven of Uma. Maar zoals ik zei zou het bij Uma te veel opvallen denk ik.
Ik ga later vandaag de reacties op de ‘je bent wel/niet de mol’ nog ff analyseren