Ik volg je Liendert!
Lo la li leendert, dit geldt nog meer voor Sven! Die kwam al direct met het meeste wantrouwen uit de bus. En kreeg notabene volle vertrouwenspunten van Emanuelle (douze points) dus dat betekent dat de andere 3 hem 0 hebben gegeven. Vooral de mol wil hier niet laatste eindigen.
Dus volg ik jouw theorie dan wordt Sven met stip op 1 in de realiteit het meest verdacht gevonden. Toch blijkt uit de Wie verdenkt Wie dat Anke onrealistisch het meest verdacht wordt gevonden. Ze staat notabene als meest vertrouwde op het veld, maar in de biechten heeft iedereen het over Anke als mol. Nepmol.
De edit gaat nu uit naar een exit van Uma en daarna vlak voor de finale Anke in de Wie verdenkt Wie. Ik ben benieuwd naar wie je kijkt als Uma inderdaad nu afvalt, Leendert.
Ik ben het de hele tijd al met je eens geweest dat ik de keuze van de productie niet sterk vind; ik had liever gezien dat ze de meest onverdachte kandidaat mol hadden gemaakt: Emanuelle dus. Ze hebben echter veilig gekozen maar daarop wel al het mogelijke gedaan om dit te verdoezelen (stemming zo laten uitkomen dat Sven laatste werd, in de testbiechten is zogenaamd Anke door iedereen enorm verdacht, enz.).