Na aflevering 1 zei ik Philippe , na aflevering 2 zei ik Philippe , na aflevering 3 zei ik Sven .
Goed gedaan.
Op zich wel logisch toch om na afl.3 van mol te wisselen? Ik had Philippe na afl. 2 in mijn top 3 staan (hij was niet mijn hoofdverdachte, maar ik vond hem wel verdacht)
Door afl. 3 heb ik hem ook weggestreept, omdat Anke twijfelde of ze de juiste persoon hadden gevonden en hij haar niet naar de verkeerde persoon heeft gestuurd (wat prima had gekund als mol). Zal toen wel komen, denk ik dan, dat hij niet lekker in zijn vel zat en het spel daardoor niet meer kon sturen.
Dus mijn complimenten aan iedereen die Philippe wel op 1 had staan.
Heel knap als dat tot het eind was. Maar na afl 2 op nummer 1 zetten vind ik ook goed gezien. Dat is mij dus niet gelukt, bij lange na niet.
Ik moet nog steeds aan het idee wennen dat het hele spel weer opnieuw begint.
En ik heb geen idee waar de nieuwe mol om gekozen is. Gaat het om iemand die het meest stabiel overkomt, dan Anke (ondanks dat ze geen actrice lijkt, maar ze weet haar kalmte te bewaren; goede eigenschap voor een mol die onder stress moet opereren), Uma of Bert.
Als de productie een niet al te voorspelbare mol wil kiezen, dan Yens of Emanuelle.
En Sven is degene die niet het achterste van zijn tong laat zien; dat kan ook handig zijn.
Daarom heb ik nu Anke gekozen.