Uma
Nog niet heel veel opdrachten om op af te gaan.
Manu haalde perfecte score bij laatste opdracht, dus zij staat onderaan bij mij.
Ik vind het moeilijk voorstelbaar dat ze Yens de mol hebben gemaakt nadat hij imo zwak overkwam in De Zaak De Mol en ook een geschiedenis heeft erg door de groep verdacht te worden, zelfs als hij zijn best doet. Anke was ook zwak in De Zaak De Mol, dus ik verdenk haar ook niet. Daarnaast geldt voor Yens en Anke dat ik denk dat het niet heel moeilijk was geweest om net even iets verkeerds te zeggen zodat Manu dacht dat ze pasvragen hadden en zij hen dus had afgeschoten (dus gemiste molactie voor beiden).
Blijven over Sven en Uma. Sven is zo moeilijk leesbaar en dat maakt hem in de ogen van medespelers sneller verdacht. Ik denk daarom dat Uma als mol waarschijnlijker was. Daarbij speelt ook dat ik Uma’s mollicitatie bij Gilles overtuigend vond (ze zag zichzelf al als mol, dat helpt) en dat ik de woordkeuze van het dagboek van de mol het meest bij haar vind passen.
Maar goed, eigenlijk is dit een nieuwe aflevering 1, dus het kan nog alle kanten uit.