Auteur Topic: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast  (gelezen 3149 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast
« Reactie #40 Gepost op: 5-05-2022, 15:30:11 »
Het geeft hem ook de gelegenheid als eerste te kunnen controleren wat zijn mol evt. heeft verstierd.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast
« Reactie #41 Gepost op: 6-05-2022, 15:54:05 »
@mollenjager-dt
Wat een kul argument dat tunnelvisie. Je verweer is als een spartelende vis op het droge.
Als je het niks vind prima, maar kom dan zelf met een alternatief, daar ontbreekt het nogal aan want ik zie alleen maar re-acties van jouw kant.

Wel respect dat je seizoen na seizoen hard blijft doortunnelen op de obvious niet-mol. Daar kunnen sommige nog iets van leren.

Offline _Malle_Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Doorgedraaide Molloot
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast
« Reactie #42 Gepost op: 8-05-2022, 00:34:22 »
Wel fijn dat we allemaal al een deelnemer alleen al kunnen afschrijven omdat foxhunter er zo op tunnelt ;-)

Voor mij is het ook heel duidelijk dat Sven het absoluut niet meer kan zijn. Hij levert echt veel geld op en doet superhard zijn best om de opdrachten te laten slagen. Op het bed had hij makkelijk los kunnen laten, dan was al het geld weg. Maar hij beschermt de spullen met zijn leven en blijft 5 minuten hangen. Knap hoor!
Mollen ontmaskerd: Jurre, Renee, Jeroen, Rob, Merel, Jan, Thomas & Klaas (NL). Comfort, Uma, Lennart & Alina (BE).

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast
« Reactie #43 Gepost op: 8-05-2022, 07:57:19 »
Ik blijf het wel echt raar vinden dat je in de mol zelfs in de halve finale zo opgesplitst opdrachten speelt. Sven moet nu volledig vertrouwen op secundaire info. Ik ben verbaasd dat ik dat hier helemaal niet teruglees.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast
« Reactie #44 Gepost op: 8-05-2022, 11:23:48 »
Ik ben het ermee eens dat bijv. in de nl versie het commentaar niet van de lucht is in een halvefialeaflevering die is opgesplitst, in dit geval denk ik dat de kwaliteit van de opdracht, en het gemankeerde seizoen ons misschien wel wat milder heeft gemaakt.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast
« Reactie #45 Gepost op: 8-05-2022, 12:07:15 »
En ik vind het ook schelen dat de kandidaten in Vlaanderen bijna altijd zelf de groepen samenstellen.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast
« Reactie #46 Gepost op: 8-05-2022, 12:34:18 »
En ik vind het ook schelen dat de kandidaten in Vlaanderen bijna altijd zelf de groepen samenstellen.

Dat is volgens mij het belangrijkste. Je moet er zelf voor zorgen dat je bij je mol zit en die kans heb je.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - op de tast
« Reactie #47 Gepost op: 8-05-2022, 16:51:46 »
Wel fijn dat we allemaal al een deelnemer alleen al kunnen afschrijven omdat foxhunter er zo op tunnelt ;-)

Voor mij is het ook heel duidelijk dat Sven het absoluut niet meer kan zijn. Hij levert echt veel geld op en doet superhard zijn best om de opdrachten te laten slagen. Op het bed had hij makkelijk los kunnen laten, dan was al het geld weg. Maar hij beschermt de spullen met zijn leven en blijft 5 minuten hangen. Knap hoor!
Ik zet Sven alleen op de kaart, heb tot nu toe nog geen enkele keer Sven als mol gekozen. Dus over welke tunnelvisie gaat dit?