Auteur Topic: [voorbeschouwing] De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022  (gelezen 7035 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #40 Gepost op: 2-05-2022, 00:05:50 »
Ik denk dat het wel mee zal vallen :) Maar volgens mij gaan ze de acties van Philippe in de eerste 4 afleveringen ook nog gewoon behandelen.

Alle één?

(Sorry, dat klinkt lullig, maar buiten het briljante soldaat maken van die roosjes heeft hij toch niets meer uitgehaald?)
Woosie down?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #41 Gepost op: 2-05-2022, 00:07:41 »
Ik meen me dat ze wel gezegd hadden dat het nog aan bod zou komen, dus er is vast nog meer ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #42 Gepost op: 2-05-2022, 00:07:50 »
Ik heb er super veel zin in! ::hyper::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #43 Gepost op: 2-05-2022, 00:47:49 »
Zou het niet kunnen dat ze dit jaar de tweede mol ook een kans geven om geld te verdienen en dat het publiek hier een stem in heeft. Bijvoorbeeld als de meerderheid de verkeerde mol aanwijst dan krijgt de mol (ook) een geldbedrag. Misschien hetzelfde bedrag als de winnaar. Of misschien deelt de mol de pot met de winnaar.

Ik denk dit omdat de kandidaat die zich heeft opgeofferd om de tweede mol te zijn al een goede kans had om de pot te winnen. Daarnaast had de nieuwe mol de handicap dat iedereen weet hoe hij zich gedroeg in het spel. Ga er maar eens aanstaan.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #44 Gepost op: 2-05-2022, 00:52:23 »
Zou het niet kunnen dat ze dit jaar de tweede mol ook een kans geven om geld te verdienen en dat het publiek hier een stem in heeft. Bijvoorbeeld als de meerderheid de verkeerde mol aanwijst dan krijgt de mol (ook) een geldbedrag. Misschien hetzelfde bedrag als de winnaar. Of misschien deelt de mol de pot met de winnaar.

Ik denk dit omdat de kandidaat die zich heeft opgeofferd om de tweede mol te zijn al een goede kans had om de pot te winnen. Daarnaast had de nieuwe mol de handicap dat iedereen weet hoe hij zich gedroeg in het spel. Ga er maar eens aanstaan.

Je hebt wel steeds creatieve ideeën, dat moet ik je nageven. Maar krijgt de mol sowieso geen vergoeding? In Nederland is dat zeker wel het geval (al is de hoogte daarvan nooit bekend gemaakt).
Woosie down?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #45 Gepost op: 2-05-2022, 01:04:50 »
Citaat
In Nederland is dat zeker wel het geval (al is de hoogte daarvan nooit bekend gemaakt).

Hoeveel dat is kan sterinterviewer Max dan de volgende keer aan Roeland vragen. :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #46 Gepost op: 2-05-2022, 02:14:11 »
Hoeveel dat is kan sterinterviewer Max dan de volgende keer aan Roeland vragen. :-)

Ja, dat schiet lekker op: daar kan hij dan ongetwijfeld weer niets over zeggen  :P
Woosie down?

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #47 Gepost op: 2-05-2022, 12:16:55 »
Alle één?

(Sorry, dat klinkt lullig, maar buiten het briljante soldaat maken van die roosjes heeft hij toch niets meer uitgehaald?)
De zak met eieren nog laten vallen. Dus twee.  ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #48 Gepost op: 3-05-2022, 14:52:37 »
Weet iemand of wij (nl) ook live kunnen kijken of moeten we wachten tot t afgelopen is? En hoe laat is dat dan?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #49 Gepost op: 3-05-2022, 17:26:01 »
Of mogen Hollanders ook komen?  :o

Dan toch niet, zeker?  :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #50 Gepost op: 3-05-2022, 18:55:39 »
Weet iemand of wij (nl) ook live kunnen kijken of moeten we wachten tot t afgelopen is? En hoe laat is dat dan?

Iemand hier misschien een idee hoe we hier achter kunnen komen? Ook kijken met 25 minuten vertraging lijkt mij niet gegarandeerd.


Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #51 Gepost op: 3-05-2022, 19:49:23 »
Of mogen Hollanders ook komen?  :o

Dan toch niet, zeker?  :-[

Ik kon die avond wel gewoon tickets bestellen als Nederlander zijnde. Dus ik denk het wel.  :-X
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #52 Gepost op: 3-05-2022, 20:59:29 »
Weet iemand of wij (nl) ook live kunnen kijken of moeten we wachten tot t afgelopen is? En hoe laat is dat dan?
Ik kan je spijtig genoeg ook niets met zekerheid zeggen, maar in een Vlaamse talkshow op dezelfde zender vertelde Gilles DC gisteren dat het echt een 'volledige' liveshow wordt, waarvan de helft zich nog in La Gomera zal bevinden, maar dat die fragmenten verweven zitten in de show. Het lijkt dus van bij de start al een soort liveshow te zijn. Bij andere liveshows op Play4 worden die normaal via een soort livestream uitgezonden op de site van GoPlay, dus ik vermoed dat ze dat met de finale van De Mol ook wel zullen doen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #53 Gepost op: 3-05-2022, 21:04:00 »
Iemand hier misschien een idee hoe we hier achter kunnen komen? Ook kijken met 25 minuten vertraging lijkt mij niet gegarandeerd.
Tot nu toe werd altijd de hele aflevering in één keer online gegooid. Live Play4 kijken zit er niet bij, dus ik denk dat je zult moeten wachten tot de hele aflevering is uitgezonden en online wordt gezet.

EDIT:
Ik kan je spijtig genoeg ook niets met zekerheid zeggen, maar in een Vlaamse talkshow op dezelfde zender vertelde Gilles DC gisteren dat het echt een 'volledige' liveshow wordt, waarvan de helft zich nog in La Gomera zal bevinden, maar dat die fragmenten verweven zitten in de show. Het lijkt dus van bij de start al een soort liveshow te zijn. Bij andere liveshows op Play4 worden die normaal via een soort livestream uitgezonden op de site van GoPlay, dus ik vermoed dat ze dat met de finale van De Mol ook wel zullen doen.
Soms is zo'n livestream dan wel weer gegeoblockt, dus ik durf het niet te zeggen.

Maar een volledige liveshow klinkt wel niet bepaald het gelikte dat we van De Mol tot nu toe gewend zijn :-\\
...óf niet!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #54 Gepost op: 3-05-2022, 21:38:27 »
Maar een volledige liveshow klinkt wel niet bepaald het gelikte dat we van De Mol tot nu toe gewend zijn :-\\

Ze moeten bij GoPlay ook geld verdienen helaas en dan wil zo’n live show wel helpen.
Ik heb er nog geen goed gevoel over, maar we gaan het zondag zien. In het ergste geval is het de 15e pas weer echt genieten.

Hopelijk wordt deze week nog duidelijk of het in Nederland niet teveel vertraagd te zien is. Als dat niet zo is wordt het voor alle forumleden die aanwezig zijn live -streamen met telefoon :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #55 Gepost op: 4-05-2022, 18:02:54 »
Een liveshow kan ook best heel goed en gelikt zijn hoor jongens, ga nu niet meteen uit van het ergste ;)

Het is geen reünie aflevering, maar een finale, dus hoe dan ook heel anders dan hoe de liveshow in de NL mol tegenwoordig is.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #56 Gepost op: 4-05-2022, 20:17:40 »
Een liveshow kan ook best heel goed en gelikt zijn hoor jongens, ga nu niet meteen uit van het ergste ;)

Het is geen reünie aflevering, maar een finale, dus hoe dan ook heel anders dan hoe de liveshow in de NL mol tegenwoordig is.

Komt hierna nog een reunië aflevering?  :D

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #57 Gepost op: 4-05-2022, 21:09:03 »
Daar ga ik wel vanuit ja, dit is de finale, niet de reünie aflevering, toch? ???
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #58 Gepost op: 4-05-2022, 21:27:02 »
Die komt er zeker. Misschien wordt 'ie zondag net voor de uitzending in Brussel opgenomen.

Een liveshow kan ook best heel goed en gelikt zijn hoor jongens, ga nu niet meteen uit van het ergste ;)
Misschien is gelikt niet het juiste woord. Het Eurovisiesongfestival is bijvoorbeeld een gelikte show, maar kan (ondanks het budget) aan beleving toch echt niet tippen aan de filmische Mol-afleveringen. Het is een andere tak van sport, en ik weet niet of die jas De Mol wel staat.
...óf niet!

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #59 Gepost op: 5-05-2022, 12:27:46 »
Die komt er zeker. Misschien wordt 'ie zondag net voor de uitzending in Brussel opgenomen.
Misschien is gelikt niet het juiste woord. Het Eurovisiesongfestival is bijvoorbeeld een gelikte show, maar kan (ondanks het budget) aan beleving toch echt niet tippen aan de filmische Mol-afleveringen. Het is een andere tak van sport, en ik weet niet of die jas De Mol wel staat.

Inderdaad, in een liveshow zit er toch minder tempo. Leuk voor de mensen die er bij zijn, omdat het een hele ervaring is, maar voor de kijker thuis is de beleving gewoon minder.

Ik hoop dat de reünie-aflevering weer kan tippen aan de uitzending van vorig jaar. Die was echt perfect: De Mol die aan groepjes van twee of drie kandidaten zijn Molacties toont: veel rust, maar in een hoog tempo de Molacties bespreken. Naderhand gezamenlijk buiten proosten op het seizoen.

De reünie van S8 was gewoon minder door de corona-omstandigheden en S7 kan ik me niet meer zo voor de geest halen.

EDIT: ik ga de reünie van S7 nu gewoon kijken!
« Laatst bewerkt op: 5-05-2022, 12:29:55 door DeMol! »