Poll

Wie is de winnaar?

Sven
9 (60%)
Uma
0 (0%)
Yens
6 (40%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: [poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 4721 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #20 Gepost op: 4-04-2022, 10:12:18 »
Obvious omdat ze geblesseerd was? Zie echt geen andere reden.
Omdat ze een wat oudere kandidaat is, veel mensen hier denken daarom dat ze niet goed is in mollen vinden (er wordt vrijwel altijd op de oudste gestemd)

Ik denk dat Sven gaat afvallen

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #21 Gepost op: 4-04-2022, 13:43:48 »
Omdat ze een wat oudere kandidaat is, veel mensen hier denken daarom dat ze niet goed is in mollen vinden (er wordt vrijwel altijd op de oudste gestemd)

Mooi is dat. Ik ben zelf bijna 10 jaar ouder dan Nele en vind juist dat al die jonkies levenservaring tekort komen om de mol te doorgronden (20 minners zijn ook vaak snel exit).
 ;-)

Eigenlijk denk ik dat ook niet hoor. Verschilt van persoon tot persoon. Het helpt als je een spelletjesmens bent, denk ik.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #22 Gepost op: 4-04-2022, 15:01:17 »
Mooi is dat. Ik ben zelf bijna 10 jaar ouder dan Nele en vind juist dat al die jonkies levenservaring tekort komen om de mol te doorgronden (20 minners zijn ook vaak snel exit).
 ;-)

Eigenlijk denk ik dat ook niet hoor. Verschilt van persoon tot persoon. Het helpt als je een spelletjesmens bent, denk ik.
Precies, ik stem ook altijd op basis van bijvoorbeeld wie die persoon eerder als verdachte heeft genoemd. Of die persoon nou 74 of 19 is, maakt voor mij geen verschil.

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #23 Gepost op: 4-04-2022, 19:33:26 »
Opvallend dat Emanuelle hier hoog staat, maar ook hoog scoort in de wie is de mol poll ::vergroot::

Edit: Philippe mist in de opties ;D
« Laatst bewerkt op: 4-04-2022, 19:35:01 door Lotje00 »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #24 Gepost op: 4-04-2022, 20:47:26 »

Edit: Philippe mist in de opties ;D

Philippe ontbreekt. (Excuus). Maar je maakt een terecht punt.
« Laatst bewerkt op: 4-04-2022, 20:51:15 door Michmol »
Woosie down?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #25 Gepost op: 4-04-2022, 23:22:05 »
Ja die zat ik ook al te zoeken want die gaat er vast uit. He verdorie, kan ik het weer niet goed hebben  ::hypocriet:: :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #26 Gepost op: 4-04-2022, 23:24:31 »
Ahum, nog zeven kandidaten en toch maar zes opties naast 'niemand'.  Volgens mij is de pollmaker de Mol!   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #27 Gepost op: 5-04-2022, 08:04:24 »
Sorry, fout van mij! Er kan opnieuw gestemd worden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #28 Gepost op: 5-04-2022, 09:23:37 »
Altijd al gedacht: Heinz is de Mol!  ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #29 Gepost op: 5-04-2022, 21:02:02 »
Ik denk dat Uma deze week afvalt.

Bert, Emanuelle en Philippe zitten wel op de goede mol en Sven gebruiken ze als afleiding. Van hele Anke heb ik nog maar (te) weinig gezien.

Het werd wel duidelijk in het theater dat Uma niet kan acteren en liegen dus die is uitgerangeerd: exit.


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #30 Gepost op: 5-04-2022, 21:22:43 »
Ik denk dat Yens deze week afvalt. Vlees noch vis. En zit waarschijnlijk op de verkeerde Mol, dus: exit.

 :P


PS: je snapt toch zeker wel dat Frank Focketyns de Mol niet als een goed acteur gaat aanmerken?  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-04-2022, 21:38:38 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #31 Gepost op: 5-04-2022, 22:15:15 »
PS: je snapt toch zeker wel dat Frank Focketyns de Mol niet als een goed acteur gaat aanmerken?  ;)
Ik snap dat niet nee. Maar hij deed dat bij noch Yens noch Uma. Dus dan moet ik zelf maar kijken.

En Uma deed het wel bar, bar slecht zeg. Ik vind bijv. Anke met haar overacting nog geeneens zo slecht. Yens zat er onverstoorbaar bij. Kon ermee door.

Tja, misschien heeft hij van Toon en Gretel wel gezegd dat ze de mol konden worden. Dus nee, ik luister niet direct naar deze Frank, maar ga op mijn eigen ervaring af. Wel verdienen de mensen die hij aanwees een nadere blik.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #32 Gepost op: 6-04-2022, 00:21:00 »
De mol was nog niet bekend tijdens deze sessie, dit was juist bedoeld om te kijken wie er goed en wie er minder goed is in acteren/improviseren. Frank geeft vervolgens zijn mening over wie er op vlak van improvisatie een goede mol zou kunnen zijn. Dat is slechts een onderdeel, er spelen nog veel meer factoren mee in de keuze van de mol. Lijkt mij dat we geen conclusies moeten verbinden aan de mening van Frank over wie het wel of niet kan zijn

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #33 Gepost op: 6-04-2022, 00:22:43 »
Ik ga ervan uit dat de mol iemand is die Frank een nee gaf

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #34 Gepost op: 6-04-2022, 08:14:51 »
Ik ga ervan uit dat de mol iemand is die Frank een nee gaf

Ik niet per se. Ik denk dat dat eerlijk gegaan is en Frank en de Mol beiden hun best deden. Wat is anders de lol ervan? En weet je De Mol 4 nog toen ze de groep meteen in twee deelden? Vijf kandidaten die niet de Mol wilden zijn en vijf die de Mol wel wilden zijn. De Mol bleek gewoon in groep 2 te zitten.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #35 Gepost op: 6-04-2022, 11:00:44 »
Wat ik opvallend vind, is dat Frank steeds zegt .. kan de mol niet zijn, terwijl volgens Gilles de mol op dat moment nog niet gekozen is. 
Dus eigenlijk zou Frank moeten zeggen ... kan de mol wel/niet worden.
Zouden de makers een mol kiezen terwijl Frank denkt dat hij of zij de kwaliteiten daarvoor niet heeft?

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #36 Gepost op: 6-04-2022, 11:06:04 »
Het is alleen op basis van hoe goed ze kunnen improviseren, er speelt veel meer mee om een goeie mol te kunnen zijn. Als iemand heel veel molkwaliteiten bezit, maar alleen niet voldoende improvisatie talent heeft volgens Frank, lijkt mij dat diegene alsnog verkozen kan worden als mol. De makers kunnen ook de hele sessie zien en zien of iemand het gewoon écht niet kan, niet zo goed is als ze rest maar zich wel zou kunnen redden, of super goed. En Frank bedoeld debk ik gewoon of iemand de mol zou kunnen zijn

Maar misschien gaan we een beetje off topic hiermee, en hoort deze discussie in het topic over de opdracht ;D

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #37 Gepost op: 6-04-2022, 12:38:42 »
Ik veronderstel ook dat Frank Focketyn met al zijn kwalificaties en ervaring, al dan niet bewust, op zoek is naar een acteur die een professional (acteur, regisseur, etc.) enigszins kan overtuigen. Om de deelnemers aan De Mol voor de gek te houden is zulk talent wellicht niet strikt noodzakelijk. Trouwens, ook als je gewoon doorzichtig een razend slecht toneeltje opvoert in dit spel is dat nog steeds erg lastig te interpreteren.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #38 Gepost op: 6-04-2022, 13:24:10 »
Uma, ik verdenk haar niet echt en vaak zijn dat de mensen die eruit gaan.

Philippe of Anke (zelfs Manu) zouden mij ook niet verbazen als afvaller

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #39 Gepost op: 6-04-2022, 13:45:15 »
Bert