Auteur Topic: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen  (gelezen 14255 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #140 Gepost op: 26-04-2022, 10:12:36 »
Een mol is blind  ::vergroot::
You'll never walk alone

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #141 Gepost op: 26-04-2022, 10:19:42 »
Van t andere forum.

Sven zit op de plek van de moordenaar uit “and then there were none” van Agatha Christie

Kan iemand beamen of dat klopt? Want dan is t sowieso case closed  ;D
Raar ik heb die reeks gezien en volgens mij is de 'moordenaar' niet diegene waar de pijl naar wijst maar de oude man links vooraan.
Heb het even opgezocht, het is zo hoor. De acteur die ook in Game of Thrones speelde dus.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2022, 10:21:36 door Betonmol »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #142 Gepost op: 26-04-2022, 13:31:10 »
Ok top.. die kan de prullenbak in

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #143 Gepost op: 27-04-2022, 23:11:58 »
Nog een keer gekeken en buiten het feit dat Yens weer de rode-, witte wijn en Rosé op de kaart benoemde, vind ik Blue Velvet en de Velvet Underground in een aflevering ook wat veel van het goede. Heb wel wat theorieën over twee keer Velvet, maar nog niet eentje waarvan ik denk dat is het…..
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #144 Gepost op: 28-04-2022, 00:33:26 »
Nog een keer gekeken en buiten het feit dat Yens weer de rode-, witte wijn en Rosé op de kaart benoemde, vind ik Blue Velvet en de Velvet Underground in een aflevering ook wat veel van het goede. Heb wel wat theorieën over twee keer Velvet, maar nog niet eentje waarvan ik denk dat is het…..
The Velvet Underground heeft een album met een banaan als afbeelding. Wie droeg er deze aflevering een bananenpak?  ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #145 Gepost op: 28-04-2022, 09:32:06 »
Dat bananenpak droeg Yens toch al een keer toen Philippe nog de Mol was?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #146 Gepost op: 28-04-2022, 10:04:48 »
Dat bananenpak droeg Yens toch al een keer toen Philippe nog de Mol was?

Ja en heeft hij als kandidaat ingepakt. De kandidaten wisten dat ze hebben overnacht op een bananen boerderij. Grote kans dat er ook iets mee wordt gedaan, dus dat hij uitgerekend dit pak aanheeft kan gewoon kandidaten gedrag zijn. Wel een hilarische toevoeging aan de opdracht!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #147 Gepost op: 28-04-2022, 10:27:49 »
Krijgen de kandidaten vooraf te horen op welke locaties ze verblijven dan? Dat wist ik niet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #148 Gepost op: 28-04-2022, 10:37:39 »
Krijgen de kandidaten vooraf te horen op welke locaties ze verblijven dan? Dat wist ik niet.

Ze hebben er eerst overnacht voordat de opdracht werd gespeeld.als je ergens overnacht is het niet zo moeilijk om te zien waar je bent.

Online Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #149 Gepost op: 28-04-2022, 11:46:38 »
Ze hebben het er 's ochtends zelfs even over waar ze zijn. De dames komen de heren wakker maken, en dan hebben ze het erover waar ze zijn. Uma zegt dat ze de zee hebben gezien en een bananenplantage, dat ze daar midden in zitten. Yens moet zich nog aankleden, dus kan best voor de lol dat bananenpak aangedaan hebben voor als ze echt naar die plantage zouden gaan. Gewoon een grapje, niet per se mols of kandidaata

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #150 Gepost op: 28-04-2022, 11:50:06 »
Lijkt me dat je als mol niet extreem wil opvallen dus m.i erg kandidaats juist

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #151 Gepost op: 28-04-2022, 12:07:10 »
Lijkt me dat je als mol niet extreem wil opvallen dus m.i erg kandidaats juist

Ik vind het ook niet mols, maar in dit geval ook niet heel kandidaats. Hij heeft dit pak al aangehad (maakte er toen ook niet iemand een grapje over?) dus het kan zelfs zijn dat een andere kandidaat opperde dat hij t nog eens aan zou doen omdat de op deze locatie zaten “hee Yens, ik weet wel wat jij aan doet vandaag 😉”…

Feit is dat hij nog kandidaat was toen hij besloot deze outfit mee te nemen, dat hij t al eerder droeg en dat ze bij bananenplantages zijn…. Denk dat er er verder niks in hoeven te lezen qua mols of kandidaats

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #152 Gepost op: 28-04-2022, 13:43:55 »
Het kan inderdaad onmogelijk een molactie of hint zijn, omdat hij als kandidaat aan deze reis begon. Grappig is het wel.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #153 Gepost op: 28-04-2022, 23:21:05 »
In de tijdloop:
De aanwijzing x2+2y2+y voor het huisnummer stond in de agenda op datum 3-6, kan dat een hint zijn?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #154 Gepost op: 29-04-2022, 01:38:43 »
Ze hebben er eerst overnacht voordat de opdracht werd gespeeld.als je ergens overnacht is het niet zo moeilijk om te zien waar je bent.

Ja, maar ik doel er natuurlijk of dat ze vooraf, dus voordat ze vertrekken uit Vlaanderen (of in Yens' geval Valencia) al te horen krijgen waar ze verblijven? Yens heeft dat pak immers toen al in zijn koffer gedaan en toen was hij in ieder geval de Mol nog niet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #155 Gepost op: 29-04-2022, 12:01:48 »
D.P.M. - De Plaatsvervangende Mol.

We zien ook Yens en Uma in beeld met die paal, maar dan altijd met Gilles erbij of een andere kandidaat.
Manu is de enige die alleen met die D.P.M. in beeld komt.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #156 Gepost op: 29-04-2022, 14:10:55 »
Ja, maar ik doel er natuurlijk of dat ze vooraf, dus voordat ze vertrekken uit Vlaanderen (of in Yens' geval Valencia) al te horen krijgen waar ze verblijven? Yens heeft dat pak immers toen al in zijn koffer gedaan en toen was hij in ieder geval de Mol nog niet.
Dit weten ze nooit volgens mij. Oud kandidaat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
dacht in Griekenland bijvoorbeeld dat ze op een tussenstop waren, totdat hij daar te horen kreeg dat ze in het juiste land waren. Alleen de mol weet dit als het goed is.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #157 Gepost op: 29-04-2022, 18:08:42 »
In de tijdloop:
De aanwijzing x2+2y2+y voor het huisnummer stond in de agenda op datum 3-6, kan dat een hint zijn?

Er zat een rose lintje als boekenlegger in de agenda, dat wapperde ook nog even en werd goed in beeld genomen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #158 Gepost op: 29-04-2022, 18:13:52 »
Gehoord in de Trust Nobody podcast:

Aan het begin van iedere aflevering is er een terugblik.
De terugblik van aflevering 5 eindigt met het vertrek van Philippe en het scherm met "jij bent de mol".
Vervolgens zien we shots van achtereenvolgens Yens,Uma,Sven,Bert, Anke, Manu.
De kandidaten in alfabetische volgorde( achteraan beginnen)...  behalve Manu


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #159 Gepost op: 2-05-2022, 00:16:19 »
Volgens Filiep.portugees op wieisdemol.be zit er weer een verwijzing naar een roos. Op wie kan dat nu toch slaan  ???. Zou er elke aflevering een verwijzing naar een roos inzitten?

Citaat van: filiep.portugees post_id=143347 time=1651442778 user_id=4871
Ik had het al eens gezegd: de eerste betekenis van ROSA in het Spaans is Roos (de bloem), en niet de kleur roze.
Sven is niet de kandidaat die ik meest verdenk, maar kijk eens wat er op een van de attributen staat bij het hippiebed : Rosa Roja (Rode Roos)...