Auteur Topic: [voorbeschouwing] De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022  (gelezen 7060 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2022, 22:45:15 »
Volgens mij zien ze elkaar altijd weer voor het eerst wanneer ze samen de finale kijken.
Het is inderdaad elk jaar zo dat de kandidaten geen contact met elkaar mogen hebben tot op de reünie.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #21 Gepost op: 19-04-2022, 15:08:51 »
Op Instagram schrijft Gilles uitnodigingen aan alle oud mollen en nog veel meer enveloppen dus ook wel kandidaten denk ik, om op het jubileumfeest te komen. Dus wie gaat zal veel oud-mollen zien.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #22 Gepost op: 19-04-2022, 15:19:07 »
Als je een verrekijker meeneemt.



Ik vond het in Antwerpen al wat massaal worden de laatste keren maar dit vind ik toch wat al te gek voor een molaflevering te kijken, ook al maken ze er nog zo'n leuk evenement van.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #23 Gepost op: 19-04-2022, 15:31:19 »
En Kinepolis in Antwerpen is gratis parkeren en net buiten de milieuzone. In Brussel moet je eerst uitzoeken of je de stad wel in mag met je auto etc....

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #24 Gepost op: 19-04-2022, 15:41:16 »
Op Instagram schrijft Gilles uitnodigingen aan alle oud mollen en nog veel meer enveloppen dus ook wel kandidaten denk ik, om op het jubileumfeest te komen. Dus wie gaat zal veel oud-mollen zien.

(Bijna) alle oud-kandidaten zijn er bij weet ik toevallig

Offline Lo

  • Forumlid
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #25 Gepost op: 19-04-2022, 16:08:11 »
De vrouw van Yens mag toch ook wel op het podium bij zeker ::) Op de 3e mollenrij dan toch!  ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #26 Gepost op: 19-04-2022, 21:13:48 »
Als je een verrekijker meeneemt.

Ik vond het in Antwerpen al wat massaal worden de laatste keren maar dit vind ik toch wat al te gek voor een molaflevering te kijken, ook al maken ze er nog zo'n leuk evenement van.
Ben ik even blij dat ik een staplaats heb en lang ben  ::hypocriet::

Maar het lijkt er op dat het sowieso meer gaat zijn dan alleen de aflevering zelf. Het evenement begint namelijk al om 18 uur. Ik dacht eerst dat dat de inlooptijd wel zou zijn, maar de uitreiking van de MIA's 'begint' bijvoorbeeld maar 5 minuten voor de tv-uitzending begint. In die 2 uur voor de uitzending zal er dus nog een soort opdracht worden uitgevoerd en dus ook een spektakel zijn met de oud-kandidaten op het podium. Dan hebben ze dus nog tijd om iets te monteren, en hoeft niet die hele opdracht live te gebeuren. Zou ik ook wel fijn vinden ::jaja::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2022, 00:47:05 »
Als je een verrekijker meeneemt.



Ik vond het in Antwerpen al wat massaal worden de laatste keren maar dit vind ik toch wat al te gek voor een molaflevering te kijken, ook al maken ze er nog zo'n leuk evenement van.

Het heeft wel wat weg qua ruimte van de Ziggo dome. En toch hoewel Antwerpen al aardig drukbevolkt begon te geraken ga ik er wel van kunnen genieten. Ik ben benieuwd hoe vroeg de wachtrij begint om met een staplaats goeie kans te maken als de deuren om 18u al open gaan.

Misschien leuk om alvast vantevoren met andere widm.commers te verzamelen die dag? Ik reis in elk geval op vrijdag af want maak er een weekendje weg naar Brussel van. Citytrip Antwerpen / Brugge heb ik al gedaan, maar Brussel nog niet. En ik pak gewoon de trein. Moet maar zien of ik nog een Thalys kaartje of Intercity direct boek. Geen gedoe met zoeken waar je de auto het beste kwijt raakt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #28 Gepost op: 1-05-2022, 21:47:45 »
De aflevering komt denk ik dan pas later online als er ook een live gedeelte is? Komt er nog een speciale optie voor Nederlandse kijkers dat we het ook live kunnen volgen?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #29 Gepost op: 1-05-2022, 22:23:45 »
De aflevering komt denk ik dan pas later online als er ook een live gedeelte is? Komt er nog een speciale optie voor Nederlandse kijkers dat we het ook live kunnen volgen?
Naar Paleis 12 gaan ;D Maar ik vrees van niet, tot nu toe hebben wij Hollanders altijd langer moeten wachten tot de afleveringen online kwamen... Dit seizoen is überhaupt pas het eerste seizoen dat we al zo vroeg de aflevering kunnen bekijken vanuit Nederland.
...óf niet!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #30 Gepost op: 1-05-2022, 22:47:34 »
Ga jij nog Pac? Mijn vriend en ik zijn er ook bij. Wel goed punt dat je wsl vroeg moet zijn voor goede staplaatsen. Al ben ik ook niet de kortste. Ik heb wel een theater verrekijker dus mss neem ik die nog wel mee ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #31 Gepost op: 1-05-2022, 22:51:30 »
t Zag er na afl.7 toch naar uit dat ze afgelopen tijd in het paleis12 zijn geweest om op z'n minst een showtje voor te bereiden, en hebben ze elkaar dus deze week al gezien. Ben heel benieuwd wat er 8 mei gaat gebeuren, met invloed van kijkers en oud-deelnemers en oud-mollen...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #32 Gepost op: 1-05-2022, 22:54:33 »
Ben vooral benieuwd of en hoe ze dan een live test gaan doen. Die maak je toch anders als je alles op tv hebt kunnen zien, alles hebt kunnen laten bezinken, hier mee hebt kunnen lezen :P

Ga jij nog Pac? Mijn vriend en ik zijn er ook bij. Wel goed punt dat je wsl vroeg moet zijn voor goede staplaatsen. Al ben ik ook niet de kortste. Ik heb wel een theater verrekijker dus mss neem ik die nog wel mee ;D
Jazeker :D Als ik dit topic zo lees zijn we met een clubje ::joehoe:: Ik ben al vanaf de ochtend in Brussel, dus als er nog geen mollotenprogramma is kunnen we die maken :)
...óf niet!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #33 Gepost op: 1-05-2022, 22:56:34 »
Of gedeeltelijk live test? Ze kregen een error, maar mss pas na een aantal vragen?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #34 Gepost op: 1-05-2022, 23:24:07 »
misschien moeten ze alleen nog vraag 40 live beantwoorden...

Online Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #35 Gepost op: 1-05-2022, 23:29:57 »
Ik vreesch met grooten vreeze. Een live-finale ziet er op papier al-tijd beter uit dan in werkelijkheid. Alleen de productiewaarden al zullen als dag en nacht verschillen met die in de gestroomlijnde afleveringen tot nu toe.

Kom op, Vlaamse meesters, stel ons niet teleur...
Woosie down?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #36 Gepost op: 1-05-2022, 23:32:52 »
Ik vreesch met grooten vreeze. Een live-finale ziet er op papier al-tijd beter uit dan in werkelijkheid. Alleen de productiewaarden al zullen als dag en nacht verschillen met die in de gestroomlijnde afleveringen tot nu toe.

Kom op, Vlaamse meesters, stel ons niet teleur...
Tja ik ben hier ook geen fan van. De charme van de Vlaamse mol vind ik juist altijd hoe de finale gepresenteerd werd. Maar goed, het is het jubileum-seizoen dus we accepteren het. En waarschijnlijk gaat het heel tof gedaan worden.  ;D

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #37 Gepost op: 1-05-2022, 23:58:53 »
Het grootste deel van de finale lijkt al te zijn opgenomen, het live event vooral onderdeel van een laatste opdracht en de bekendmaking. Bespreken van de Molacties e.d. dan gewoon in alle rust met alleen de kandidaten lijkt me. Ik heb er zin in ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #38 Gepost op: 2-05-2022, 00:01:57 »
Het scheelt natuurlijk wel dat ze maar iets meer dan de helft van de afleveringen moeten bespreken qua molacties. Ik hoop alleen dat ze die daarmee gewonnen tijd niet zullen verspelen aan hysterisch Hollands gedoe.  :-X
Woosie down?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De finale in Paleis 12 - 8 mei 2022
« Reactie #39 Gepost op: 2-05-2022, 00:04:06 »
Ik denk dat het wel mee zal vallen :) Maar volgens mij gaan ze de acties van Philippe in de eerste 4 afleveringen ook nog gewoon behandelen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.