Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 12981 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #180 Gepost op: 9-05-2022, 20:03:09 »
Yens leek in een interview met Dennis van Café de Mol te suggereren dat hij pas tijdens de live-finale vragen op Uma had ingezet. Dat betekent dat de test op La Gomera al duidelijk had gemaakt dat Sven de winnaar was.

Als Sven doorhad dat Yens op hem zat en hij zeker wist dat hij als enige goed zat, kan dit ook verklaren waarom hij zo vol zelfvertrouwen voor het geld ging. Om zijn eigen pot nog wat te spekken, wetende dat Yens' pasvragen niet het verschil zouden maken.
Ja het is i.i.g. nog wel vreemd verlopen. Als je de vragen die we te zien kregen ook bekijkt, waren die vanuit het perspectief van Yens toch makkelijker te beantwoorden.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #181 Gepost op: 9-05-2022, 20:13:28 »
Eigenlijk is Kristof ook een beetje de winnaar want hij zag Davy kokers omwisselen. :o (Zie media-topic.)

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #182 Gepost op: 9-05-2022, 21:38:59 »
Ja, met dat Humo interview weten we ook wel meteen dat Sven hoogstwaarschijnlijk niet echt vol op Manu ging in aflevering 7. Wat zijn totale gebrek aan reactie bij haar rode scherm verklaart.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #183 Gepost op: 9-05-2022, 21:47:37 »
Totaal gebrek aan reacties, ook wel 'pokerface' genoemd, was toch steeds zijn handelskenmerk?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #184 Gepost op: 9-05-2022, 21:48:51 »
Ja, met dat Humo interview weten we ook wel meteen dat Sven hoogstwaarschijnlijk niet echt vol op Manu ging in aflevering 7. Wat zijn totale gebrek aan reactie bij haar rode scherm verklaart.

Scherp

Vraag me af wat daar gebeurd is

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #185 Gepost op: 9-05-2022, 22:00:44 »
Totaal gebrek aan reacties, ook wel 'pokerface' genoemd, was toch steeds zijn handelskenmerk?

Ik denk dat hij net het meest heeft gehuild van alle kandidaten, en het was telkens vrij duidelijk geacteerd wanneer hij die pokerface opzette.

Zijn reactie na het vertrek van Manu was gewoon heel natuurlijk en kalm wat vreemd was voor iemand die zogezegd alles op haar had ingevuld.

Zou me niks verbazen dat we volgende week zien dat dat een grapje was van Sven, dat er dan heel selectief en suggestief in is gemonteerd.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #186 Gepost op: 9-05-2022, 22:02:42 »
Dat zou heel goed kunnen. We gaan het zien. Verheug me enorm op aanstaande zondag!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #187 Gepost op: 9-05-2022, 22:35:56 »
Verdiende winnaar, heel goed gespeeld, en dankzij hulpwinnaar broeder begrijp ik. Hopelijk komt die kinderboerderij er.

Online VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #188 Gepost op: 9-05-2022, 22:58:14 »
Hopelijk komt die kinderboerderij er.

Zolang hij Yens daar maar buiten de deur houdt met al die geiten-tepels…. ;)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #189 Gepost op: 9-05-2022, 22:59:49 »
Verdiende winnaar ::bravo:: hard gestreden voor het geld!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #190 Gepost op: 9-05-2022, 23:00:47 »
Mee eens. Oververdiend
You'll never walk alone

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #191 Gepost op: 9-05-2022, 23:12:17 »
Zolang hij Yens daar maar buiten de deur houdt met al die geiten-tepels…. ;)

 ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #192 Gepost op: 10-05-2022, 09:12:33 »
Yens krijgt ze tenminste wel gemolken   ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #193 Gepost op: 10-05-2022, 15:21:47 »
Wow, Sven had Philippe ook al vanaf het begin door omdat hij hem een roosje weg zag gooien. (Zie media-topic.) Zeer terechte winnaar dus voor wie nog twijfelde. ::rofl::

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #194 Gepost op: 10-05-2022, 15:28:43 »
Wow, Sven had Philippe ook al vanaf het begin door omdat hij hem een roosje weg zag gooien. (Zie media-topic.) Zeer terechte winnaar dus voor wie nog twijfelde. ::rofl::

Ik las het inderdaad. Zijn er meer Mollen/winnaars (België of Nederland) waarvan dit bekend is? Voor mijn gevoel is nog niet heel is gebeurd dat de programmamakers of de persoon in kwestie dit laat weten.

Enige dat ik mij kan herinneren is Jeroen Kijk in de Vegte die werd gezien door Nikki

Online VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #195 Gepost op: 10-05-2022, 15:32:30 »
Wow, Sven had Philippe ook al vanaf het begin door omdat hij hem een roosje weg zag gooien. (Zie media-topic.) Zeer terechte winnaar dus voor wie nog twijfelde. ::rofl::

Zeker een terechte winnaar, maar geen plus voor Philippe. Snap het nog als je ze op eet, maar ze zichtbaar weggooien…  ik denk dat als Philippe de reeks had afgemaakt het voornamelijk een hele leuke, vermakelijke mol geweest was (ook niet verkeerd), maar niet perse een die lang onder de radar was gebleven zoals een paar illustere voorgangers.



Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #196 Gepost op: 10-05-2022, 15:33:17 »
Ik las het inderdaad. Zijn er meer Mollen/winnaars (België of Nederland) waarvan dit bekend is? Voor mijn gevoel is nog niet heel is gebeurd dat de programmamakers of de persoon in kwestie dit laat weten.

Enige dat ik mij kan herinneren is Jeroen Kijk in de Vegte die werd gezien door Nikki

Je kan het nooit echt zeker weten (zelfs Nikkie zei niet zeker te zijn) maar bij De Mol 5 was het ook zo dat de winnaar meteen van het begin de Mol in de gaten had.

Online VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #197 Gepost op: 10-05-2022, 15:36:11 »
Enige dat ik mij kan herinneren is Jeroen Kijk in de Vegte die werd gezien door Nikki

Uma is een ander verhaal, maar haar hulpmol is natuurlijk ook gelijk door 2/5 anderen gezien.

Edit: maar het is ook duidelijk dat mol zijn moeilijker en moeilijker wordt omdat alle deelnemers in in ieder geval België ervaren speurders zijn.
« Laatst bewerkt op: 10-05-2022, 15:58:39 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #198 Gepost op: 10-05-2022, 19:02:53 »
Toch maf dat een zoektocht naar de Mol zo makkelijk kan zijn. Je ziet iemand sneaky een roosje weggooien, de vraag over de roosjes komt en je hebt 'm. Je broer ziet de handlanger kokers omwisselen en bingo. Wat doet men toch moeilijk over die zoektocht moeten de gebroeders Pokerface gedacht hebben. 8) ;D

Online VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #199 Gepost op: 10-05-2022, 19:18:38 »
Toch maf dat een zoektocht naar de Mol zo makkelijk kan zijn…….  Wat doet men toch moeilijk over die zoektocht moeten de gebroeders Pokerface gedacht hebben. 8) ;D

Ik denk dat de gebeurtenissen van dit jaar er voor zorgen dat de mol-selectie dit najaar nog meer aandacht krijgt. Ze zullen voor (nog meer) zeker willen gaan.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden