Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 2213 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Aflevering 7
« Gepost op: 1-05-2022, 15:28:36 »
Bespreek hier alles wat je niet in de afleveringtopics kwijt kan!
« Laatst bewerkt op: 1-05-2022, 21:59:02 door Heinz »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - ??
« Reactie #1 Gepost op: 1-05-2022, 21:53:52 »
Aflevering 5: Yens heel verdacht
Aflevering 6: Yens nog verdachter
Aflevering 7: Yens ontzettend verdacht

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - ??
« Reactie #2 Gepost op: 1-05-2022, 21:54:44 »
Aflevering 5: Yens heel verdacht
Aflevering 6: Yens nog verdachter
Aflevering 7: Yens ontzettend verdacht
  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - ??
« Reactie #3 Gepost op: 1-05-2022, 21:55:31 »
Maar hij komt er mooi mee weg bij zijn medekandidaten dus chapeau (als hij de Mol is).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 7] - ??
« Reactie #4 Gepost op: 1-05-2022, 21:57:37 »
Ze gaan het doen!

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 1-05-2022, 22:03:48 »
Wat een fantastische aflevering weer!!!  ::oink:: Die laatste opdracht vond ik echt zo geweldig goed!! De aflevering begon met de quote van Philip van vorig jaar die hij deed in de halve finale. Ik kreeg toen meteen het idee dat waarschijnlijk alle kandidaten op dezelfde mol zouden zitten en dat die kandidaat zou afvallen, net als toen. Toen Sven dus begon over dat hij vol op Emanuelle in had gezet, wist ik dat Emanuelle af zou vallen. Wat ik alleen verwachtte is dat aan het eind een shot zou zijn waaruit bleek dat iedereen op haar zat, in het kader van 'de geschiedenis herhaalt zich'. Kan natuurlijk alsnog best zijn dat het klopt dat iedereen op Emanuelle zit, maar dat ze dat om één of andere reden niet laten zien.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 7] - ??
« Reactie #6 Gepost op: 1-05-2022, 22:05:48 »
Aflevering 5: Yens heel verdacht
Aflevering 6: Yens nog verdachter
Aflevering 7: Yens ontzettend verdacht

Enige probleem met Yens als mol. Ik verdenk hem by far het meest, maar hij wordt ook super verdacht in beeld gebracht. Normaal zou ik daarom van hem af gaan, echter door de late molwissel zou dit misschien eens anders kunnen zijn.

Uma is optie 2

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - ??
« Reactie #7 Gepost op: 1-05-2022, 22:05:58 »
Aflevering 5: Yens heel verdacht
Aflevering 6: Yens nog verdachter
Aflevering 7: Yens ontzettend verdacht

Maar in aflevering 1 t/m 4 was hij ook heel verdacht maar niet de mol

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 1-05-2022, 22:17:55 »
Echt ongelofelijk hoe je je kunt voelen na een uurtje tv kijken. Wat een rollercoaster ::oink::
...óf niet!

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 1-05-2022, 22:21:38 »
Ja, Yens TE verdacht? Zouden Uma's tranen uit te leggen kunnen zijn omdat ze haar partner aan de andere kant van de lijn hoorde? (Ik zit al sinds vorige week te "wensmollen" op haar, zou ik toch nog iets spannender vinden dan Yens..)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 1-05-2022, 22:34:47 »
Ik zou Yens echt jammer vinden. Hij is zó verdacht, hij doet letterlijk alles verkeerd. Het kan best dat iedereen op Manu zat en hij daarom kon doen wat ie wilde maar dan had ik het alsnog wel fijn gevonden als de montage het iets spannender had gemaakt.

En aangezien we naar een programma kijken waar ze dat echt wel doen, ga ik voor Uma. Ik kan me niet voorstellen dat ze het ons als kijkers zo makkelijk zouden maken.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 1-05-2022, 22:49:11 »
 ::respect::  wow wat een aflevering weer! Tsja, Emanuelle eruit, daar was het moment dan toch.

Wat bedoelde Yens met Uma is voor mij door de mand gevallen? Ik vond haar emotie precies slecht gespeeld op het dak...
Sven zijn emoties bij het horen van zijn liefje leken echt. Zat op het bed volgens mij niet in de ideale molpositie, dat zaten Uma en Yens leek me, waarbij Yens naar mijn idee Uma toch aan het testen was, maar ze nam geen enkel initiatief. Raar om dan toch van haar af te stappen na haar emoties op het dak, da's dan wel weer molpunten voor Yens...hmm...
« Laatst bewerkt op: 1-05-2022, 23:24:59 door Mollem »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 1-05-2022, 23:22:17 »
Fabuleus. Waarlijk. De muziek, de sfeer, de montage, de opdrachten... alles 10 op 10.  ::respect:: ::respect::

Maar ik zag voor mijn geestesoog alle kandidaten door die open ramen donderen. Om maar te zwijgen van het gehannes met die fierljepstokken.
Woosie down?

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 1-05-2022, 23:24:50 »
Wat Pac zegt... wat een rollercoaster!! ::oink::

Om eerlijk te zijn weet ik niet wie ik verdenk. Manu niet en Sven niet, blijven Uma en Yens over. Enerzijds lijkt Uma zó fanatiek maar echt veel opgeleverd heeft ze vandaag niet, dus hoewel ik het me moeilijk kan voorstellen ga ik toch voor haar.

Ook heel benieuwd naar volgende week (of de week daarna?). Bij de Nederlandse Wie is de Mol houd ik absoluut niét van de live bekendmaking van de finalist, sterker nog, ik vind het steeds tenenkrommender worden, dus hopelijk pakken de Belgen dat wat beter aan. Met ieder nieuw seizoen laten de Belgen de Hollanders verder achter zich, dus wie weet!

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2022, 23:25:46 »
Om maar te zwijgen van het gehannes met die fierljepstokken.

Dan was ik dus niet de enige. Bij Uma haar laatste sprong met die stok zag ik al voor me dat ze de vierde persoon in de ziekenboeg zou worden.

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2022, 23:26:03 »
Fabuleus. Waarlijk. De muziek, de sfeer, de montage, de opdrachten... alles 10 op 10.  ::respect:: ::respect::

Maar ik zag voor mijn geestesoog alle kandidaten door die open ramen donderen. Om maar te zwijgen van het gehannes met die fierljepstokken.

Om nog maar te zwijgen van de bijl  bedoel je ::rofl::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 1-05-2022, 23:42:26 »
Ik was zo bang dat iemand met blinddoek van de trap zou vallen. Of uit het raam.

Verder een hele leuke opdracht, al snap ik het koffie drinken bij een hippie niet helemaal.
Graven, graven, graven...

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 1-05-2022, 23:53:10 »

Verder een hele leuke opdracht, al snap ik het koffie drinken bij een hippie niet helemaal.

Vermoedelijk om iets van de sfeer van die (voormalige) hippiekolonie in beeld te brengen. Maar het voegde inderdaad niet veel toe.
Woosie down?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 2-05-2022, 00:16:35 »
Fantastische aflevering weer ::bravo:: Enige minpuntje: bij het bespreken van de verdenkingen maakten ze het een paar minuten voor haar rode scherm toch weer erg duidelijk dat Manu zou vertrekken. Het is leuk om af en toe echte hoofdverdenkingen te zien, maar dat kan ook achteraf. Nu weten we elke keer dat iemand hardop de Mol genoemd wordt voor een eliminatie hoe laat het is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 2-05-2022, 00:42:42 »
Gilles aan het eind van deze aflevering: jullie gaan iedereen omver blazen met een live act.

Sven en Yens: