Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 2214 keer)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 2-05-2022, 00:45:57 »
Wat een geniale aflevering weer, muziek, camerabeelden, opdrachten, alles klopt gewoon ::oink:: ::love::

Eerste live finale lijkt ook al af te streven naar een hoogtepunt ::bravo::

Ga nog tientallen jaren door aub ::bravo::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Aflevering 7] - ??
« Reactie #21 Gepost op: 2-05-2022, 00:51:28 »
Maar in aflevering 1 t/m 4 was hij ook heel verdacht maar niet de mol
Toen verdiende hij wel aanzienlijk meer geld en werd hij ook door zijn medekandidaten flink verdacht. Nu alleen door Uma lijkt het. Als hij de Mol is buit hij de onterechte verdenkingen van de eerste helft misschien dus uit en denken de kandidaten onterecht dat hij nog steeds hetzelfde spel speelt. Bij de kijkers zou dat dan totaal niet werken omdat wij heel duidelijk kunnen zien wat hij allemaal verpest. Op basis van molacties kan ik hem tot zondagavond in ieder geval onmogelijk uitsluiten, hooguit op het overdreven verdachte beeld dat van hem geschetst wordt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2022, 03:10:16 »
Echt weer een fantastische aflevering, zo enorm van genoten. Het gemis van een derde opdracht was er totaal niet, al vind ik drie opdrachten wel leuker.

Op naar 8 mei, op naar Brussel! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2022, 14:40:50 »
Ik heb de aflevering net pas gekeken en was al opgelucht dat er een normale exit was, omdat de Mol gister geen trending topic was  ::rofl:: :-X
No Milk today???

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 2-05-2022, 22:02:00 »
Interessant dat iederen Sven streept om de bedopdracht. Terwijl hoe meer vragen goed, hoe meer spullen, hoe makkelijker er spullen vanaf vallen en hoe lager de opbrengst. Dus nee ik streep Sven niet door. Uma wel. Die wist alle geluiden, maar zat Yens te testen. En daar waar je Sven en Yens triomfantelijk zagen zitten bij de eliminatie was Uma gelijk aan Bambi met grote ogen aan het wachten of er groen volgt ja of nee.

Ook werd Uma als enige afgeschoten omdat ze al in het gebouw wilde kijken in het mol boekje ipv te wachten tot op het dak. Dan voel je je niet zeker als kandidaat.

Maargoed ik heb nog steeds geen duidelijkheid tussen Sven en Yens. Yens zat echt alles te verstieren, liep langs de knop in het trappenhuis zonder blinddoek, zat oprecht alles te verkloten bij de tocht naar de grotten behalve dan de geit is gemolken  :P Sven deed alles goed op het bed maar hoe meer spullen van het gekanteld bed vallen, hoe minder de opbrengst. En hij pakte zeer kandidaats en het mol boekje en de vragen maar we zien vaker de mol gaan voor de vrijstelling in de aflevering voor de finale in NL dan toch.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2022, 23:25:04 »
Jarenlang zitten sommige mensen hier te hopen op twee mollen, krijgen we er nu DRIE  ::bravo::

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 2-05-2022, 23:50:35 »
Interessant dat iederen Sven streept om de bedopdracht. Terwijl hoe meer vragen goed, hoe meer spullen, hoe makkelijker er spullen vanaf vallen en hoe lager de opbrengst. Dus nee ik streep Sven niet door. Uma wel. Die wist alle geluiden, maar zat Yens te testen. En daar waar je Sven en Yens triomfantelijk zagen zitten bij de eliminatie was Uma gelijk aan Bambi met grote ogen aan het wachten of er groen volgt ja of nee.

Ook werd Uma als enige afgeschoten omdat ze al in het gebouw wilde kijken in het mol boekje ipv te wachten tot op het dak. Dan voel je je niet zeker als kandidaat.

Maargoed ik heb nog steeds geen duidelijkheid tussen Sven en Yens. Yens zat echt alles te verstieren, liep langs de knop in het trappenhuis zonder blinddoek, zat oprecht alles te verkloten bij de tocht naar de grotten behalve dan de geit is gemolken  :P Sven deed alles goed op het bed maar hoe meer spullen van het gekanteld bed vallen, hoe minder de opbrengst. En hij pakte zeer kandidaats en het mol boekje en de vragen maar we zien vaker de mol gaan voor de vrijstelling in de aflevering voor de finale in NL dan toch.
Maar het is net Manu die bijna alle spullen van het bed laat vallen en niet Sven. Sven zorgt hier dus bijna in zijn eentje voor €1100 waar hij gemakkelijk en ongemerkt wat meer fouten had kunnen maken. Uma daarentegen verbetert Yens niet wanneer hij foute keuzes voorstelt en zorgt er door haar blinddoek af te zetten voor dat haar 2 al ingedrukte knoppen weer vervallen en het spel dus weer opnieuw begint.