Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 1: twee hippies, één geit  (gelezen 2319 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: twee hippies, één geit
« Reactie #20 Gepost op: 3-05-2022, 14:45:24 »
Yens zei tijdens de uitzending zelf dat Uma door de mand bij hem viel toen hij haar zag “huilen” .. dat ze kandidaat is dus.

(Vreemd trouwens om als mol te zeggen maar ok)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: twee hippies, één geit
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2022, 14:56:41 »
Als je aan een buitenaards wezen ik het kort wil uitleggen hoe het programma De Mol werkt, kun je het beste deze opdracht laten zien. Ik blijf er aan de ene kant moeite mee hebben dat het dit niveau zou hebben. Aan de andere kant, het is een volledig gemankeerd seizoen waar men de 2e mol absoluut niet zo goed hebben kunnen testen en voorbereiden als de gewenste 1e mol, en het dus hebben moeten doen, zo goed en zo kwaad als het ging, met de molriemen die ze hadden. Ze hebben denk ik absoluut op save gespeeld met de keuze van de nieuwe mol die qua karakter en gestel het tot de finale zou weten te halen, maar daarbij ook het risico moeten nemen, ze hadden geen keus, dat de 2e mol zijn / haar rol niet op de gewenste manier zou spelen, ondanks bij proberen te sturen, oftewel, erg openlijk, of te voorzichtig...

« Laatst bewerkt op: 7-05-2022, 13:58:32 door Mollem »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: twee hippies, één geit
« Reactie #22 Gepost op: 4-05-2022, 19:55:06 »
Het feit dat Yens constant foute antwoorden vind ik toch eerder kandidaats dan mols. Het is veel te opzichtig en als mol wil je in dit geval Uma toch op het verkeerde been zetten zo vlak voor de finale. Als mol weet je de antwoorden dus waarom alles fout zeggen en niet een keer een goed antwoord geven, dan kan Uma alsnog een verkeerd antwoord gaan geven, of er komt een keer 500 euro in de pot, so what?

 Ik denk dat Yens alles verkeerd gokt, hij heeft gewoon geen idee en van die fluittonen bakt hij niks. Het ziet er niet geacteerd uit.

En aan Uma heeft hij niets want die gaat constant met hem mee. Zoals hij ook zegt in zijn biecht Uma nam geen iniatief. Nee, want Yens gaf alle ballen perfect voor.

Het kan volgens mij niet anders dat Yens op Uma gaat zelfs als hij zegt in een biecht dat haar emoties op het dak echt leken. Hoewel hij ook Sven leek te verdenken.
« Laatst bewerkt op: 4-05-2022, 23:00:33 door Lonneke*L »

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: twee hippies, één geit
« Reactie #23 Gepost op: 8-05-2022, 16:08:12 »
Toch denk ik dat de mol ook best graag op het bed wil zitten. Beetje veel letters kopen en ronde voorwerpen uitzoeken die goed van het bed vallen. Volgens mij niet in de uitzending geweest wie bijvoorbeeld die bal gekocht heeft (die er gelijk af ging).