Poll

Wie is NIET de Mol?

Sven
49 (63.6%)
Uma
12 (15.6%)
Yens
16 (20.8%)

Totaal aantal stemmen: 63

Auteur Topic: [poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 7053 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #100 Gepost op: 2-05-2022, 21:58:49 »
Interessant dat iederen Sven streept om de bedopdracht. Terwijl hoe meer vragen goed, hoe meer spullen, hoe makkelijker er spullen vanaf vallen en hoe lager de opbrengst. Dus nee ik streep Sven niet door. Uma wel. Die wist alle geluiden, maar zat Yens te testen. En daar waar je Sven en Yens triomfantelijk zagen zitten bij de eliminatie was Uma gelijk aan Bambi met grote ogen aan het wachten of er groen volgt ja of nee.

Ook werd Uma als enige afgeschoten omdat ze al in het gebouw wilde kijken in het mol boekje ipv te wachten tot op het dak. Dan voel je je niet zeker als kandidaat.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #101 Gepost op: 2-05-2022, 22:52:48 »
Interessant dat iederen Sven streept om de bedopdracht. Terwijl hoe meer vragen goed, hoe meer spullen, hoe makkelijker er spullen vanaf vallen en hoe lager de opbrengst.

Dat is onzin want spullen die niet op het bed lagen konden er ook niet afvallen. Als er geld uit de pot was gegaan voor spullen die er af vielen, ja dán had je een punt gehad.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #102 Gepost op: 2-05-2022, 23:06:33 »
De actie van Uma die als eerste ging, werd afgeschoten en er daarna nogal een drama van maakte deed mij een beetje denken aan seizoen 7 waarin

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #103 Gepost op: 2-05-2022, 23:52:12 »
Inderdaad. De geschiedenis herhaalt zich. Of toch niet?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #104 Gepost op: 3-05-2022, 10:48:55 »
Haha hier is het nog mooier: Uma maar 10 stemmen, Yens al 11...... we gaan die gedroomde Wensmol krijgen ::ok:: ::love:: ::bravo:: ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #105 Gepost op: 6-05-2022, 15:59:24 »
Sven is niet de mol. In de mol vinden ben ik dan geen topper, ik heb nog zelden tot nooit iemand onterecht afgeschreven. Dit seizoen waren Manu en Sven het obviously niet. Was al voor het vertrek van Philip duidelijk dat zij nooit in aanmerking zouden komen.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #106 Gepost op: 6-05-2022, 16:15:26 »
Interessant dat iederen Sven streept om de bedopdracht. Terwijl hoe meer vragen goed, hoe meer spullen, hoe makkelijker er spullen vanaf vallen en hoe lager de opbrengst. Dus nee ik streep Sven niet door.

Dat is onzin want spullen die niet op het bed lagen konden er ook niet afvallen. Als er geld uit de pot was gegaan voor spullen die er af vielen, ja dán had je een punt gehad.

Niet alleen dat. In mijn ogen deed Sven ook geen enkele poging om te mollen op het bed en Manu viel pas luttele seconde voor het einde van het bed en volgens mij was het hen niet duidelijk dat het net binnen de tijd was. Als mol zou je toch een beetje op safe spelen door allereerst niet te veel juiste antwoorden te geven of juiste antwoorden geven en ervoor zorgen dat er veel spullen van het bed vallen en het liefst zelf van het bed vallen. Aangezien Sven geen van beide deed vind ik hem in deze opdracht onmols.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #107 Gepost op: 8-05-2022, 13:31:11 »
Het enige wat we niet volledig hebben gezien -nou ja, je kunt terugkijken en de beelden analyseren- voor hoeveel geld ze meteen letters hebben gekocht, en voor hoeveel er nog in het kraampje te koop was, dus toen had Sven al veel van de potentiële €3000 weggespeeld. Gilles heeft het in de vo ook over een zeer goed spelende Sven, wat evt. misleidend kan zijn.
Maar ik denk ook dat meer dan €1800 een hele goede vangst was en de moltactiek weinig kopen-veel laten vallen hebben we niet gezien. Mol Sven heeft hier dan juist wel steken laten vallen.

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #108 Gepost op: 8-05-2022, 19:25:15 »
De resultaten van de poll voorafgaand aan de finale: