Auteur Topic: teleurstelling  (gelezen 2677 keer)

Offline psv

• Forumlid
teleurstelling
« Gepost op: 11-10-2004, 00:38:04 »
Ik had me toch wat anders van dit forum voor gesteld. :Valt me echt tegen.Geen felle discussies of een duidelijke terugblik met een hoop commentaar.Jammer,ben anders gewend.Gr.PSV :(

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: teleurstelling
« Reactie #1 Gepost op: 11-10-2004, 00:46:41 »
Ik had me toch wat anders van dit forum voor gesteld. :Valt me echt tegen.Geen felle discussies of een duidelijke terugblik met een hoop commentaar.Jammer,ben anders gewend.Gr.PSV :(

Nah dan ga je toch lekker op je eigen relforum posten  ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #2 Gepost op: 11-10-2004, 01:03:49 »
Ik raad je aan om nog eens goed te kijken, en vervolgens lekker mee te discussieren. Je hoeft mensen niet helemaal tot de grond toe af te branden om een duidelijke mening te hebben of een discussie te voeren.
Angel of the first degree

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 11-10-2004, 01:42:41 »

Ik kom hier regelmatig, heb al heel wat discussies achter de rug, ook achter de schermen, dus ik vind dit commentaar een beetje uit de lucht gegrepen nu.

Hierbij neem ik het dus ook op voor deze hele site en de forumcrew, ben het gewoon niet met je eens. Maar blijkbaar ben je zelf dus ook de afgelopen weken niet actief betrokken geweest bij dit geheel, anders had je niet zo'n opmerking geplaatst.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 11-10-2004, 12:21:34 »
 Och ...hij weet er niets van ...hij komt pas kijken..dat is meteen duidelijk ...niet? die PSV.  :-X 

::joehoe::

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-10-2004, 14:38:56 »

Ik ken PSV nog van het prikbord van vorig jaar. Dat was inderdaad een leuk forum.
Oppeens was prikbord verdwenen..god knows why... jammer want daar kon je altijd zeggen
wat je dacht zonder verwijderd te worden.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"