Hallo wolven,
we beginnen met een dag, dus de eerste 24 uur mogen jullie nog niet via deze PM met elkaar communiceren. Dit mag pas tijdens de nacht. Jullie weten nu wel wie jullie medewolven zijn!
Hoi Wolfjes
Wie gaan we lunchen? En hoe willen we spelen?
Hoi! Hebben jullie strategische lynchideeën?
Hallo medewolven,
Wat een drama, zit ik hier opgescheept met de eerste twee afvallers van the big puzzle! Is dit een zieke voorbode dat ik er straks als derde uitvlieg? Of ben ik degene die deze twee stakkers naar roem moet leiden?
Laten we eerst even gaan kijken naar wat we hebben. Ik ben Persian, dus ik kan zo even kijken of ik de ziener kan vinden. Wie zijn jullie en welke krachten hebben jullie?
Ik denk dat we ervanuit moeten gaan dat er een gengar/beschermer in het spel zit. Die gaat waarschijnlijk vannacht mr.mime/Franklapidus beschermen want dat is ons meest logische doelwit. Die moeten wij echt dood willen want hij is vrijgepleit en burgermeester, not good.
Ik ga nu dus eerst kijken of ik de ziener kan vinden, mag dat hier Mitchkox? Gezien ik het toch gelijk doorgeef aan mijn wolvenvriendjes . Ik denk dat de ziener op de achtergrond blijft en geen burgermeester wil worden dus ik wil graag zien of Spacycolours Alakazam/ziener is!
Laten we dit even afwachten voor onze keuze
PS: Hoooo Mitchkox was opeens weg
Goedemorgen wolfjes,
Dat mag hier Dennis. Aangezien die informatie anders toch doorgezet gaat worden naar hier.
Spacy is NIET de ziener
Okaay, dus ik zou de eerste ronde niet Spacy dood maken, ook niet één van de mogelijke verdachten en eigenlijk ook niet monkeysuncle. Ja hij deed het goed de eerste dag, maar kent de verschillende speelstijlen van de mede-kandidaten niet als nieuweling, wat een groot voordeel kan zijn voor ons.
Drenziboy en Lucy hebben beiden niets gezegd in het topic en zullen sneller vergeten te stemmen. Dus ik zou mrchipie dood maken. Die gaat sowieso ook beschermd worden door Sanmol en dat duo moeten we vanaf in dit kleine deelnemersveld .
Hoi!
Ik ben een Mightyena. En eens met die strategie D*N.
Ik weet eigenlijk niet wat ik hier doe want ik ben een Weedle . Ik kan me erin vinden om Mrchipie of Sammol te Lunchen. Dat duo moet gesplitst worden.
Aaah wolfje in weedle kleren Dan ben jij belangrijk voor ons, want de ziener kan jou niet ontmaskeren .
Oké zullen we dan Chip doen? Ik denk dat Sanmol makkelijk naar mij zal leiden .
Helemaal goed!
Oké dan killen wij mrchipie
Wat gaan we doen als er een sorrt verdeling in stemmen onstaat? Voor de verandering allemaal op dezelfde staan of onze stemmen verdelen zoals altijd wel gebeurd?