Hillo is een sterke en tactische speler. Ik vind het niet gek dat hij Melkvin, een nieuwe speler met voor ons nieuwe strategische inzichten, direct verdacht probeert te maken. Ik vertrouw hillo dus niet.
Same old bullshit dit. Ik word er elke keer uit geknikkerd omdat ik zo sterk en tactisch ben. Kijk ook naar ronde 1 van legacy. Ook slim om dat als wolf aan te halen, want zo haal je me er tijdens de dag uit en hoeft dat niet meer in de nacht.
Mijn top 3 op dit moment: Kaaasje, Swifty en Melkvin.
Melkvin heb ik al uitgelegd. Swifty schat ik hoger in als ze burger is dan het gooien op hoe fantastisch goed ik wel niet in dit spel zou zijn en haar aanval op mij is veel te makkelijk. Kaaasje zou ik in dezelfde categorie als Swifty plaatsen, doet ook subtiele steekjes richting mij en eerder ook al richting Daisy (wat Swifty vervolgens ook deed).
Tot slot: kijk naar hoe aanvallend ik dit spel zelf speel. Ik hou niet van meta gaming en het aanhalen van vorige potjes, maar als wolf heb ik het nooit zo gespeeld en mensen die mij een beetje kennen kunnen dat misschien zelf ook wel inschatten. De reden: we hebben als burgers weinig in mij te verliezen dus ik haal met liefde de focus van onze ziener en schildwacht af.
Mijn stem gaat voorlopig even naar
Kaaasje