Auteur Topic: Carnaval/Haring happen. Wel of niet, en zo ja, HOE?  (gelezen 25187 keer)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Carnaval/Haring happen. Wel of niet, en zo ja, HOE?
« Reactie #100 Gepost op: 5-03-2006, 14:21:19 »
Wat leuk dat je op tv geweest bent Jos! ;D Wat had je gezegd, dat je die carnavalswagen vreselijk vond? ;)

Ikke, hoe was je verkleed? Heb je foto's?

Mijn carnaval in Bergen op Zoom was erg gezellig! ::ok:: Alleen jammer dat het zo veel sneeuwde...
Als clown en in de optocht maandag zigeuner :P
Ik heb een paar foto's ja en ook van de optochten ergens op internet van onze groep, maar daar zie je mij net niet staan :P

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 5-03-2006, 14:28:23 »
aaah jmmr dat ik dit topic ook btje laat zie, maar ik woon echt in zo'n dorpje waar ze gewoon een te gek carnaval hebben! 3 weken geleden heb ik zelf ook voor het eerst mee mogen doen met het jeugdsauwelen (ook wel bekend onder tonproaten, oftewel de meest grote onzin vertellen en dan zorgen dat de mensen lachen en ondertussen sta je in een ton  ::)  :) ) en dan elke avond weer de kroeg in: kan nii beter zou ik zeggen  ;) eik gwoon uitgaan maar dan verkleed en 4 dagen (in mijn geval) achter elkaar  :D
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #102 Gepost op: 5-03-2006, 16:19:57 »
aaah jmmr dat ik dit topic ook btje laat zie, maar ik woon echt in zo'n dorpje waar ze gewoon een te gek carnaval hebben! 3 weken geleden heb ik zelf ook voor het eerst mee mogen doen met het jeugdsauwelen (ook wel bekend onder tonproaten, oftewel de meest grote onzin vertellen en dan zorgen dat de mensen lachen en ondertussen sta je in een ton  ::)  :) ) en dan elke avond weer de kroeg in: kan nii beter zou ik zeggen  ;) eik gwoon uitgaan maar dan verkleed en 4 dagen (in mijn geval) achter elkaar  :D
Mirtjuh is back ::ok::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #103 Gepost op: 5-03-2006, 21:57:07 »
welk dorp? :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 9-03-2006, 22:46:14 »
I'm a real big goblin..

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #105 Gepost op: 18-03-2006, 18:42:02 »
Wat leuk dat je op tv geweest bent Jos! ;D Wat had je gezegd, dat je die carnavalswagen vreselijk vond? ;)

Ik heb dus gezegd wat ik hier zei: ik ben in Maastricht ontvlucht, en sta pal onder de Brandenburger Tor oog in oog met het Prinselijk Carnavalspaar.......

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 14-02-2007, 21:51:33 »
Mooi tijd om dit topic eens even naar boven te schoppen ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #107 Gepost op: 20-02-2007, 16:06:32 »
Ik heb een WC-bril gekregen van iemand in een optocht. We zijn een stukje langs dorpjes gaan rijden, en moesten her en der wachten, en toen kreeg ik dat kadootje.

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 20-02-2007, 17:37:05 »
Ik houu van Carnaval  ::love::  ::bravo::

hier noemen ze het alleen ander maarja

Hele gezellige dagen gehad, nog 1 avondje!
Do you want to go to the Seaside?