Auteur Topic: Life  (gelezen 2097 keer)

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Life
« Gepost op: 28-02-2008, 19:54:13 »
Hoera! RTL heeft weer een nieuwe serie aangekocht  ::bravo:: !

Life

In deze nieuwe politieserie wordt Charlie Crews vrijgelaten na twaalf jaar onschuldig in de gevangenis. Hij pakt zijn oude beroep als rechercheur weer op.

Het nieuwe ‘leven’ buiten de gevangenis gaat Crews niet gemakkelijk af. Zijn geheel eigen kijk geven een uniek inzicht in de spraakmakende zaken die op zijn pad komen. Samen met zijn nieuwe partner Dani Reese gaat Charlie op zoek naar oplossingen voor wandaden en probeert hij tegelijkertijd te achterhalen door wie hij jaren onschuldig heeft vastgezeten.

Life wordt vanaf dinsdag 4 maart wekelijks uitgezonden om 21:30 uur bij RTL 5.

--

Ik hou helemaal niet zo van politieseries als CSI. Maar de rode draad die door dit seizoen loopt kan me zeker wel boeien. En verder is Damian Lewis helemaal geweldig ;D !

Ik heb seizoen 1 al helemaal gezien (gedownload van internet) en het is echt een aanrader ::ok:: ::jaja:: !
The sun came up and reality set in.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Life
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2008, 19:59:12 »
Ik had m al eerder willen kijken, maar het kwam er niet van. Nu heeft RTL 'm dus aangekocht. Ik had gemengde gevoelens over de eerste aflevering. De verhaallijn over het vermoorde jochie vond ik niet bijster interessant, maar die stukjes tussendoor over wat zijn vrienden/collega's dachten toen ie vrijkwam, dat vond ik juist weer erg leuk gedaan. 'k Denk dat ik wel ff blijf plakken.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2008, 20:08:59 »
Is de hoofdrolspeler niet ook een van de hoofdrolspelers in Band of Brothers. Volgens mij speelt hij daar Richard Winters?  ???

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2008, 21:44:15 »
Is de hoofdrolspeler niet ook een van de hoofdrolspelers in Band of Brothers. Volgens mij speelt hij daar Richard Winters?  ???

Klopt ::jaja::
The sun came up and reality set in.