Auteur Topic: George & John in that's live  (gelezen 1974 keer)

Offline Thef Inal

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
George & John in that's live
« Gepost op: 21-04-2002, 16:40:07 »
Volgens mij staat het nog niet online, dus dan ga ik nu wel knippen en plakken dan staat het fragment over een half uur online.

Later, Thef

Offline imka

• Forumlid
Re:George & John in that's live
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2002, 16:40:58 »
heel lief van je Thef Inal !!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2002, 16:41:32 »
thanx! zulle we hier ook maar verder gaan over dat interview? ik vond et niet zo geweldig...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2002, 16:42:52 »
'k vond het wel grappig dat de moeder van George niet wist dat hij de Mol was, en tot op het einde gedacht heeft dat hij de winnaar was !

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4 Gepost op: 21-04-2002, 16:44:55 »
ja, das ook wel grappig... ik had eigelijk wel verwacht dat ie et aan z'n moeder zou vertelle  :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 21-04-2002, 17:09:08 »
Verder niet veel nieuws. George heeft 'n moltraining gehad voor de opnames begonnen. Deze bestond o.a. uit 't kijken van veel andere series van WIDM. Hij verteld dat hij de beiden Nederlandse series heeft bekeken en 'n aantal buitenlandse, waaronder die van Amerika.  :)

Hij heeft blijkbaar toch wel 'n aardige vergoeding gekregen voor 't mol zijn, want hij heeft er z'n reis naar India van betaald en hij zegt dat de volgende reis ook al gepland is.

En hij verteld nog dat je George toch echt als Sjors uitspreekt.  ;)

Verder erg jammer dat John en George niks over de bijeenkomst van gisteren hebben gezegd.  :-\

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 21-04-2002, 17:11:14 »
Hij vertelde wel dat het een schamele vergoeding was, want dat zijn reis anders misschien richting Brazilië zou geweest zijn.

Offline Thef Inal

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
« Reactie #7 Gepost op: 21-04-2002, 17:13:55 »
http://members.lycos.nl/wieisdemol/thatslive.zip
kwaliteit redelijk (slecht)
want lage bitrate en te hard opgenomen

Later, Thef

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8 Gepost op: 21-04-2002, 17:17:00 »
Citaat
En hij verteld nog dat je George toch echt als Sjors uitspreekt.  

da was trouwes wel raar: hij zei wel georgelangenberg.nl en niet sjorslangenberg.nl (of.com, weet k niet meer)

Offline Sierra

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 21-04-2002, 17:47:43 »

da was trouwes wel raar: hij zei wel georgelangenberg.nl en niet sjorslangenberg.nl (of.com, weet k niet meer)

Als hij zijn naam goed uit zou spreken zou iedereen sjorslangenberg.com intikken, niets vinden en het vervolgens opgeven, en dat wil George natuurlijk niet. Ik heb ook 'n naam die moeilijk te spellen is en heb wel medelijden met hem. :) Btw, zijn site is
www.georgelangenberg.COM en niet .nl

/Sierra

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10 Gepost op: 21-04-2002, 20:26:51 »
ja, ik wist et nie meer psies, .com dus... en trouwes, als iemand zou zegge ik heet sjors zou ik denken george, maar da ligt der waarschijnlijk aan dat ik me hele leven al een sjors ken die je george schrijft zeg maar...  :D

Offline Marleen

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 22-04-2002, 14:17:16 »
Oh, hartstikke bedankt zeg! Ik zat gisteren om drie uur in de bioscoop (toch nog even Lord of the Rings een keertje zien voordat-ie uit de theaters verdwijnt) en kon het dus niet horen (reken maar dat ik vanmiddag wel naar Schiffers FM ga luisteren!).

'k Had trouwens nog een ander, off topic vraagje: ik had begrepen de afleveringen ook te vinden waren op Morpheus/Kazaa? Ik ben Kazaa nu aan het draaien, maar kan niets vinden! Wat doe ik verkeerd? 'k Heb de afleveringen niet opgenomen (stom, stom, stom), maar wil ze toch graag hebben. Hoe kan ik ze vinden op Kazaa?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 22-04-2002, 15:25:43 »

'k Had trouwens nog een ander, off topic vraagje: ik had begrepen de afleveringen ook te vinden waren op Morpheus/Kazaa? Ik ben Kazaa nu aan het draaien, maar kan niets vinden! Wat doe ik verkeerd? 'k Heb de afleveringen niet opgenomen (stom, stom, stom), maar wil ze toch graag hebben. Hoe kan ik ze vinden op Kazaa?

Gewoon zoeken onder 'wie is de mol' lijkt me, als dat niet werkt misschien onder 'WIDM' of alleen 'mol'.

Trouwens, heb je wel aangeven dat 't gaat om video-files?  ???

Maar sorry voor 't off topic bericht, mods.  :-[

Offline Marleen

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 22-04-2002, 15:53:40 »
Nog steeds off topic, sorry...

Gewoon zoeken onder 'wie is de mol' lijkt me, als dat niet werkt misschien onder 'WIDM' of alleen 'mol'.

Trouwens, heb je wel aangeven dat 't gaat om video-files?  ???

Maar sorry voor 't off topic bericht, mods.  :-[

Nog steeds geen resultaat :(. Alleen video files, heb gezocht onder "Wie is... de Mol?" (en variaties daarop) en WIDM. Helemaal niks.

Ik doe vast iets fout.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 22-04-2002, 16:25:33 »

Nog steeds off topic, sorry...Nog steeds geen resultaat :(. Alleen video files, heb gezocht onder "Wie is... de Mol?" (en variaties daarop) en WIDM. Helemaal niks.

Ik doe vast iets fout.

Nou dan weet ik 't ook niet meer sorry! Ik heb zelf Kazaa eraf gegooid (zorgde voor erg veel problemen op m'n compu), dus ik kan 't ook niet effe voor je nakijken.

Maar nu weer ontopic over George en John in 'That's live' gisteren op 3FM.  :)