Mag ik vragen welke "Hints" dit dan waren, als dit dan klopt dan is het wel vreemd dat Swifty dit zelf niet aanhaalt.
Ze heeft gehint naar dat ze een bijzondere rol had en niet een gewone burger toen ze zichzelf verdedigde.
Het andere was dat ze zei dat het slimme wolven waren na haar eigen opmerking dat ze eerst dacht dat Vermoljoen, Syd en ik geen wolven waren omdat er zoveel veilige opties waren (ik had het idee dat ze dit zei omdat ze bepaalde extra informatie had; niet meteen toen ik het las, maar wel later toen ze dit nogmaals benadrukte en/of toen ik het terug las en ze al gehint had dat ze niet een gewone burger was.)
Ze benoemt dit overigens ook zelf in de post waarin ze zegt dat ze Leprechaun is
De daarop volgende dag haal ik nogmaals mijn post van de vorige dag aan en benadruk ik dat het slimme wolven zijn: daarmee hintend naar het feit dat Syd ook het oorspronkelijke doelwit was.
Als je wil, wil ik ook nog best even de quotes erbij halen waar ze hint naar een andere goede rol dan burger hebben in haar verdediging.
Edit: blijkbaar kan ik het nu niet meer terugvinden. Naja dan zal ik wel iets gelezen hebben dat er niet is
![Huh ???](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/huh.gif)
Of ja misschien is het wat implicieter (bijvoorbeeld zeggen "Op mij stemmen is een grote fout, gewoon niet doen. Mij niet lynchen, ik ben absoluut geen weerwolf.") Maar ik had toch het vermoeden dat Swifty Leprechaun was, mede doordat ze dus gehint had naar de slimme wolven. (Wat ik vervolgens dan weer niet kon rijmen in mijn hoofd was dat ze alsnog mij verdacht vond..).
Ik schreef hierom bijvoorbeeld wel bewust "Als ik dit zo zie denk ik eerder dat Swifty en Miek beiden goed zijn." ipv dat ze allebei burger zijn.