ja, inderdaad, et is allemaal wel een beetje overdreven. en dan geen gezeur dat k dat ook was met george, das anders, ik probeerde geen inbreuk te maken op zijn privacy... zo, dat moest der ff uit, sorry.
...............................................
ow, tja.
wat moet ik nu zeggen.
dacht dat ik dan tenminste op deze site NIET zou worden uitgelachen voor mijn extreme fanheid van widm en Prince, dat ik het er dan HIER tenminste WEL voortdurend over zou kunnen hebben, want het huiskamerforum was toch voor on-serieuze zaken, maar ja, dat blijkt dus ook niet te kunnen. Nou ja ok dan niet he.
Ik heb toch ook al duizend keer gezegd dat ik hem ECHT niet wil gaan stalken en heel veel mailtjes wil gaan sturen, maar 1 keer een mailtje sturen is toch niet zo erg? John wílde zelfs met zijn fans mailen! Waarschijnlijk mailt ie toch niet terug, nou, dan blijf ik niet zeuren, maar als ie terugmailt stuur ik dan ook nog een keer iets terug, ja, sorry hoor....
En dat ik het zo vaak vroeg lijkt me toch duidelijk, meeste kans op resultaat... Ik mag hier op het huiskamerforum toch ook wel een beetje overdreven doen? Er wordt zoveel gelachen maar als ik dan overdreven fan ben van Prince en daar grapjes over maak, word ik de grond in geboord... Nou bedankt hoor mensen, dat doet me wel pijn eerlijk gezegd.
Dit is toch niet zo erg?!?! Privacy privacy... nou dan overdrijven jullie toch ook wel weer een beetje vind ik... ik ga toch niet elke week langs zijn huis fietsen of wat dan ook, hij heeft er totaal geen last van, behalve dat hij 1 keer een mailtje in zijn inbox krijgt en als ie daar geen zin in heeft kan ie het gelijk deleten. Dus. Zucht.
Dacht dat jullie een beetje begrip voor me zouden hebben, misschien Lautjuh, die toch ook met John mailt...?
Ik vraag me af met hoeveel plezier ik nu nog zal posten op het forum, als ik toch zo belachelijk overkom bij jullie.