Auteur Topic: Mollenstreken gezocht  (gelezen 2445 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Mollenstreken gezocht
« Gepost op: 21-04-2002, 16:20:27 »
Ik hou bij mij in de klas ook een WIDM, alleen ben ik een beetje door mijn ideen voor de opdrachten heen. Hebben jullie nog leuke idejen?
Alvast bedankt,

D@@ntje

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mollenstreken gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2002, 17:05:10 »

Ik hou bij mij in de klas ook een WIDM, alleen ben ik een beetje door mijn ideen voor de opdrachten heen. Hebben jullie nog leuke idejen?

Aaaaach, reageert er nou nog steeds helemaal niemand... dan zal ik wel eens eventjes iets verzinnen *denk denk*. Er moet iig een afl bij waarin de partners/familieleden op bezoek komen (of is dat in een klas misschien niet zo heel erg van toepassing...?) en in de eerste afl moet sowieso meer dan de helft van alle bagage ingeleverd worden. (Tip: druk een toilettas achterover.) Iets met liedjes zingen doet het ook altijd goed, altijd vrolijk, en als variant op het schapenhoeden zou je nu bijv goudvissen zo snel mogelijk van de ene kom naar de andere kunnen loodsen... of zoiets. Of kijk natuurlijk in De Soap voor meer goeie/absurde ideetjes, maar als me nog iets te binnenschiet za'k 't nog wel opschrijven.

Zo, Daan, geef jij me dan nu als dank voor dit antwoord het emailadres van Prince?? Please??!?!??!??

PS: er MOET natuurlijk ook zoiets engs in als bungeejumpen of parachutespringen of abseilen of parallellen... etc.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2002, 17:11:43 »
Zooorry, maar ik heb et e meel adrez van prins elemaal nie....

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2002, 19:43:59 »

Zooorry, maar ik heb et e meel adrez van prins elemaal nie....

Daan, wat e doet noemen ze chantage of afpersing. Later leer je daar alles over! Nooit op ingaan! Jouw reactie is dus al toppie...  :P

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Han_Nuss

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 21-04-2002, 20:10:06 »
pfff... ideeën voor bij je opschool..
misschien iets zoals de porvaten ((alleen kleinere schaal)
met pakken koekjes ofzo?)
en verder..
ik zou zeggen maar varianten op deze mol (en die van vorig jaar)

suc6 iig

greetz
       Han_Nuss

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 21-04-2002, 20:19:37 »

Daan, wat e doet noemen ze chantage of afpersing. Later leer je daar alles over! Nooit op ingaan! Jouw reactie is dus al toppie...  :P

nouhou, vervelende Ambijans!! >:( ;) scheldt eerst ons mensen van onder de twintig uit in dat andere topic, noemt mij nu weer een afperser... ik was gewoon wanhopig, kan ik er wat aan doen?! En niemand reageerde nl, behalve Lautjuh...

Enne Daan, maakt niet uit hoor, als je het niet hebt dan niet, gewoon, maar ik heb het toch gewoon heel lief gevraagd?? Toch? Ik heb het heus niet 'bevolen'. Twas alleen voor het geval je het wist en niet wílde geven, dat je dat dan vast wel zou willen als ik jou zou helpen (al denk ik niet dat je veel aan mijn advies gehad hebt maar toch).

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #6 Gepost op: 21-04-2002, 20:50:20 »

nouhou, vervelende Ambijans!! >:( ;) scheldt eerst ons mensen van onder de twintig uit in dat andere topic, noemt mij nu weer een afperser... ik was gewoon wanhopig, kan ik er wat aan doen?! En niemand reageerde nl, behalve Lautjuh...

HoHooooooo ambijans scheld jullie niet uit, zijn opmerking was wel een beetje terecht..!! En je maakt jezelf belachelijk met je wanhopige gezoek naar het adres van Prince...Laat hem gewoon lekker met rust en gun hem zijn privacy..!!

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7 Gepost op: 21-04-2002, 20:55:14 »
ja, inderdaad, et is allemaal wel een beetje overdreven. en dan geen gezeur dat k dat ook was met george, das anders, ik probeerde geen inbreuk te maken op zijn privacy... zo, dat moest der ff uit, sorry.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 21-04-2002, 21:50:41 »

ja, inderdaad, et is allemaal wel een beetje overdreven. en dan geen gezeur dat k dat ook was met george, das anders, ik probeerde geen inbreuk te maken op zijn privacy... zo, dat moest der ff uit, sorry.

...............................................

ow, tja.

wat moet ik nu zeggen.

dacht dat ik dan tenminste op deze site NIET zou worden uitgelachen voor mijn extreme fanheid van widm en Prince, dat ik het er dan HIER tenminste WEL voortdurend over zou kunnen hebben, want het huiskamerforum was toch voor on-serieuze zaken, maar ja, dat blijkt dus ook niet te kunnen. Nou ja ok dan niet he.

Ik heb toch ook al duizend keer gezegd dat ik hem ECHT niet wil gaan stalken en heel veel mailtjes wil gaan sturen, maar 1 keer een mailtje sturen is toch niet zo erg? John wílde zelfs met zijn fans mailen! Waarschijnlijk mailt ie toch niet terug, nou, dan blijf ik niet zeuren, maar als ie terugmailt stuur ik dan ook nog een keer iets terug, ja, sorry hoor....

En dat ik het zo vaak vroeg lijkt me toch duidelijk, meeste kans op resultaat... Ik mag hier op het huiskamerforum toch ook wel een beetje overdreven doen? Er wordt zoveel gelachen maar als ik dan overdreven fan ben van Prince en daar grapjes over maak, word ik de grond in geboord... Nou bedankt hoor mensen, dat doet me wel pijn eerlijk gezegd.

Dit is toch niet zo erg?!?! Privacy privacy... nou dan overdrijven jullie toch ook wel weer een beetje vind ik... ik ga toch niet elke week langs zijn huis fietsen of wat dan ook, hij heeft er totaal geen last van, behalve dat hij 1 keer een mailtje in zijn inbox krijgt en als ie daar geen zin in heeft kan ie het gelijk deleten. Dus. Zucht.
Dacht dat jullie een beetje begrip voor me zouden hebben, misschien Lautjuh, die toch ook met John mailt...?

Ik vraag me af met hoeveel plezier ik nu nog zal posten op het forum, als ik toch zo belachelijk overkom bij jullie.

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #9 Gepost op: 21-04-2002, 21:58:04 »

Ik vraag me af met hoeveel plezier ik nu nog zal posten op het forum, als ik toch zo belachelijk overkom bij jullie.
Ik geef toe dat het niet leuk is om kritiek te krijgen, maar een beetje minder kan ook, denk ik dan. Ik geloof je ook zo wel, als je zegt dat je een Prince-fan bent. En als hij er niets van gezegd heeft gisteren als jij bij 'm was, wie zijn wij dan om daar commentaar op te geven?

Btw, ik ben al aantal keer op vingers getikt door de mods (is ook niet leuk), maar blijkbaar is het wel toegestaan om onzinnige dingen te typen of heel erg af te wijken, maar een beetje humor of bijtende cynische/sarcastische opmerkingen worden niet geduld... BNN-test over humor klopt blijkbaar: Engelse humor ligt niet zo goed bij sommige mensen...
Voor mij is de zaak hier in ieder geval gesloten, zal zelf m'n conclusies wel trekken...
Btw, laten we gewoon verder gaan om Daan te helpen, want dat is toch de bedoeling van dit topic! Sorry Daan, voor deze afwijking maar moest het ff kwijt...

mzzl

ambijans

« Laatst bewerkt op: 21-04-2002, 22:00:26 door ambijans »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 21-04-2002, 22:14:20 »

Ik geef toe dat het niet leuk is om kritiek te krijgen, maar een beetje minder kan ook, denk ik dan. Ik geloof je ook zo wel, als je zegt dat je een Prince-fan bent. En als hij er niets van gezegd heeft gisteren als jij bij 'm was, wie zijn wij dan om daar commentaar op te geven?

Voor mij is de zaak hier in ieder geval gesloten, zal zelf m'n conclusies wel trekken...
Btw, laten we gewoon verder gaan om Daan te helpen, want dat is toch de bedoeling van dit topic! Sorry Daan, voor deze afwijking maar moest het ff kwijt...

Sorry, Daan... nu word jij er de dupe van, nee das ook niet de bedoeling.
Maar ja, ik had nou gister niet het idee dat ie me wilde ontvluchten of zo, en als jullie het willen weten: om die zoenen had ik niet gevraagd! (oeps dit had ik ook al verteld maar ja dit keer kwam het door mijn geheugenverlies...)
Als dit allemaal betekent dat ik het nooit meer over Prince mag hebben kunnen jullie beter mijn vingers eraf hakken zodat ik niet meer kan typen, want anders denk ik niet dat dat zal lukken...

Daan: zo'n opdr waarbij veel emoties loskomen zoals dat in brand steken van de tassen... iets in brand steken, sowieso wel iets voor jou! Kun je daar niet iets mee? Dat je iets in brand steekt? Maar toch niet echt of hebben je klasgenoten dat dan gelijk door, hebben zij eigenlijk ook widm gevolgd??

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11 Gepost op: 22-04-2002, 17:05:15 »
Heb nix in de fik gestoken, heb alleen (zogenaamd) de schoolspullen van de kandi's in de sloot gedumpt.  ;D

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #12 Gepost op: 22-04-2002, 18:46:59 »

En dat ik het zo vaak vroeg lijkt me toch duidelijk, meeste kans op resultaat... Ik mag hier op het huiskamerforum toch ook wel een beetje overdreven doen? Er wordt zoveel gelachen maar als ik dan overdreven fan ben van Prince en daar grapjes over maak, word ik de grond in geboord... Nou bedankt hoor mensen, dat doet me wel pijn eerlijk gezegd.

Dit is toch niet zo erg?!?! Privacy privacy... nou dan overdrijven jullie toch ook wel weer een beetje vind ik... ik ga toch niet elke week langs zijn huis fietsen of wat dan ook, hij heeft er totaal geen last van, behalve dat hij 1 keer een mailtje in zijn inbox krijgt en als ie daar geen zin in heeft kan ie het gelijk deleten. Dus. Zucht.
Dacht dat jullie een beetje begrip voor me zouden hebben, misschien Lautjuh, die toch ook met John mailt...?

Hou mij dr asjeblieft ff buiten, ik heb net weer vrede gesloten met de mensen hier en dat wou ik graag zo houden.
Ik ga dr verder ook nix over zeggen..

Han_Nuss

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 22-04-2002, 18:57:33 »
in de sloot gedump??? (lolz)
is ook een leuke optie :D
maareh.. kan je misschien eens uitleggen hoe dat alles nou percies werkt? want ik neem aan dat je er niet 24 uur bovenop zit om te kijken of er nix fout gaat (denk zoiezo niet dat het 24 uur per dag duurt(lijkt me zo als je zoiets op school houd..))..
ik zat te denken.. die estafette..  zou je ook op school kunnen houden (bedenk me nu pas dat ik helamaal niet zeker weet  of het nou op school was ;) zo ff terug lezen :))

naja..
suc6 iig
greetz
       Han_Nuss

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 23-04-2002, 18:03:10 »

Hou mij dr asjeblieft ff buiten, ik heb net weer vrede gesloten met de mensen hier en dat wou ik graag zo houden.
Ik ga dr verder ook nix over zeggen..

ok ok ok... tis ook eigenlijk alweer goed. Kan ik me wel voorstellen hoor Lau, je moet geen 'partij gaan kiezen' natuurlijk ;), maar volgens mij is er toch al nix meer aan de hand...
vooral BM en Ambijans zijn een stuk liever dan ik dacht... ;)

dus wat mij betreft alles ok, voor jullie ook?

Daan: iets met een heel erg hoog klimrek...? (als hoogtevreesachtige act)
of iets met een eind fietsen! met hindernissen! over het schoolplein! oid! :)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #15 Gepost op: 23-04-2002, 18:31:33 »

maar volgens mij is er toch al nix meer aan de hand...
vooral BM en Ambijans zijn een stuk liever dan ik dacht... ;)

dus wat mij betreft alles ok, voor jullie ook?

Daan: iets met een heel erg hoog klimrek...? (als hoogtevreesachtige act)
of iets met een eind fietsen! met hindernissen! over het schoolplein! oid! :)

Thanks e
Het was gewoon een beetje plagen....Wat iets te hoog opliep, wat mij betreft zand erover. Molshoopje erop en weer gezellig verder posten ;)
Gr BM

Tip voor Daan:
Sorteer uit een kudde koeien alle gekke koeien en jaag die het schoolgebouw in

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 23-04-2002, 19:06:35 »

Sorteer uit een kudde koeien alle gekke koeien en jaag die het schoolgebouw in

ja iets met dieren kan wel, hmmm, neem wormen oid of duizendpoten/pissenbedden, zoiets, oh, spinnen kan ook, dan zijn er altijd wel een paar mensen bang en dat is natuurlijk ook de bedoeling; want... is dat echt bang of een mollenstreek??

Ohja hang een hond aan een ketting, die gevaarlijk blaft, maar om de beloning in de wacht te slepen (weet niet wat je als 'pot' hebt ingesteld) moet 1 persoon uiteraard langs die hond, evt. met afleiding oid... Leuk muziekje erachter en de andere kandi's kunnen het uitschateren! Oja, nummercodes onthouden kan natuurlijk helemaal, dat zal de leraar ook wel graag zien! ;) Misschien jaartallen van gesch of zo...
Verschillende vervoermiddelen kun je ook iets mee doen (zo veel mogelijk meters ook wel...?!), misschien in de gymzaal...

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 23-04-2002, 19:24:42 »
iets met een hindernissenparkoers door de hele school - dat ze geblinddoekt binnen een bep. tijd moeten afleggen, geleid door anderen (waaronder de mol ?)
of langs een koord voelen langs waar ze moeten ? en dan op bep. moment stopt de koord en moeten ze op een geluid afgaan - vanaf daar dan een parkoers over een bep. ondergrond (kleine steentjes, ...) (buiten) afleggen - dus ze moeten al hun zintuigen gebruiken om er te geraken.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 23-04-2002, 19:28:12 »
sleutels zoeken! moet er ongetwijfeld bij, daarvoor móet worden samengewerkt. Zou handig zijn als jullie meerdere schoolgebouwen hebben (?), een sleutel in de dependance etc... en dan maar met elkaar telefoneren natuurlijk... En de beloning ligt dan in het berghok oid, naja iets wat op slot kan... Of daar zit een leerling (of een leraar, haha, maar die bevrijden jullie misschien niet...;)) opgesloten!

Han_Nuss

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 26-04-2002, 20:16:35 »
leuke ideeën allemaal..
ik noteer ze ook.. (voor scouting??)

zat nog ff te denken over die cijfer sloten..
iets van..
- hindernis afleggen.. iedereen (elke deelnemer) onder tussen cijfers onthouden
- uiteindelijk (een) cijfer slot(ten) die iets open doet wat ze weer nodig hebben voor de volgende opdracht (begin sleutel?)
maar die voer je pas 6opdrachten verder uit natuurlijk.. (wel goed op de spullen letten ;)

suc6 iig..
Han_Nuss