Auteur Topic: Dwangmatige trekjes  (gelezen 10065 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dwangmatige trekjes
« Gepost op: 17-08-2004, 16:32:27 »
welke dwangmatige trekjes heb jij (allemaal)? Tel je tegeltjes als je op een wc zit, doe je het licht aan uit aan uit aan, mogen je veters niet aan de rechter kant van je schoen, loop je niet op het zwarte stuk van het zebra pad?? ??

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dwangmatige trekjes
« Reactie #1 Gepost op: 17-08-2004, 16:42:51 »
Ik heb er eigenlijk niet veel. Ik probeer op zebrapaden nooit op wit te staan, onder de douche sta ik altijd met mijn gezicht naar de muur en moet de dag beginnen met tanden poetsen.

Ken een autistische client bij ons die altijd mensen met blauwe ogen in elkaar probeerde te slaan, duurde een tijdje voordat ze erachter waren waarom hij tegen sommige mensen wel, en sommige mensen niet agressief was...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #2 Gepost op: 18-08-2004, 00:17:03 »
pffft hier kan ik wel een half uur voor uit trekken...

ok... smorgens

Ik moet eerst 2 wekkers horen voor ik mijn bed uit kan, maar wordt steevast 3 minuten voor de eerste wekker wakker.. maar die andere 2 moeten toch aflopen

Mijn bed moet netjes opgemaakt zijn anders ga ik de deur niet uit.

Ik tel de treden van de trap altijd, ook thuis en t worden er nooit meer of minder

Voor ik weg ga moet ik de katten gezien hebben (is ook wel een beetje praktisch, want ik heb ze wel eens opgesloten ergens en dan ben je bij thuiskomst niet blij)

Ik moet ook altijd ff kijken of de stekker uit t strijkijzer is, ook als ik niet gestreken heb en als ik dan beneden ben ben ik t weer vergeten en moet ik nog een keer naar boven

Als mijn eten op mijn bord ligt mag t elkaar niet raken, vind ik niet lekker.

Ik zal nooit iets asymetrisch neerzetten, mag dat ik van van die stomme frutseldingen altijd 2 exemplaren koop.

Voor ik ga slapen MOET ik even mn mail sjekken en tv kijken, anders kan ik niet slapen.

Ik loop niet over roosters (met van die gaten dr in, dan loop ik wel om)

...

pfft wordt vervolgd

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 18-08-2004, 10:16:59 »
Ik heb er sinds kort weer een bij. Ik heb mezlef aangeleerd dat ik eerst bij een flesje breezer (of smirnoff ice) met mn duim in de hals moet en dan moet laten 'ploppen'. Dat was allemaal wel oke tot ik vorige week een setje nepnagels opzette en dat dus niet meer zelf meer kon doen. Dus moest patrick steeds mijn flesjes 'ploppen'. Maar toen patrick gister niet thuis was en ik mn fles al open had werd ik toch eventjes wel heel erg onrustig en kon echt niet gaan drinken.  :-[
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #4 Gepost op: 18-08-2004, 12:27:42 »
ik maak dwangmatig schoon  ::schaam:: als ik even 'onrustig of hyper ben' moét ik schoonmaken.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5 Gepost op: 18-08-2004, 12:30:57 »
Ik moet altijd tig keer controleren of ik de deur (vd auto) wel op slot heb gedaan ook al weet ik zeker dat ik dat heb gedaan :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6 Gepost op: 18-08-2004, 13:57:57 »
ik druk dwangmatig als ik hier ben soms wel 5x de f5-knop in per minuut...  :-[  ;D

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 19-08-2004, 02:18:45 »
Ik móét voor ik ga slapen als laatste plassen, als ik dat doe kan ik een uur een innerlijk conflict hebben om mezelf ervan te overtuigen dat het echt niet nodig is maar uiteindelijk beland ik altijd toch op de plee >:( . Ontkennen heeft blijkbaar geen zin.  ::ohno::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #8 Gepost op: 19-08-2004, 09:03:44 »
Ik móét voor ik ga slapen als laatste plassen, als ik dat doe kan ik een uur een innerlijk conflict hebben om mezelf ervan te overtuigen dat het echt niet nodig is maar uiteindelijk beland ik altijd toch op de plee >:( . Ontkennen heeft blijkbaar geen zin.  ::ohno::
ja dat heb ik ook. tevens als ik langer als een kwartier wakker lig (en das bijna altijd) moet ik van mezelf ieder kwartier gaan. al is het maar om twee druppels eruit te persen..  mn blaas moet helemaal leeg zijn als ik ga slapen.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 19-08-2004, 23:42:53 »
ik moet altijd het uiteinde van het dekbed om mijn voeten gevouwen hebben voor ik kan slapen
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10 Gepost op: 20-08-2004, 16:29:08 »

al is het maar om twee druppels eruit te persen..  mn blaas moet helemaal leeg zijn als ik ga slapen.

soms, mensen, hoef je echt niet alles op het forum te vermelden.  ::ohno::  :P
« Laatst bewerkt op: 20-08-2004, 17:16:38 door De Baron »

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 21-08-2004, 09:59:53 »

Probeer het eens goed te visualiseren de Baron!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12 Gepost op: 21-08-2004, 15:57:15 »

dan zal ik maar niet vertellen over al mn andere 'nachtelijke dwangneuroses' ::) ::ohno::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13 Gepost op: 21-08-2004, 18:11:18 »
ik moet mezelf altijd net zoals een mummie inrollen in mijn dekbed voor ik kan slapen en ik stop altijd mijn veters in mijn schoen (zodat je ze dus niet kunt zien). Voor de rest heb ik nog wel wat trekjes, maar ik heb nu niet zo veel zin om te gaaan typen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #14 Gepost op: 29-08-2004, 23:18:45 »
Gw als ik bijvoorbeeld een keertje met men rechterbeen een tikje geef tegen men linker, dan moet ik er één met men linkerbeen teruggeven aan men rechterbeen.
Ik discrimineer zelfs men eigen benen niet  ::trots::
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #15 Gepost op: 2-09-2004, 01:22:53 »
Ik heb soms als ik op straat loop, dat ik per se met allebei mijn benen precies over een bepaald aantal stenen (afhankelijk van de grootte van de stenen) moet stappen...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 9-09-2004, 01:04:04 »
Alle 'nieuw'knoppen móéten weg voor ik naar bed ga. :-[
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #17 Gepost op: 9-09-2004, 12:59:50 »
Ik moet altijd mijn tanden poetsen voor ik ergens naar toe ga. Al is het maar even naar de supermarkt om boodschappen te doen.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #18 Gepost op: 9-09-2004, 13:01:12 »
ik moét altijd mn sleutels zoeken voor ik wegga ::) en mn siggaretten, en mn tas, en.....

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2004, 15:46:30 »
Ik moet minstens één keer per week bij de mcDonalds zijn geweest... :-[