Auteur Topic: het droom-topic:):)  (gelezen 21030 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:het droom-topic:):)
« Reactie #100 Gepost op: 22-05-2002, 15:45:09 »
ik droom nou echt nooit
tenminste, je schijnt altijd te dromen, maar ik onthou ze echt nooit echt vaag. Misschien komt dat omdat ik zelfs te moe ben om mijn droom te onthouden??

nouwja ik wil ook gewoon eens met jullie meepraten ;D

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #101 Gepost op: 22-05-2002, 16:48:23 »
je moet je dromen proberen te onthouden door direct de volgende ochtend je te focussen op et herinneren drvan. maar ik heb ook een tijd gehad dat ik ook helemaal nix kon herinneren, gaat wel weer over...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #102 Gepost op: 22-05-2002, 21:36:19 »
owja, gaat dat wel weer over doris? wanneer dan als ik 80 ben ;D? en ik heb nooit de tijd om over mijn droompjes na te gaan liggen denken anders moet ik echt om 6 uur opstaan en dat vind ik wel een beetje te dol
;D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #103 Gepost op: 23-05-2002, 10:58:15 »
Ik wordt vanmorgen wakker, denk ik nou even rustig blijven liggen, denken of ik kan onthouden wat ik gedroomd heb. Ik het onthouden, tenminste, dat dacht ik. ben ik weer in slaap gevallen ik wordt wakker ben ik !@#$%^&*( vergeten wat ik ook alweer onthouden heb  :-\ nouw ja, ik zag alleen nog een computer voor me en verder niks, nou daar hoef ik geen uitleg over te vragen, want gisteren hadden we een virus en die hebben we moeten verwijderen, dus dat is niks raars... ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #104 Gepost op: 23-05-2002, 12:19:36 »
jammer juul

ik had iets gedroomd... wel vaag.
ik ging kamperen, in een hele grote tent, met twee verdiepingen. ik was met een goede vriendin, en die zat helemaal te zeuren, veel te klein! en stoffig! dat soort dingen (we zijn es samen weze kamperen en et was super klein, heel koud, zal daar wel van komen)
wij sliepen allebei in aparte tentjes op de bovenverdieping, maar om daar te komen moesten we eerst langs drie hotels rijden met de auto en langs de mont blanc... vaag dus...

dat was et, niet erg boeiend maar k dacht, ik zet et toch ff neer

:-* doris

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #105 Gepost op: 26-05-2002, 12:33:37 »
K droomde vannacht dat k binnekort dood ging.. heel vervelend.. want k wist nie wanneer precies..

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #106 Gepost op: 26-05-2002, 16:49:04 »
is alleen maar mooi anders ga je de dagen af zitte tellen

Offline Silver_Wing

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 27-05-2002, 22:16:06 »
Ik heb es gedroomd dat ik in de voorselecties van wie is de mol zat. We waren op een strand en george en kerstin waren er ook. Toen ging een baby verdrinken en moesten we hem uit het water takelen. Hoe verder hij het land op werd getakeld hoe ouder hij werd. Aan het eind was hij een jaar of 19.....ok don't ask..Ik droom heel raar.

Ik droomde ook een keer dat er een vergadering was. Ik lag bij mijn moeder op schoot te slapen en toen hoorden we een knal. Achterin de zaal ging een deur open en er kwam een vrouw uit die heel erg geschrokken was. Achter de geopende deur zat nu een man die een stukje hout van de deur in zijn aansteker had gekregen. We gingen overleggen waar we een nieuwe aansteker gingen kopen. Ik hing bij m'n moeder aan de nek. Toen ze weg gingen bleef mijn moeder staan. Ik keek naar haar en toen was ze een paspop. Ik heb die droom twee keer gehad toen ik jong was. Raar he?

Dromen jullie ook wel es dat je een nachtmerrie hebt en dat je dan wakker wordt maar dat dat nog een nachtmerrie is en dat je dan weer wakker wordt en dat is nog een nachtmerrie etc.?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 30-05-2002, 17:33:57 »
ik heb laatst een keer gedroomd dat frans uitviel, en toen dacht ik toen ik wakker werd: valt frans nou uit vandaag? of heb ik dat gedroomd? ...nee toch gedroomd geloof ik... en het was dus idd niet zo.

en ik droom ook wel ns dat ik wakker word, maar meestal gebeuren daarna dan zulke rare dingen dat ik gewoon weet dat ik toch niet echt wakker ben. maar niet speciaal bij een nachtmerrie, ik heb gelukkig bijna nooit nachtmerries... (afkloppen)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #109 Gepost op: 3-06-2002, 09:09:35 »
Ik heb de kleuren gevonden hoor. Het zijn er best veel en voor iedere kleur een beknopte omschrijving. Ik wil ze best allemaal doen, maar misschien is dat niet zo interessant voor jullie. Ik heb rood, licht rood, donker rood, bruin, oranje, oranje/geel, geel, licht geel, geel/groen, groen, donker groen, blauw, licht blauw, indigo, paars, roze, lila, blauw/wit en wit.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #110 Gepost op: 3-06-2002, 12:06:18 »
aangezien er toch niemand is, begin ik wel met de uitleg vd kleuren.

1. rood: activiteit, levenslust, houdt van uitgaan, vitaal, prestatiedrang, rechtvaardig, extrovert, avontuurlijk, vol zelfvertrouwen, open en eerlijk over zijn gevoel.

2. licht rood: liefdevol, genegenheid, gevoelig, enthousiast, heeft veel plezier in het leven, zeer erotisch, sexueel, vastberaden, kan dominant zijn.

3. donker rood: zeer daadkrachtig, sterke wil, mannelijkheid, woede, ergenis, moedig, heeft een leiders natuur en is ook weer zeer sexueel.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #111 Gepost op: 3-06-2002, 13:22:27 »
Jeetje, d'r is echt niemand! Kga gewoon maar door dan.

4. bruin: erg practisch ingesteld, kan duiden op ziekte, afhankelijkheid, slecht in staat liefde te voelen, kan zelfvernietigend te werk gaan.

5. oranje: creatief, actieve intelligentie, houdt van het leven, moedig, warmte, gevoelig en zelfverzekerd, zeer harmonieus.

6. oranje/geel: wat minder harmonieus als oranje, scherp verstand, zelfbewustzijn, perfectionistisch en ambitieus.

7. geel: heldere geest, goed ontwikkeld verstand, heeft een uitgesproken behoefte aan vrijheid en vrije ontplooiing, leidinggevend, sociaal, prestatie gericht, spontaan, origineel en evenwichtig.

8. licht geel: openheid, luchtigheid, helder verstand, sterke persoonlijkheid, frisheid.

9. geel/groen: betrokkenheid, sympathie, communicatie, de ideale onderwijzer, blijmoedig, idealistisch.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #112 Gepost op: 3-06-2002, 16:13:22 »
10. groen: opgewekt en rustig, liefdevol, genezende kracht, houdt van de natuur, wil niet al te zeer opvallen, evenwichtig, romantisch, ruwe bolster blanke pit.

11. donker groen: stijlvol, eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, bezitsdrang, kan ook zeer verslagen zijn.

12. blauw: introvert, rust, orde, zelfstandig, zelfs soms afstandelijk, eenzaamheid, trouw, toewijding, wijsheid, stabiliteit en intuitief.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #113 Gepost op: 3-06-2002, 20:27:35 »
k ben dr weer! ik weet eik niet wat voor kleur mijn aura is... ja, rood... maar donker licht of gwoon rood... pffff! ga je alle pagina's (zijn dr niej zoveel) terugleze van di topic, kan je mijn dromen misschien ff analyseren... niej dak zoveel gedroomd heb maar heb de helft hier ook niej neergezet.

:-* doris

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #114 Gepost op: 4-06-2002, 09:52:59 »
He Doris, moeje es kijke op www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/1/nav.html
Heel geinig om te lezen. Je kan bv ook meedoen op het forum. Daar kan je volgens mij ook je droom laten analyseren.
Of deze http://www.geocities.com/pe100nl/index.html Heb ik nog niet echt goed bekeken, maar volgens mij kan je daar ook droomuitleg krijgen.

« Laatst bewerkt op: 4-06-2002, 11:43:36 door Tijgertje »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #115 Gepost op: 4-06-2002, 11:50:53 »
K heb nog wat gevonden www.whiteshadow.nl Op het forum kun je dan je dromen kwijt.
Heb ik goe gedoan???

« Laatst bewerkt op: 4-06-2002, 11:57:02 door Tijgertje »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #116 Gepost op: 4-06-2002, 18:29:35 »
toppie hoor tijgetje! thnxxx! maar k denk eik dat mijn dromen te gecompliceerd zijn, sommige teminste... iig bedankt!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #117 Gepost op: 4-06-2002, 18:34:00 »
ow tijgetje, dat whiteshadow is n heksen site... maar ik kan daar nie registreren, want mm mail adres is gebanned ofzow... ga k wel ff op die andere kijke

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #118 Gepost op: 6-06-2002, 09:50:32 »
Ik heb er 1 bij Ilse gehaald (dolfijn, is gratis). Als je echt wilt weten wat je droom betekend moet je daar zijn. Ik heb het gister gedaan en heb een hele goeie uitleg gehad. Klopt voor mij echt!
Als je dat dan doet moet je wel je droom echt tot in details vertellen en ook wat achtergrondinfo. Als je bv droomt over paarden (ik zeg maar wat) lijkt die droom niet zo erg, als je verteld dat je bang bent voor paarden dan is die droom ineens heel anders.
Een aanraden! ech wel

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #119 Gepost op: 6-06-2002, 18:06:16 »
whahaha okeej! maareh... welke site is dat dan? dr is zo'n site over lucide dromen (een droom waarin je weet dat je droomt) en daar kan je oo kuitleg krijgen... is n goeie site, k wist niej dat n lucide droom n lucide droom was, maar dat hebbik dus welles, wist alleen de mogelijkheden niet... eerstvolgende keer dat ik zo'n droom heb ga ik probere te vliege! whieeej!!!
ow ja, k heb ook welles een uittreding gehad in m'n slaap, al vraag ik me af of n uittreding in je slaap niet gwoon n uittreding in je droom is en niet dat je jezelf echt ziet liggen... naja is beetje ingewikkeld wat k bedoel, maar tijgetje, nog n keer thnx