Auteur Topic: het droom-topic:):)  (gelezen 21044 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:het droom-topic:):)
« Reactie #20 Gepost op: 13-05-2002, 15:16:48 »

een zwembad staat voor (effe het engelse quoten 'A swimming pool is a symbol of social gaiety') gaiety zal waarschijnlijk wel voor vrolijkheid staan en niet de andere vertaling ;) Dus het staat symbool voor vrolijkheid, tenzij het leeg of vies was (maar denk het niet anders had je't wel gezegd)
Als het een zwembad in een tuin was, staat het als voorteken van een liefdesaffaire (echt waar!) Maar ik weet niet of je neef en tante er iets mee te maken zullen hebben :p
Veel plezier met de liefdesaffaire iig ;)

shit zeg, het was een overdekt zwembad... :) ;) maar toch bedankt ;)
Ik ging ook nog naar de wc in dat zwembad, dat betekende iets met geld?? Haha, nou ja, het maakt me ook niet zoveel uit want ik geloof er eigenlijk toch niet echt in, maar soms is het gewoon wel grappig. :)
bij de weg, dat neefje is 4, hoor...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #21 Gepost op: 13-05-2002, 16:20:03 »

ik niet tijgetje, tenminste, ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld, leg eens uit, klinkt interessant...

Ik lag gewoon in bed en het leek net of ik heel hard begon te draaien. Opeens voelde ik me zwaar en gelijk daarna heel licht en kon ik mezelf zien liggen. Ik zweefde dus gewoon boven mijn lichaam, maar ik wou weer terug want ik dacht zometeen kan ik niet meer terug. Later heb ik gelezen dat je altijd terugkomt omdat je met een soort touwtje van energie aan je lichaam vast zit.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #22 Gepost op: 13-05-2002, 20:44:14 »
ieeeeeeej dat klinkt eng tijgetje ik zou echt heel bang zijn
ik wil mezelf niet zien liggen als een soort "ghost" ervaring
en idd ik heb het (gelukkig) nog nooit meegemaakt ;D

always look on the bright side of life

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 13-05-2002, 21:00:39 »

Ik lag gewoon in bed en het leek net of ik heel hard begon te draaien. Opeens voelde ik me zwaar en gelijk daarna heel licht en kon ik mezelf zien liggen. Ik zweefde dus gewoon boven mijn lichaam, maar ik wou weer terug want ik dacht zometeen kan ik niet meer terug. Later heb ik gelezen dat je altijd terugkomt omdat je met een soort touwtje van energie aan je lichaam vast zit.

Heb ik ook wel eens gehad, maar toen was ik dronken  ;D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #24 Gepost op: 13-05-2002, 21:17:06 »
whahaha!
ik heb het ook wel eens gewoon over dag. heel raar, maar dan heb ik van die flash-backs en dan zie ik mezelf ineens... heel vreemd.
ik had trouwes laatst, heeft nix met dromen te maken maar wel met zoiets vaags als jezelf zien zitten, iets vaags op vakantie. in zo'n hokje op een camping waar ze een wasbak hadden en n spiegel enzo ging k m'n lenzen in doen. toen ik allebei m'n lenzen in had zag ik ineens allemaal kleuren. paars met geel. ik zag niets meer, alleen die kleuren. ik stond te wankelen, en voelde m'n lens deruit vallen. die pakte ik van m'n wang en vond op de tast iets van m'n lenze doosje. heb et geprobeerd derin te doen maar stond nog steeds te wankelen en zag helemaal niets. heb wel vaker zoiets maar duurt dan maar 1 seconde ofzow. iig, toen lukte et me om naar buiten te komen, want langzaam begon ik weer wat te zien. toen zag ik alleen alles nog maar in twee tinten geel, net zoiets als zo'n warmtebronnenkaart, staat et een donker dan et andere. langzaam kwam m'n normale zicht weer trug... het was echt heel eng, maar ik dacht, maybe isset wel iets van claustrofobie? heb nooit last dervan gehad dus zal wel niet, maar geen idee wat et anders is. iemand die et wel weet?

iig,  :-* doris

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 13-05-2002, 21:59:31 »
Minder weed roken ;) ;D :D :P

sorry, flauw grapje, ik weet niet wat het zou kunnen zijn

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #26 Gepost op: 14-05-2002, 08:35:49 »
Jeetje Doris, ik heb ook geen flauw idee wat dat is. Ik weet wel dat sommige mensen kleuren kunnen zien van andere mensen, de aura. Het zal wel te maken hebben met een of ander energie maar waarvan? Misschien ben je wel paranormaal begaafd.  

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #27 Gepost op: 14-05-2002, 13:34:52 »
Citaat
Minder weed roken

:P maareh... et is tog gewoon wiet?

Citaat
Misschien ben je wel paranormaal begaafd.  

dat lijkt me wel wat  ;). maar ff serieus, ik heb best wel vaak dromen die uitkomen, bijv. een paar dagen voor het wtc. ik has in m'n hele leven nog nooit over brand gedroomd, maar een paar dagen voor het wtc droomde ik dat m'n hele buurt in brand stond. niemand kwam er levend uit, behalve een buurjongen en ik... dat vond ik toch wel heel vaag, maar ja... ik heb ook wel eens concretere dingen, maar ik kan me d'r bijna geen meer herinneren, alleen dat ze wel uit gekomen zijn...
over dat aura, de kleur van mijn aura schijnt rood te zijn, dus geen paars en geen geel. maar ja, dat was ook maar zo'n internet test dus wie weet... ik geloof er eigenlijk niet zo in: volgens mij was het gewoon een aanval vanuit mijn evenwichts orgaan. heb ik twee jaar geleden ook last van gehad, maar dat was heel anders. dat is net of je uit jezelf treed en je helemaal slap voelt worden. ik had dan ook moeite met lopen, en horen, zag dingen dubbel... heel vaag allemaal, maar ik hou et maar op m'n evenwichtsorgaan, tenzij iemand anders nog ideeën heeft?

:-* doris

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #28 Gepost op: 14-05-2002, 13:56:17 »
Als ik te snel opsta dan word ik ook duizelig, maar word het alleen maar zwart voor m'n ogen, met witte puntjes zeg maar. Dus geen gekleurde kleuren.
Dat je aura rood is betekend dat je een onbewuste of bewuste woede in je hebt. Ik ben een paar x op een paranormale beurs geweest en heb 3x een aurafoto laten maken. Bij de 1e x had ik ook bijna alleen maar rood. De laatste x had ik allemaal kleuren, duid erop dat ik ook paranormaal begaafd schijn te zijn. Ik schijn mensen beter te kunnen maken dmv magnetiseren. Maar ik kan alleen de aura van mijn zusje voelen. Ik kon trouwens wel bij haar voelen dat ze hoofdpijn had en ik heb het wel een beetje weg kunnen krijgen.
Dat je voorspellende dromen hebt lijkt me wel raar. Droom je iets, komt het later uit. Als je dat soort dromen onder de knie kan krijgen kun je misschien zelf mensen waarschuwen voor iets.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #29 Gepost op: 14-05-2002, 13:59:51 »

Als ik te snel opsta dan word ik ook duizelig, maar word het alleen maar zwart voor m'n ogen, met witte puntjes zeg maar. Dus geen gekleurde kleuren.
Dat je aura rood is betekend dat je een onbewuste of bewuste woede in je hebt. Ik ben een paar x op een paranormale beurs geweest en heb 3x een aurafoto laten maken. Bij de 1e x had ik ook bijna alleen maar rood. De laatste x had ik allemaal kleuren, duid erop dat ik ook paranormaal begaafd schijn te zijn. Ik schijn mensen beter te kunnen maken dmv magnetiseren. Maar ik kan alleen de aura van mijn zusje voelen. Ik kon trouwens wel bij haar voelen dat ze hoofdpijn had en ik heb het wel een beetje weg kunnen krijgen.
Dat je voorspellende dromen hebt lijkt me wel raar. Droom je iets, komt het later uit. Als je dat soort dromen onder de knie kan krijgen kun je misschien zelf mensen waarschuwen voor iets.

heej Jomanda, doe je ook internet sessies? ;D
nee ff serieus, das wel vaag
en ps doris, waar ahd je die test dan gedaan?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #30 Gepost op: 14-05-2002, 14:08:23 »
Citaat

ik zie dan kleuren: geel en blauw

Citaat
Dat je aura rood is betekend dat je een onbewuste of bewuste woede in je hebt.

ik heb altijd ruzie met m'n vader... of is het iets veel diepliggenders?

Citaat
Bij de 1e x had ik ook bijna alleen maar rood. De laatste x had ik allemaal kleuren, duid erop dat ik ook paranormaal begaafd schijn te zijn.

het was een internet test, dus of het echt rood is weet ik  niet. het rood pastte bij m'n karakter, ik denk dat dat wat anders is. vervolgens werd er wel beschreven dat ik vrij bot kon zijn ofzo, maar ook wel lief... ik weet et niet meer precies, zal het eens opzoeken

Citaat
Ik schijn mensen beter te kunnen maken dmv magnetiseren. Maar ik kan alleen de aura van mijn zusje voelen. Ik kon trouwens wel bij haar voelen dat ze hoofdpijn had en ik heb het wel een beetje weg kunnen krijgen.

dat kan ik niet...

Citaat

het is idd raar, maar ik besef het ook altijd pas later... om mensen er mee te kunnen waarschuwen vind ik niet zo'n goed idee, jaag ik ze alleen maar angst mee aan.

wat me nu trouwens weer te binnen schiet: ik ging pas op vakantie naar frankrijk. ik had de nacht voor de dag van het vertrek gedroomd dat we een auto ongeluk kregen en iedereen behalve ik (mij lijkt nooit zo veel te gebeuren) in het ziekenhuis terecht kwam. ik hoopte echt dat we niet zouden gaan want ik had er geen goed gevoel over. toen gingen we op weg en er gebeurde niets. toen we nog ongeveer 20 kilometer van ons eindpunt vandaan waren was ik opgelucht: er was niets gebeurd. precies op dat moment knalden we bijna, het scheelde echt bijna niets, tegen een andere auto aan... als het wel was gebeurd was iedereen waarschijnlijk zwaar gewond geweest: iedereen zal al los om even bij de bakker te stoppen, behalve ik...
vaag als ik het zo es opschrijf... brrrr!

doris

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #31 Gepost op: 14-05-2002, 14:09:19 »

heej Jomanda, doe je ook internet sessies? ;D
nee ff serieus, das wel vaag
en ps doris, waar ahd je die test dan gedaan?

Ik heb ook speciaal een blauwe jurk gekocht hiervoor ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #32 Gepost op: 14-05-2002, 14:10:24 »
tijgertje, je moet me reactie boven die van jou maar ff lezen, en juul, de site was e-mode.com
zoek maar ff

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #33 Gepost op: 14-05-2002, 14:14:31 »
een uitleg van m'n aura (in et engels...)

We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Crimson vibe. Your ruby-red aura reveals your passionate, sensual nature — you're all about earthly pleasure. Whether you're getting a great massage or having a sumptuous dinner, you delight in experiences that fully engage your senses. (Crimson is, after all, the color of roses, wine, and velvet.) That's why it's the material things that really float your boat. If you can taste it, touch it, smell it, or see it right here, right now, you're all over it. After all, you're firmly rooted in reality, preferring to live in the present rather than the future. And you probably have a quick temper, too — most folks with red auras do. But you cool down quickly, turning your outspoken energy and stamina to projects with fast, concrete results. A hot-blooded go-getter like you is always in favor of instant gratification.

et is trouwes van www.emode.com
je moet je ff registereren voor uitgebreide testresultaten zoals die hier boven.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #34 Gepost op: 14-05-2002, 14:19:28 »
trouwens nu je het verteld! Ik heb weleens een droom onthouden! Ik droomde dat er in het gooimeer een vliegtuig neerstortte. Dat ik moest schuilen bij buren omdat er allemaal vur uit de lucht kwam vallen. Een paar maanden later stortte het vliegtuig in de bijlmer neer en ik had hem zien vliegn! Precies op het moment dat dat vliegtuig kerosine ging lozen vloog hij boven mijn hoofd! echt eng :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #35 Gepost op: 14-05-2002, 14:23:22 »
he bah! das echt eng!!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #36 Gepost op: 14-05-2002, 14:24:16 »
We kunnen wel een speciale praatgroep organiseren zo onderhand. ;D
Eng hoor als je dingen meemaakt die je hebt gedroomd waarvan je weet dat die slecht afloopt. Dan durf je bijna niet meer te slapen.
Droom je wel eens iets leuks wat later is uitgekomen?

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #37 Gepost op: 14-05-2002, 14:27:21 »
dit kwam eruit:

Groovy, baby! Your aura is a brilliant Turquoise — which means you're a smart go-getter with plenty of ambition. Find out more about what your aura color means — sign up with Emode!  

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #38 Gepost op: 14-05-2002, 14:36:52 »
tijgertje, weet jij wat de kleur turqouise betekend???

Ik droomde vroeger altijd dat ik keizerin sissi was... ;D
mooie jurk enzo en dat ik ging trouwen...

Kdenk nie dat die droom ooit uit gaat komen :-\

maja ben nog nie dood natuurlijk (zeg maar niks te hard afkloppen 3x op ongelakt hout)

okeeeeeee
ik zie jullie vanavond weer hoop ik ;)

bye peepz

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #39 Gepost op: 14-05-2002, 14:56:19 »
lache juul, ik heb ook een paar keer gedroomd dat ik elizabeth was of dat ik haar moest spelen. ik speel regelmatig in musicals en ik heb elizabeth twee keer gezien. toen ben ik boeke over der gaan lezen en toen heb ik welles gedroomd dat ik haar was. ik heb ook welles gedroomd dat ik elizabeth speelde, maar dat ik met een kostuum tussen het decor bleef hangen en dat ik bij "het schaakspel van de macht" (zulle jullie wel niej kenne als je de musical niej gezien hebt, maar dat is een schaakbord over het hele toneel dat scheef kan bewegen en wat ook gebeurd) achter het schaakbord zat en dat het mijn kant op kwam, zodat ik ongeveer werd geplet. is gelukkig nooit uitgekomen...